Hoorn en omstreken [part 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sodeju............ partje 2 alweer :o

nou heb ik rustig aan gedaan afgelopen dagen dat weet ik maar zo rustig?? :?
 
hahaha

die blijft maar doorgaan.. Gek beest

nu lekker op school bij Recht, saaaaaaai !
 
Iemand toevallig een blikje met een overblijfsel aan tankcoating over, wat genoeg zou zijn voor een tankje van ongeveer 4 litertankje, die ik zou kunnen overnemen?
 
Iemand toevallig een blikje met een overblijfsel aan tankcoating over, wat genoeg zou zijn voor een tankje van ongeveer 4 litertankje, die ik zou kunnen overnemen?

Ik rij mn hele leven al motor, heb eens een keer een tank laten uitstomen omdat ik er aan moest lassen en daarna nog een jaar of 10 mee gereden, coaten ? vroeghe hoefde dat niet waarom nu wel. :? nooit gedaan en nooit last gehad dat het niet gedaan was. expleen Peet
 
Ik rij mn hele leven al motor, heb eens een keer een tank laten uitstomen omdat ik er aan moest lassen en daarna nog een jaar of 10 mee gereden, coaten ? vroeghe hoefde dat niet waarom nu wel. :? nooit gedaan en nooit last gehad dat het niet gedaan was. expleen Peet

4literkoperentankje is voor een petroleumkachel.
Tankje vertoont her en der haarscheurtjes.
De 'lasrand' had ik al na hardgesoldeerd(wtf? 3xwoordwaarde :+ ), maar het zijn de haarscheurtjes die er voor zorgen dat het langzaam er uit sijpelt.
 
Laatst bewerkt:
4literkoperentankje is voor een petroleumkachel.
Tankje vertoont her en der haarscheurtjes.
De 'lasrand' had ik al na hardgesoldeerd(wtf? 3xwoordwaarde :+ ), maar het zijn de haarscheurtjes die er voor zorgen dat het langzaam er uit sijpelt.

O.. ik heb nog nooit een petrokachel gehad of op gereden (mn ouders hadden vroegeh wel zon verwarming) vandaar dat ik het niet weet stom, stom, stom |(
 
PS ik denk mee, hij is van koper ff dichtvloeien met tin, tataaaaaaaaaaa :Y
:N Was mijn eerste oplossing ook, en heb er ook enkele gedaan maar dan moet ik zowat heel dat tankje 'vertinnen' B|
Piepkleine haarscheurtjes...Nee, ik ga voor coating. Duurder maar zekerder, vind ik :Y
Bedankt voor het meedenken :Y
 
:N Was mijn eerste oplossing ook, en heb er ook enkele gedaan maar dan moet ik zowat heel dat tankje 'vertinnen' B|
Piepkleine haarscheurtjes...Nee, ik ga voor coating. Duurder maar zekerder, vind ik :Y
Bedankt voor het meedenken :Y

Tin glimt mooier, :Y ;)
 
Beterschap Biancie!
Beterschap-01.jpg
 
Thanx guys! :j Net een uur mijn bed uit na een nachtje blaffen. Uiteindelijk maar in de logeerkamer beland, Renzo werd niet zo vrolijk van me.... ;)

Als compensatie mocht ons baby-katertje bij me op bed slapen... :P
 
Middag! :W

Ziek thuis.... griepje, stem kwijt.... -O-
Hier nog een. Twee dagen geleden begonnen de klachten. Gisteren ziek thuis gebleven en dat had ik vandaag ook moeten doen, maar ik had een belangrijke afspraak die hoe dan ook door moest gaan vond ik. Dus ben maar ff 2 uur naar kantoor geweest.
Maar voor de rest van de week lekker thuis en rustig aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan