Horizon-taal motor columns

T.R. Roadkill

MF veteraan
23 dec 2003
5.666
2
Den Bosch
Zin om te lache? Moet je deze lezen :)

http://www.horizon-taal.nl/column/



ja, hij staat ook in grappige plaatjes en verhalen, maarrrr, dit is best wel on topic, want het gaat over motorrijden en allerlei dagelijkse dingen die je zelf ook mee maakt, maar niet zo grappig neer kan schrijven, ik niet iig :P
 
Het gaat over alle colums, gaan allemaal over motorrijden, erg gaaf vind ik dan he :)

edit: heel de link staat erin idd, dus dan is deze eigenlijk dubbel en kan eventueel op slot

 
Maar het ergste was dat ze dreigde een intercomsysteem aan te schaffen. Daarmee kon ze de hele reis in zijn oor tetteren: 'Rijd je niet te hard? Moet je niet tanken? Moest je hier niet afslaan? Gaat dit wel goed? Was dat een flitspaal? Volgens mij is de weg glad.'

PRACHTIG! hoe herkenbaar!!
_O-
 
_O- _O- Briljant!!

"Net zo suf is de moderne motorkoffer. Zo'n ding lijkt precies op de beauty case van je vrouw en dat heb jij dan in drievoud aan je fiets hangen. Nounounou, dat maakt indruk. Autobilisten schieten de berm in, rolluiken gaan naar beneden, want daar komt Henk met de Losse Handjes aangereden. Met zijn drie koffers vol lipstick, nagellak en wattenstaafjes."

_O- _O-
 
haha vet cool!!! dank je voor deze link. deze columns staan ook in de promotor, maar daarvan wordt het abonnement de deur uitgedaan, en dan zou ik de columns echt missen.
 
haha vet cool!!! dank je voor deze link. deze columns staan ook in de promotor, maar daarvan wordt het abonnement de deur uitgedaan, en dan zou ik de columns echt missen.

Hoe vaak komt de pro motor? Ik heb nu al die columns al gelezen, en snak naar meer. Ben benieuwd wanneer de volgende komt :)
 
Hoe vaak komt de pro motor? Ik heb nu al die columns al gelezen, en snak naar meer. Ben benieuwd wanneer de volgende komt :)

erhm... geen idee eigenlijk. abo was niet van mij maar van mijn broer, dus als ik hem gratis weer eens zag liggen las ik hem. eens in de maand ofzo :?

er stond trouwens al een tijdje geleden een hele sterke in, die heette "ingehaald" over de ellende van de motorrrijder die was ingehaald. maar hij staat niet op de site. weet iemand waar ik die kan vinden? mijn broer heeft alle oudere promotors weggeflikkerd |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan