Hoorn en omstreken [part 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
voed je hem wel goed op? als die beter luisterd naar een knul achter de balie dan naar z'n pa ;)
Hij werd het meer wijsgemaakt, en wist het op dat moment ook niet meer :/
wat betreft die voorvorkolie dat merk je wel hoor :Y scokuchoter hier thuis van m'n broertje zit hpx 15 voorvorkolie in en dat is een hele vooruitgang :Y
Jawa zit hetzelfde in en dat is ook een stuk beter dan de oude/originele meuk die erin zat :X
Klpt, je merkt idd wel aan de dikte van de olie, maar dat zo'n lummel in een zaak zegt dat het allemaal dezelfde olie is...Ja als ie alleen onderstaande verkoopt:
Nu heeft ie 500ml eurol universal front fork oil (staat verders niets op(dikte oid)) :+
Ik vind het prima zo.

Morgen eerst de binnenkant van de poten met een dremel aanvallen, want de vorige eigenaar of klungel had de keerringen er uit en er in geramd met een beitel en/of shroevendraaier -O-

Wordt tijd dat ie eens zijn rijbewijs gaat halen ipv veel centjes aan uitgaan en deze miskoop spenderen :P
 
Laatst bewerkt:
Of Sesamstraat aan het kijken! :+

_O-

full
 
Hoe bestaat het Biancie, vanmorgen leg ik in de kist van mijn schoonmoeder het zelfde pic van Bert en Ernie, Zij noemde mij altijd Bert omdat ik zo heet natuurlijk en ik noemde haar Ernie.
Das dan wel weer lachen met een traan :) -O- :') '(
 
Ja ken ik wel...wellicht wel de klokken gehoord, eigenlijk niet zo op gelet, gebeurt namelijk wel vaker hier bij de lokale kerk -O-
 
Laatst bewerkt:
RICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :XRICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :XRICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :XRICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :XRICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :XRICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :XRICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :XRICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :XRICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :XRICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :X
:P O-)
 
Weet iemand waar die woont/werkt?
Even langrijden met het verzoek een nieuw topic te openen _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan