hoop niet dat dit gaat gebeuren

Gezien het feit dat het inmiddels augustus is, zal de afsluiting iig uitgesteld zijn, blijkbaar. Ik hoop dat ze daar bedolven worden onder bezwaarschriften. B|

Kut fietsers... Komen eens per jaar weet ik waarvandaan, pleuren de auto ergens neer waar die niet hoort en gaan dan vervolgens een beetje over de dijk slingeren, schijt aan alles en iedereen hebbend. En mensen die er wekelijks of dagelijks komen die moeten maar wijken omdat de 'recreanten' die ene dag dat ze er komen last van menen te hebben. :( Ze zouden een bom onder dat partijkantoor moeten leggen omdat ze alleen al luisteren naar dit soort lui. :(
Kijk uit wat je zegt in Nederland. Zeker nou MF al zo in de gaten wordt gehouden.

Ik zie de koppen al in de pers: MF roept Al quaida op tot terrorisme.
Via het inmiddels bekende motor-forum wordt zelfs door de Mod's opgeroepen tot terrorisme. Op het forum wordt regelmatig afgesproken om bommen te leggen onder overheidsgebouwen.
 
Huh 60 km zones??? Zeker een bord gemist ergens ofzo (of twee of dr.. nou ja) })

staat dat bord niet voor minimaal 60x100 rpm?

Anyway in dit land moet altijd de minderheid het voor de meerderheid verpesten net als met schiphol, er klagen 20 mensen 24 uur per dag en er is ineens geluidsoverlast. Nu bedenkt een overijverige ambtenaar weer een mooi plannetje wat er sowieso doorheen gedrukt gaat worden. Leer toch eens naar iedereen luisteren en niet alleen naar mensen uit je eigen beperkte omgeving.

Ik denk aan einde A4 waar 1 iemand het voor elkaar krijgt om een stopverbod te klussen en nu dit gezeik (of geziek?) weer. En zo wordt langzamerhand alles wat leuk is verboden of moeilijk gemaakt.
 
Heerlijk, die eeuwige link-rechts discussies :9
Het voorstel is ingediend door GL, maar weet iemand ook hoe de rechtse partijen over dat voorstel gestemd hebben? Ik niet, maar uit deze besluitenlijst zou je kunnen afleiden dat ook het CDA en de VVD het een goed plan vonden.
Best verassend toch?
 
Anyway in dit land moet altijd de minderheid het voor de meerderheid verpesten net als met schiphol, er klagen 20 mensen 24 uur per dag en er is ineens geluidsoverlast.
Kennelijk weet je niet waarover je praat. Ik woon onder de rook van Schiphol en ik heb niet of nauwelijks overlast van vliegtuigen (piloten en verkeersleiding) die zich aan de voorgeschreven aanvlieg- en vertrekroutes houden.

Maar wel van een volgeladen jumbo die niet snel genoeg hoogte maakt en omdat vliegen ook geld kost van de voorgeschreven route en/of uitvlieg procedure afwijkt omdat het een minuutje vliegen scheelt. Dan liggen de pannen te rammelen op mijn dak en is iedereen wakker. Gebeurt toch een paar keer per week en het zijn meestal vliegtuigen van de lokale maatschappijen die de omgeving wel kennen. Dan kun je klagen wat je wilt, er wordt niets aangedaan. Je klacht komt alleen in de statistieken.

Zelfs van gemeentezijde is er enige tijd geleden een officiële klacht ingediend, tenslotte is het ook gevaarzettend om van de route af te wijken. Maar het antwoord was dat het vaak gezichtsbedrog is en voor de leek moeilijk te bepalen of er van de route wordt afgeweken en over de dorpskern wordt gevlogen. Een lul antwoord dus. Totdat er midden in het dorp een vliegtuigwiel naar beneden kwam, waarop onze burgemeester Schiphol vroeg of dat wellicht ook gezichtsbedrog was.

Even heeft het geholpen, nu zijn er weer vliegers die de regels volkomen aan hun laars lappen.

Misschien moeten we Koos Spee hier eens opzetten. Dat is pas financieel scoren, want officieel staan er boetes voor.

O, wat zeg ik nu allemaal. Dat kan helemaal niet. De overheid is zelf groot aandeelhouder van KLM-Air France (en alle onder maatschappijen zoals Martinair, Transavia, enz.). Je gaat jezelf toch geen boete opleggen. Dat doe je alleen met grote voortvarendheid en enorme inzet aan burgers die een aantal kilometers te snel rijden.
 
Gezien het feit dat het inmiddels augustus is, zal de afsluiting iig uitgesteld zijn, blijkbaar. Ik hoop dat ze daar bedolven worden onder bezwaarschriften. B|

Kut fietsers... Komen eens per jaar weet ik waarvandaan, pleuren de auto ergens neer waar die niet hoort en gaan dan vervolgens een beetje over de dijk slingeren, schijt aan alles en iedereen hebbend. En mensen die er wekelijks of dagelijks komen die moeten maar wijken omdat de 'recreanten' die ene dag dat ze er komen last van menen te hebben. :( Ze zouden een bom onder dat partijkantoor moeten leggen omdat ze alleen al luisteren naar dit soort lui. :(

:^ :^ :^ :^ :^
 
Kennelijk weet je niet waarover je praat. Ik woon onder de rook van Schiphol en ik heb niet of nauwelijks overlast van vliegtuigen (piloten en verkeersleiding) die zich aan de voorgeschreven aanvlieg- en vertrekroutes houden.

Maar wel van een volgeladen jumbo die niet snel genoeg hoogte maakt en omdat vliegen ook geld kost van de voorgeschreven route en/of uitvlieg procedure afwijkt omdat het een minuutje vliegen scheelt. Dan liggen de pannen te rammelen op mijn dak en is iedereen wakker. Gebeurt toch een paar keer per week en het zijn meestal vliegtuigen van de lokale maatschappijen die de omgeving wel kennen. Dan kun je klagen wat je wilt, er wordt niets aangedaan. Je klacht komt alleen in de statistieken.

Zelfs van gemeentezijde is er enige tijd geleden een officiële klacht ingediend, tenslotte is het ook gevaarzettend om van de route af te wijken. Maar het antwoord was dat het vaak gezichtsbedrog is en voor de leek moeilijk te bepalen of er van de route wordt afgeweken en over de dorpskern wordt gevlogen. Een lul antwoord dus. Totdat er midden in het dorp een vliegtuigwiel naar beneden kwam, waarop onze burgemeester Schiphol vroeg of dat wellicht ook gezichtsbedrog was.

Even heeft het geholpen, nu zijn er weer vliegers die de regels volkomen aan hun laars lappen.

Misschien moeten we Koos Spee hier eens opzetten. Dat is pas financieel scoren, want officieel staan er boetes voor.

O, wat zeg ik nu allemaal. Dat kan helemaal niet. De overheid is zelf groot aandeelhouder van KLM-Air France (en alle onder maatschappijen zoals Martinair, Transavia, enz.). Je gaat jezelf toch geen boete opleggen. Dat doe je alleen met grote voortvarendheid en enorme inzet aan burgers die een aantal kilometers te snel rijden.

Meestal kan ik me wel vinden in wat je zegt maar nu absoluut niet.
Ofwel je woont er al 60 jaar en wist je niet dat dit te gebeuren stond en dan vind ik het klote voor je en ben je hard genaaid. ;(

Ofwel, je bent daar willens en wetens gaan wonen en begreep donders goed dat je in de buurt van een vliegveld ging wonen. Dan moet je niet achteraf gaan zeuren. Als je naast een snelweg woont dan ga je er als normaal denkend mens ook niet vanuit dat mensen daar keurig 100 rijden en jij daar nooit iets van zult horen.
Je hebt een keuze gemaakt en daar moet je dan mee leven. Of je gaat verhuizen, dan ben je aktief bezig.
 
Meestal kan ik me wel vinden in wat je zegt maar nu absoluut niet.
Ofwel je woont er al 60 jaar en wist je niet dat dit te gebeuren stond en dan vind ik het klote voor je en ben je hard genaaid. ;(

Ofwel, je bent daar willens en wetens gaan wonen en begreep donders goed dat je in de buurt van een vliegveld ging wonen. Dan moet je niet achteraf gaan zeuren. Als je naast een snelweg woont dan ga je er als normaal denkend mens ook niet vanuit dat mensen daar keurig 100 rijden en jij daar nooit iets van zult horen.
Je hebt een keuze gemaakt en daar moet je dan mee leven. Of je gaat verhuizen, dan ben je aktief bezig.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ja, je gaat in de buurt wonen van een vliegveld, en dan weet je dat dat herrie maakt.

Maar om het voorbeeld van je snelweg aan te halen. Als je vlakbij een snelweg woont heb je de geluidsrisico's aanvaard. Verleggen ze de snelweg ineens door je achtertuin, dan ben je een stuk minder happy ineens.

Ook voor wat betreft vliegbewegingen zijn duidelijke afspraken gemaakt met gemeenten, bewoners en het betrokken vliegveld, de maatschappijen en verkeersleiding. Er zijn afspraken gemaakt, en de daarbij behorende regels geschreven, over de te volgen start en landingsrouten om het overlast voor de omgeving te verminderen (weg krijg je het niet). Als die regels aan de laars worden gelapt hebben mensen dus overlast, en mogen ze terecht klagen. Net zoals jij mag klagen als je benadeelt wordt. Of er een oplossing komt, of dat er al naar je geluisterd wordt is een tweede.

Overigens moet je ook niet vergeten dat de intensiteit van het vliegverkeer op schiphol (en boven heel Nederland) enorm is toegenomen in de afgelopen, zeg, 10 jaar. En dat neemt ook nogal wat geluid met zich mee, wat je vooraf ook niet echt aan kunt zien komen...
 
Meestal kan ik me wel vinden in wat je zegt maar nu absoluut niet.
Ofwel je woont er al 60 jaar en wist je niet dat dit te gebeuren stond en dan vind ik het klote voor je en ben je hard genaaid. ;(

Ofwel, je bent daar willens en wetens gaan wonen en begreep donders goed dat je in de buurt van een vliegveld ging wonen. Dan moet je niet achteraf gaan zeuren. Als je naast een snelweg woont dan ga je er als normaal denkend mens ook niet vanuit dat mensen daar keurig 100 rijden en jij daar nooit iets van zult horen.
Je hebt een keuze gemaakt en daar moet je dan mee leven. Of je gaat verhuizen, dan ben je aktief bezig.
Zelfs als je naast een snelweg gaat wonen verwacht je niet dat er om de zoveel tijd een vrachtauto door je voortuin raast. Je verwacht dat hij netjes op de snelweg blijft rijden.

Zoals gezegd, als piloten zich aan de voorgeschreven routes houden dan heb ik er absoluut geen problemen mee, ook met dat beetje geluid niet.
 
Zelfs als je naast een snelweg gaat wonen verwacht je niet dat er om de zoveel tijd een vrachtauto door je voortuin raast. Je verwacht dat hij netjes op de snelweg blijft rijden.
En wij hebben niet met elkaar gebeld toen we onze stukjes schreven! :}

En ineens herinner ik me dat dit topic over het afsluiten van dijkjes ging... :)
 
Laatst bewerkt:
ok, daar hebben jullie gelijk in. Maar ik woonde vroeger ook naast een vliegveld. Vrienden zeiden dan vaak, wat een herrie. Zelf hoorde ik dat niet meer. En toen ik dat niet meer wilde ben ik verhuisd. Ik denk dat we wel degelijk rekening moeten houden met economische belangen.
 
En ineens herinner ik me dat dit topic over het afsluiten van dijkjes ging... :)
O ja. De SMW is hiervan allang op de hoogte en is er ook mee bezig.

Maar, mocht je in je gemeente, provincie, stad, dorp, negorij of nederzetting plannen zien voor een wegafsluiting, meld ze dan vooral. Dat kan rechtstreeks aan de SMW, het LOOT of de MAG. Die laatste geven ze weer door aan de SMW.

De SMW is afhankelijk van jullie meldingen, het is ook maar vrijwilligerswerk waar een zee aan vrije tijd in gaat zitten. De SMW is nou eenmaal niet op de hoogte van alle plannen van wegbeheerders. Is de afsluiting eenmaal een feit of is het verkeersbesluit reeds genomen dan is er i.h.a. weinig meer aan te doen.
 
Gezien het feit dat het inmiddels augustus is, zal de afsluiting iig uitgesteld zijn, blijkbaar. Ik hoop dat ze daar bedolven worden onder bezwaarschriften. B|

Kut fietsers... Komen eens per jaar weet ik waarvandaan, pleuren de auto ergens neer waar die niet hoort en gaan dan vervolgens een beetje over de dijk slingeren, schijt aan alles en iedereen hebbend. En mensen die er wekelijks of dagelijks komen die moeten maar wijken omdat de 'recreanten' die ene dag dat ze er komen last van menen te hebben. :( Ze zouden een bom onder dat partijkantoor moeten leggen omdat ze alleen al luisteren naar dit soort lui. :(
:^
In WBD precies hetzelfde domme gelul. Alle dijken zijn 60k geworden, omdat er 's zomers of wielrenners met 20 tegelijk of de familie burgertrut zonodig moet fietsen. 99% van de tijd is er geen fietser te zien, maar voor die ene procent moet alles en iedereen wijken.

Trouwens een :r voor de burgemeester van Nijmegen, want die had jaren geleden de MAG nog beloofd dat motorrijders ALTIJD welkom zouden blijven in de gemeente en dat er GEEN sprake zou zijn van afsluiting voor gemotoriseerd verkeer.
Huichelaar. :r

owja, even politiek: is er in Nijmegen geen linkse meerderheids coalitie met GroenLinks? Dacht het wel. Dan kan rechts roepen wat ze willen, ze zijn toch in de minderheid.
 
Gezien het feit dat het inmiddels augustus is, zal de afsluiting iig uitgesteld zijn, blijkbaar. Ik hoop dat ze daar bedolven worden onder bezwaarschriften. B|

Kut fietsers... Komen eens per jaar weet ik waarvandaan, pleuren de auto ergens neer waar die niet hoort en gaan dan vervolgens een beetje over de dijk slingeren, schijt aan alles en iedereen hebbend. En mensen die er wekelijks of dagelijks komen die moeten maar wijken omdat de 'recreanten' die ene dag dat ze er komen last van menen te hebben. :( Ze zouden een bom onder dat partijkantoor moeten leggen omdat ze alleen al luisteren naar dit soort lui. :(


hoeft niet slecht te zijn.... ik bedoel, als een fiets er kan komen, komt de motor er ook wel.... je hebt i.i.g. geen last van Video Wagens die je achtervolgen, enige waar je voor moet oppassen is motorpolitie, maar die moet je van een afstandje toch kunnen zien :+
 
wat een stelletje eikels , weer echt iets voor nederland , weer een paar regeltjes er bij , bah ik word schijtziek in dit land :r
 
Kijk uit wat je zegt in Nederland. Zeker nou MF al zo in de gaten wordt gehouden.

Ik zie de koppen al in de pers: MF roept Al quaida op tot terrorisme.
Via het inmiddels bekende motor-forum wordt zelfs door de Mod's opgeroepen tot terrorisme. Op het forum wordt regelmatig afgesproken om bommen te leggen onder overheidsgebouwen.
:} LOL!
 
Kennelijk weet je niet waarover je praat.
[....]

Ok, misschien dat er dus zo af en toe een vliegtuig idd herrie maakt en wat meer dan toegestaan/aangenaam is, maar dat zijn uitzonderingen meestal gaat het namelijk wel goed.
Maar het is al langer bekend dat er maar een klein groepje mensen is wat het hardste klaagt.
Je kent toch ook het geval wel dat er op teletekst de vertrektijd van een vliegtuig stond, dat er vervolgens geklaagd werd over geluidsoverlast van dat vliegtuig en dat ie helemaal niet vertrokken was.

Het gaat er mij om dat er vaak maar een klein groepje mensen is die ergens problemen mee heeft en dat die dan alles op alles zetten om iets te verbieden.
En het erge is dat dat vaak ook nog lukt.
 
Op het gevaar af hiermee niet de sympathie van veel lezers te winnen, toch het volgende.

Zou het kunnen dat de dijkjes en andere mooie wegen omgeturnd worden tot 60km/h zones, of zelfs geheel dichtgegooid worden voor motoren doordat veel mensen op snelle motoren het enigszins verziekt hebben door daar echt gigantisch hard te rijden, als het even kan ook nog met een brulpijp eronder?
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit soort maatregelen genomen wordt omdat er zoveel "suffe tourders" langshobbelen.
Overigens geldt deze veronderstelling natuurlijk ook voor auto's........
En dichtkwakken voor auto's houdt meestal in dat de weg en passent ook maar gelijk voor motoren tot verboden gebied wordt verklaard, helaas.

Het is natuurlijk hartstikke leuk om daar hard te gaan, daar niet van, maar je kan er dan kennelijk op wachten dat dat leidt tot sabotage van de mogelijkheden daartoe. Als het alleen om auto's zou gaan zouden van die bulten (kussens?) in de weg afdoende zijn; daar kan je op je motor gewoon omheen. Echter zullen dan wel stemmen opgaan dat je toch niet alleen de auto mag beperken en de motor (bijna) ongemoeid laten. Dus dan de max. snelheid afknijpen.
De volgende stap zal dan wel zijn dat er flitsdozen geplant worden...... :(
Levert geheid weer extra poen op.

Al met al niet om laaiend enthousiast van te worden.

Het vergelijk met vliegvelden gaat mi mank omdat met de vliegerij geld gemoeid is en de motorrijderij "slechts" vrijetijdsbesteding is.
Lokale overheidjes zullen zich met graagte storten op klachten van wie dan ook. levert mogelijk weer wat stemmen op.
De landelijke overheid zal het de ballen interesseren wat omwonenden van de vliegerij vinden; het levert poen op, dus niet zeiken!
Even een rapportje creatief lezen, op dezelfde wijze omgaan met meetresultaten, normen en regels zodanig interpreteren dat het weer net mag, ook al slaat die interpretatie als een tang op een varken, et voila er kan weer lustig raak gevlogen worden.
Ook beweren dat meer vliegbewegingen minder kabaal maken schijnt te werken.
Als je dat maar lang genoeg volhoudt, verdwijnen de klagers vanzelf wel....
 
Op het gevaar af hiermee niet de sympathie van veel lezers te winnen, toch het volgende.

Zou het kunnen dat de dijkjes en andere mooie wegen omgeturnd worden tot 60km/h zones, of zelfs geheel dichtgegooid worden voor motoren doordat veel mensen op snelle motoren het enigszins verziekt hebben door daar echt gigantisch hard te rijden, als het even kan ook nog met een brulpijp eronder?
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit soort maatregelen genomen wordt omdat er zoveel "suffe tourders" langshobbelen.
Overigens geldt deze veronderstelling natuurlijk ook voor auto's........
En dichtkwakken voor auto's houdt meestal in dat de weg en passent ook maar gelijk voor motoren tot verboden gebied wordt verklaard, helaas.

Het is natuurlijk hartstikke leuk om daar hard te gaan, daar niet van, maar je kan er dan kennelijk op wachten dat dat leidt tot sabotage van de mogelijkheden daartoe. Als het alleen om auto's zou gaan zouden van die bulten (kussens?) in de weg afdoende zijn; daar kan je op je motor gewoon omheen. Echter zullen dan wel stemmen opgaan dat je toch niet alleen de auto mag beperken en de motor (bijna) ongemoeid laten. Dus dan de max. snelheid afknijpen.
De volgende stap zal dan wel zijn dat er flitsdozen geplant worden...... :(
Levert geheid weer extra poen op.

Al met al niet om laaiend enthousiast van te worden.

Het vergelijk met vliegvelden gaat mi mank omdat met de vliegerij geld gemoeid is en de motorrijderij "slechts" vrijetijdsbesteding is.
Lokale overheidjes zullen zich met graagte storten op klachten van wie dan ook. levert mogelijk weer wat stemmen op.
De landelijke overheid zal het de ballen interesseren wat omwonenden van de vliegerij vinden; het levert poen op, dus niet zeiken!
Even een rapportje creatief lezen, op dezelfde wijze omgaan met meetresultaten, normen en regels zodanig interpreteren dat het weer net mag, ook al slaat die interpretatie als een tang op een varken, et voila er kan weer lustig raak gevlogen worden.
Ook beweren dat meer vliegbewegingen minder kabaal maken schijnt te werken.
Als je dat maar lang genoeg volhoudt, verdwijnen de klagers vanzelf wel....



In het verleden heeft de MAG op meerdere trajecten welke op de nominatie stonden afgesloten te worden tellingen gehouden en snelheid gecontroleerd.

Wat bleek nu, er was geen sprake van overlast door motorrijders, omdat er gewoon veel minder langskomen dan de bewoners de gemeente wil doen geloven.
Ten tweede bleek dat het meerendeel van de hardrijders dijkbewoners zelf waren.
lekker hypocriet dus.
Toen is het juist door deze tellingen gelukt de gemeenten te ovetuigen van hun ongelijk.


Mijn mening: het zijn juist meestal van die omhoog gevallen hypocriete lui welke wat geld gescoord hebben en nu rustig op een dijk willen wonen, willen genieten van alle rust en ruimte, maar zich hierdoor zeer egoistisch gedragen.
Er zijn zoveel steden/dorpen waar kleine wegen worden gebruikt voor toegangsverkeer, daar wordt niets aan gedaan, maar rustige dijkweggetjes moeten afgesloten worden.
Volgens mij pure klasse justitie :r
 
In het verleden heeft de MAG op meerdere trajecten welke op de nominatie stonden afgesloten te worden tellingen gehouden en snelheid gecontroleerd.

Wat bleek nu, er was geen sprake van overlast door motorrijders, omdat er gewoon veel minder langskomen dan de bewoners de gemeente wil doen geloven.
Ten tweede bleek dat het meerendeel van de hardrijders dijkbewoners zelf waren.
lekker hypocriet dus.
Toen is het juist door deze tellingen gelukt de gemeenten te ovetuigen van hun ongelijk.


Mijn mening: het zijn juist meestal van die omhoog gevallen hypocriete lui welke wat geld gescoord hebben en nu rustig op een dijk willen wonen, willen genieten van alle rust en ruimte, maar zich hierdoor zeer egoistisch gedragen.
Er zijn zoveel steden/dorpen waar kleine wegen worden gebruikt voor toegangsverkeer, daar wordt niets aan gedaan, maar rustige dijkweggetjes moeten afgesloten worden.
Volgens mij pure klasse justitie :r
:^

Ik ken best wel wat mensen die aan zo'n dijk wonen en daar al lang wonen en die hoor je er nooit over. En als je ernaar vraagt hebben ze er geen last van. Ze horen het niet eens. Het is juist de 'import' en de dagjesmensen die proberen de boel te verzieken.

Mooi voorbeeld hiervan is de dijk tussen Tiel en Neerrijnen. Ik sprak hier aan het begin van het seizoen over met de uitbaatster van een café dat aan die dijk zit. Het schijnt dat er vorig jaar mensen een verzoek bij de gemeente ingediend hadden om de dijk af te sluiten voor doorgaand gemotoriseerd verkeer ivm overlast door lawaai en hard rijden. Het gros van de aanwonenden van de dijk was hier zelf ook geen voorstander van. Over het algemeen hebben ze er helemaal geen last van (op een enkele uitzondering die echt uitzonderlijk hard of lawaaiig is na). Er is een handtekeningenactie gehouden onder aanwonenden en passanten om de dijk open te houden en uiteindelijk bleek dat slechts een klein deel van de bewoners (en dan dus met name die zgn. import) voor afsluiting was en dus niet getekend hadden. De meeste mensen hadden getekend voor openhouden van de dijk.

De dijk is dus nu nog open. Maar de gemeente heeft wel op een hoop plaatsen bij de bebouwde kom 30 km borden neergezet. Let wel: het is dus geen bebouwde kom. Het is gewoon een 80km weg, waar al van die misselijke 60 borden waren neergezet. En nu hebben ze er op delen dus 30 neergezet. In een 80km gebied.
 
In het verleden heeft de MAG op meerdere trajecten welke op de nominatie stonden afgesloten te worden tellingen gehouden en snelheid gecontroleerd.

Wat bleek nu, er was geen sprake van overlast door motorrijders, omdat er gewoon veel minder langskomen dan de bewoners de gemeente wil doen geloven.
Ten tweede bleek dat het meerendeel van de hardrijders dijkbewoners zelf waren.
lekker hypocriet dus.
Toen is het juist door deze tellingen gelukt de gemeenten te ovetuigen van hun ongelijk.


Mijn mening: het zijn juist meestal van die omhoog gevallen hypocriete lui welke wat geld gescoord hebben en nu rustig op een dijk willen wonen, willen genieten van alle rust en ruimte, maar zich hierdoor zeer egoistisch gedragen.
Er zijn zoveel steden/dorpen waar kleine wegen worden gebruikt voor toegangsverkeer, daar wordt niets aan gedaan, maar rustige dijkweggetjes moeten afgesloten worden.
Volgens mij pure klasse justitie :r
Bedankt voor je reactie op mijn bijdrage! Duidelijk moge zijn dat ik niet op de hoogte was van de MAG-tellingen die aantonen dat de vork anders in de steel zit.
Hopelijk blijven de bestuurders voor rede en harde feiten vatbaar en blijven dijkjes etc. open voor ieder die er overheen wil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan