Hoorn en omstreken [part 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :WWaren jullie die laatste stam die tien jaarterug werden ontdekt in de bossen van West Friesland ?

:P

@ALL: ik heb de tips doorgegeven aan de oudste.
Hij weet ook nu ondertussen wel dat ie 'genaaid' wordt door HZ(na enkele miskopen, en dat ik hem er al meerdere malen daarop heb gewezen), maar...het is zo dichtbij en...op Maandag open :P

Op maandag open ja, dat vooral :} .

Moest laatst verdomme een half uur zoeken voordati k die nieuwe vestiging op het industrie terrein vond |(
 
Ga de opening morgenavond wat aanpassen... komt goed dus eigenlijk rustig aan doen ;)

mazzl... nu naar bed :Z


nog een mopje ter afsluiting...

Kleine Marietje was niet de beste leerling op de katholieke school. Meestal lag ze tijdens de les te slapen.
Op een dag vroeg de lerares, een non, aan haar terwijl ze lag te pitten:"Vertel eens Marietje wie schiep het universum?"
Toen Marietje niet antwoordde, pakte kleine Japie, haar vriendje die achter haar zat,zijn potlood en prikte haar in haar zij om haar wakker te maken.
"God allemachtig!" schreeuwde Marietje.
"Heel goed!"zei de non en vervolgde de les.
Even later vroeg de non aan Marietje:"Wie is onze Heer en zaligmaker?"
Maar kleine Marietje lag alweer te pitten. En weer redde Japie haar door haar in haar kont te prikken met zijn potlood.
"Jezus Christus!!!" schreeuwde Marietje. En weer complimenteerde de non Marietje en zakte deze weer in haar dromen weg.
De non stelde haar voor de derde keer een vraag: "wat zei Eva tegen Adam nadat ze haar 21e kind had gekregen?".
Weer redde japie haar, maar dit keer sprong Marietje op en schreeuwde:
"Als je dat ding nog een keertje in me steekt, breek ik hem doormidden!!!".
Toen viel de non flauw.....
 
Laatst bewerkt:
Ga de opening morgenavond wat aanpassen... komt goed dus eigenlijk rustig aan doen ;)

mazzl... nu naar bed :Z


nog een mopje ter afsluiting...

Kleine Marietje was niet de beste leerling op de katholieke school. Meestal lag ze tijdens de les te slapen.
Op een dag vroeg de lerares, een non, aan haar terwijl ze lag te pitten:"Vertel eens Marietje wie schiep het universum?"
Toen Marietje niet antwoordde, pakte kleine Japie, haar vriendje die achter haar zat,zijn potlood en prikte haar in haar zij om haar wakker te maken.
"God allemachtig!" schreeuwde Marietje.
"Heel goed!"zei de non en vervolgde de les.
Even later vroeg de non aan Marietje:"Wie is onze Heer en zaligmaker?"
Maar kleine Marietje lag alweer te pitten. En weer redde Japie haar door haar in haar kont te prikken met zijn potlood.
"Jezus Christus!!!" schreeuwde Marietje. En weer complimenteerde de non Marietje en zakte deze weer in haar dromen weg.
De non stelde haar voor de derde keer een vraag: "wat zei Eva tegen Adam nadat ze haar 21e kind had gekregen?".
Weer redde japie haar, maar dit keer sprong Marietje op en schreeuwde:
"Als je dat ding nog een keertje in me steekt, breek ik hem doormidden!!!".
Toen viel de non flauw.....

_O-
 
Ga de opening morgenavond wat aanpassen... komt goed dus eigenlijk rustig aan doen ;)

mazzl... nu naar bed :Z


nog een mopje ter afsluiting...

Kleine Marietje was niet de beste leerling op de katholieke school. Meestal lag ze tijdens de les te slapen.
Op een dag vroeg de lerares, een non, aan haar terwijl ze lag te pitten:"Vertel eens Marietje wie schiep het universum?"
Toen Marietje niet antwoordde, pakte kleine Japie, haar vriendje die achter haar zat,zijn potlood en prikte haar in haar zij om haar wakker te maken.
"God allemachtig!" schreeuwde Marietje.
"Heel goed!"zei de non en vervolgde de les.
Even later vroeg de non aan Marietje:"Wie is onze Heer en zaligmaker?"
Maar kleine Marietje lag alweer te pitten. En weer redde Japie haar door haar in haar kont te prikken met zijn potlood.
"Jezus Christus!!!" schreeuwde Marietje. En weer complimenteerde de non Marietje en zakte deze weer in haar dromen weg.
De non stelde haar voor de derde keer een vraag: "wat zei Eva tegen Adam nadat ze haar 21e kind had gekregen?".
Weer redde japie haar, maar dit keer sprong Marietje op en schreeuwde:
"Als je dat ding nog een keertje in me steekt, breek ik hem doormidden!!!".
Toen viel de non flauw.....

:Y In the begin was de op overzichtelijker dat is waar. ;)
 
Komt de oudste zoon net thuis van HZ.....Hebben ze hem een dikkere voorvorkkeering aangesmeerd(moet 7mm zijn en ze hebben 10mm gegeven onder het mom: dat past ook. Dus niet, want dan kan de klemveer er niet op!) en ik vroeg om dikke voorvorkolie. Hadden ze tegen hem gezegd dat er geen verschil is in olie en 'universele' meegegeven.
Kan ie weer terug...eigenschuld :P
Alleen terug voor de keerringen. Olie kan er ook wel mee door.
 
Goedemiddag. Mijn Zweedse familie is ook weer huiswaards gekeerd, dus zal ik me wat vaker laten zien hierzo.
 
Komt de oudste zoon net thuis van HZ.....Hebben ze hem een dikkere voorvorkkeering aangesmeerd(moet 7mm zijn en ze hebben 10mm gegeven onder het mom: dat past ook. Dus niet, want dan kan de klemveer er niet op!) en ik vroeg om dikke voorvorkolie. Hadden ze tegen hem gezegd dat er geen verschil is in olie en 'universele' meegegeven.
Kan ie weer terug...eigenschuld :P
Alleen terug voor de keerringen. Olie kan er ook wel mee door.

voed je hem wel goed op? als die beter luisterd naar een knul achter de balie dan naar z'n pa ;)

wat betreft die voorvorkolie dat merk je wel hoor :Y scokuchoter hier thuis van m'n broertje zit hpx 15 voorvorkolie in en dat is een hele vooruitgang :Y
Jawa zit hetzelfde in en dat is ook een stuk beter dan de oude/originele meuk die erin zat :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan