Hoogtevrees en de Eifel

Nou DKP vertaal dit eens:

Wissen Sie irgendwo eine tankstelle,mein tank ist fast leer.

Belangrijk🤗
Kent u ergens een tankstation, mijn tank is bijna leeg.

Bei 5,3 km von meinem Haus, dem E10, gibt es eine Grundgebühr von 1,259 € / l
50,7971609, 5,0032549
Kommen Sie nach dem Auftanken, aber schauen Sie einfach vorbei, wenn Sie möchten: t

Hopelijk werkt google translate een beetje mee O-)
 
Kent u ergens een tankstation, mijn tank is bijna leeg.

Bei 5,3 km von meinem Haus, dem E10, gibt es eine Grundgebühr von 1,259 € / l
50,7971609, 5,0032549
Kommen Sie nach dem Auftanken, aber schauen Sie einfach vorbei, wenn Sie möchten: t

Hopelijk werkt google translate een beetje mee O-)
Aber warum tankst du e10,e5 ist auch billig im die heimat?
 
Aber warum tankst du e10,e5 ist auch billig im die heimat?
Ga het niet door de vertaler gooien, ik versta hieruit: Waarom ik E10 tank? De zin met E5 kan ik niks van maken zonder vertaler :+

Maar om op de eerste vraag te antwoordwn, een beetje in de context van dit topic, om het weer een beetje on topic te sturen:
Omdat ik NIET aan de wijdverbreide
E10-vrees lijdt })
 
Ga het niet door de vertaler gooien, ik versta hieruit: Waarom ik E10 tank? De zin met E5 kan ik niks van maken zonder vertaler :+

Maar om op de eerste vraag te antwoordwn, een beetje in de context van dit topic, om het weer een beetje on topic te sturen:
Omdat ik NIET aan de wijdverbreide
E10-vrees lijdt })

Aber ich,ja.
Denn scheiss komt nicht drin in meine machines
Im meine Maxsym darf es auch nicht drin.
Der hersteller warnt auch dafur
 
TS is reeds genezen van zijn hoogtevrees👍
Dus wordt het een algemeen topic,in dit geval ,deels,Duitstalig.
Zo kunnen we diegene die hoogtevrees hebben overwonnen helpen met zich verstaanbaar maken in "die heimat"
Ook niet geheel onbelangrijk🤗
Goedzak👍
 
Ik heb dan weer last van vrees om te vliegen beter bekent als vliegangst.
En iedere keer dat ik met een vliegtuig mee ga wordt weer het erger.
 
Ik was nog eens mijn vakantie foto's van november vorig jaar aan het doornemen, en met het zien van volgende foto moest ik toch aan dit topic denken:
DSCN2302.JPG

De "brug" is minder "kramiekel" dan het lijkt. Ze bestaat uit 4 stalen hoofdkabels. Maar hier en daar moet je over een balkje van een 5tal cm, er ontbreken wel wat plankjes, zoals te zien net voor het voorwiel.
De bovenste kabel die je ziet behoort niet tot de brug, dat is de elektriciteitslijn naar het kleine dorpje rechts van de brug, een huisje of 7, 8 ... man man man, ik zou er zo willen wonen!

Ik moet wel eerlijk toegeven, ik ging pas met de motor scooter de brug over, nadat ik een andere motorrijder met 3 passagiers over de brug heb zien gaan alsof het een snelweg is :X
 
Moet ik nog doen.😉
😷
Wij gingen normaal gezien terug dit jaar, heel de maand november. Maar we mogen niet binnen. Zelfs mijn vrouw niet. Enfin, het mag wel, maar moeten beide 14 dagen in quarantaine, en zij mag dan niet meer terug naar B voor eind dit jaar, en ik moet bij terugkomst ook nog eens 14 dagen in quaranteine ...

Tja, dat is dus een no go he ... gelukkig is Singapore Airlines goed voor hun vaste klanten, het hele bedrag terugbetaald gekregen. Behalve de annulatieverzekering natuurlijk, maar dat was slechts 12€ per persoon.
Goed dat we die er altijd bij nemen :t

In de toekomst zijn we trouwens eerder van plan om ons verblijf op de Filipijnen telkens te laten voorafgaan door een weekje elders. Zoals dus Laos, Thailand, Indonesië, tot we alles in zuid oost Azië hebben gehad. Dat komt goed uit want het ligt allemaal een beetje "op de route". Alleen Japan ligt "buiten de route", maar die willen we toch ook een keertje doen ;)

Enfin, gaat wat off topic nu :$
 
Ga het niet door de vertaler gooien, ik versta hieruit: Waarom ik E10 tank? De zin met E5 kan ik niks van maken zonder vertaler :+

Maar om op de eerste vraag te antwoordwn, een beetje in de context van dit topic, om het weer een beetje on topic te sturen:
Omdat ik NIET aan de wijdverbreide
E10-vrees lijdt })
inderdaad allemaal complottheorie:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan