Hopelijk meer geluk met deze RT

Oneeye

MF veteraan
26 jan 2005
5.029
271
Onder de rook van R'dam
Hoi hoi mede (RT) rijders,

Na de aanschaf van me zwarte 1100RT en een hoop ellende wat het kompleet maakte tijdens me vakantie in Kroatie heb k besloten eigenlijk meer gedwongen door me vrouw om de RT de deur uit te doen, aangezien ik er alleen elende van had.
Na een goed gesprek met de dealer en een minimale betaling mocht ik een andere motor uitzoeken en tja het blijft een mooie motor heb k maar weer voor een RT gekozen :} hopelijk is deze niet op een maandag morgen in mekaar gezet en zal ik van deze meer geluk en :] plezier hebben O-)

full


*O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Heb hem afgelopen vrijdag opgehaald in de stromende wolkbreuk regen -O- en hij doet het nog steeds *O* dus dat bewijst dat hij tegen vocht bestand is :Y dat kon ik van die andere niet zeggen :(


full
 
:}

Thanx....

Ja inderdaad die andere was van '99 met 170.000 op de teller en deze is van eind '96 met net 90.000 op de teller dus bijna een ton minder, en kan je vertellen dat deze beter rijdt dan die zwarte :Y

Hier stond ie nog te blinken bij de dealer

full
 
Voor degene die in Bosnie hebben gediend, dit is de nieuw geopende weg van de route "Emerald" habba habba habba wat een plezier heb k daar gehad :] :] :]

full
 
Je komt niet veel motorrijders tegen in Bosnie dus als je dr een tegen komt groet je natuurlijk, en laat nou net op dat moment me vrouw een foto hebben genomen in in t blik voor me reden *O* :W


full
 
Leuk... met 90dkm heeftie waarschijnlijk al wel een versnellingsbak revisie oid gehad.. dus die kan weer even mee!

Mooie omgeving daar in bosnië.. Al zie ik mezelf daar nog niet zo heel snel rondrijden....
 
Ten eerste: Hopelijk heb je hier meer plezier mee. Mooie motor!

Leuk... met 90dkm heeftie waarschijnlijk al wel een versnellingsbak revisie oid gehad.. dus die kan weer even mee!

Net of elke BMW een bakrevisie nodig heeft :? Zeker die bakken na sept. '96 zijn stukken beter en hebben echt niet standaard een revisie nodig na tig kilometer.
 
even off topic ( wel mooie motor trouwens!)

Heeft er iemand een goed adres om mijn r1150 rt SYNCHROON af te stellen, een hoop zaken zeggen dat ze het kunnen maar ze kunnen het niet!
 
Tja en dan moet je ook ff de kleine rondrijden :Y belofte makt schuld...

en voor de moraalridders, ja k weet t beschermende kleding voor m, heeft ie ergens liggen onderop de stapel rotzooi in de schuur die k moet opruimen (net verhuisd) O-) O-) O-)

zijn ook alleen een blokje door de wijk gereden....


full


tja en dan die smoel van m na de rit...... onbetaalbaar :Y

en voor de rest zoek maar uit welke creditcard _O-
 
En deze (mooie motor) kan deze wel tegen vocht of heb je nog niet (durven) gereden met regen, vanwege angst dat deze ook niet tegen regen kan :?


Is toch geen BMW-kwaaltje :?


Groet Robbert
 
Nou deze heb k vorige week vrijdag opgehaald in de stromende zeikende regen type wolkbreuken, en heb t weekend eropvolgend moeten werken in a'dam dus op en neer vanuit R'dam...

Geloof me deze heeft ze vuurdoop gehad qua vocht ;)

Maar een ding weet k wel, deze ga ik nooooooooooooooooooooooooit wassen met een hoge druk reiniger :N :N :N
 
Nou deze heb k vorige week vrijdag opgehaald in de stromende zeikende regen type wolkbreuken, en heb t weekend eropvolgend moeten werken in a'dam dus op en neer vanuit R'dam...

Geloof me deze heeft ze vuurdoop gehad qua vocht ;)

Maar een ding weet k wel, deze ga ik nooooooooooooooooooooooooit wassen met een hoge druk reiniger :N :N :N

Ja , niet elke BMW is een zegen.
De mijne R1100R is een brok metaalellende. Dan doet die het goed , dan weer niet.
Bij de dealer doet ie het altijd goed, zeggen ze en ze kunnen niets vinden.
Tijd om over te stappen op een ander merk denk ik, de volgende wordt misschien wel een honda.
 
Dat probleem had ik dus ook met die zwarte, ikke alleen ellende ging die naar de dealer deed alles t weer.
Maar toen die me in Kroatie in de steek liet kreeg k de keus van me vrouw of de motor de deur uit of ik :(

Was k toch bijna vrijgezel die keus krijg ik niet gauw meer O-) O-) O-)

Toen bij de dealer gepraat van zo kan het niet ik wil een andere motor, hebben we een compromis gemaakt met deze huidige groene RT.

En k moet zeggen van dag een rijdt deze veeeeeel beter dus hopelijk meer geluk nu

*O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan