hoorn en omgeving

susanne

Die hard MF'er
1 mei 2004
806
6
zwaag(gemeente Hoorn)
hallo motormaatjes :]

had een vraag, zij er ook bikers die uit bovenstaande omgeving komen.
Heb een Yamaha Virago XV353 en het lijkt me leuk om eens een rit te maken, maar om alleen te rijden vindt ik niet zo leuk.
Dames en heren ik hoor van jullie. Ben geen racer die tijd heb ik gehad, vandaar de wat rustigere type motor, al rijdt ie best pittig hoor.

Gr. susanne *D
 
Hallo suzanne,zou het eens in waar is wat te doen proberen,kijken mischien meer mensen om te rijden dan in choppers ;)
Zal ik je anders een meeltje sturen als ik met een rustig rijden groepie ga rijden ?
 
hallo motormaatjes :]

had een vraag, zij er ook bikers die uit bovenstaande omgeving komen.
Heb een Yamaha Virago XV353 en het lijkt me leuk om eens een rit te maken, maar om alleen te rijden vindt ik niet zo leuk.
Dames en heren ik hoor van jullie. Ben geen racer die tijd heb ik gehad, vandaar de wat rustigere type motor, al rijdt ie best pittig hoor.

Gr. susanne *D

West-friesland topic's volgen we zeggen wel dat we racen maar ondertussen :X



spamm, spamm, spammklik op onderstaande link :)
 
Laatst bewerkt:
Hallo Susanne

't is dat het een beejte ver weg is voor mij, lijkt me anders heel gezellig! Ik heb pas meegedaan met de Newbie tour over de Veluwe en Posbank, en dat was voor mij met m'n Virago zelfs bij te houden. Er komt er weer in september, maar dat is voor jou misschien te ver: startpunt is in Veldhoven (ff kijken in WIWTD). Anders spreken we een keer iets halverwege af.....?
 
hai bikers

bedankt voor de info *D

ja 4slag stuur me maar een mailtje als jullie wat doen in de buurt, kan ik kijken of ik geen afspraken heb. bedankt vast.

en anne(marianne), inderdaad vindt ik wel wat ver, heb je onderweg nog moeten tanken, onze inhoud van tanks is niet zo groot van binnen?
 
en anne(marianne), inderdaad vindt ik wel wat ver, heb je onderweg nog moeten tanken, onze inhoud van tanks is niet zo groot van binnen?
Viel reuze mee: van te voren getankt, en 185 km mee gereden- er zit nog in! Maar ik heb een iets grotere tank: 13,5 liter, inclusief reserve (nieuwer modelletje).
 
Echt tof, ik kan bijna niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb...
uiteraard moet ik eerst nog eens gaan kiezen omdat ik geen idee heb wat voor een fiets ik wil,
maar ja, ik woon in hoorn, dus wanneer ik een fiets heb zal ik ook graag van de partij zijn.
 
Schiet zo ook niet echt op zeker ?
Maar ff wat plannen ?
Zin om 's avond's nog een keer een blokkie om te gaan ?
Als je hier : West-Friesland 4 een berichie post is er ook bijna altijd wel iemand die zin heeft :]
 
hey 4slag

bedankt voor je aanbod.
Helaas rijdt ik liever niet 's-avonds, heb nl last van nachtblindheid.
Wordt nu alweer eerder donker. overdag no problem en/of zondagsochtend vroeg een keer no problem :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan