Hornet 600/900 treffen Limburg (Heerlen)

Afhankelijk van hoelaat we verzamelen.. Als we pas om 11u vertrekken zou ik max 4 a 5 uur doen (moet namelijk minimaal anderhalf uur terug rijden..)
 
Laatst bewerkt:
Afhankelijk van hoelaat we verzamelen.. Als we pas om 11u vertrekken zou ik max 4 a 5 uur doen (moet namelijk minimaal anderhalf uur terug rijden..)

Oke, wat mij betreft kan dat verzamelen ook wel eerder, bv tussen half negen en half 10, en bv vertekken om 10 uur, dan hebben we nog wat van de dag. dus doe maar gerust een voorstel, dan pas ik me daaraan aan, voor mij is dat geen enkelprobleem, sta elke dag al om 6 uur op. Dus gooi het maar in de groep.
 
Oke dat had ikzelf ook in gedachte, omdat de rit toch echt over kronkel wegen gaat, is dat een mooie afstand. Mocht het zo zijn, dan kunnen we tijdens de rit bevoorbeeld (op de terugtocht) nog altijd besluiten op de terugtocht een stukje autobaan te pakken. Voor diegene die dan eens volgas willen rijden is dan de gelegenheid, als we dan in aken de grens over gaan, stoppen we dan bij het eerste tankstation over de grens, om te tanken en een bakje koffie.
En anders als iedereen nog tijd genoeg heeft, over kronkelwegen terug :~)) :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ga as zondag een proefronde draaien, als het weer het toelaat, mocht er iemand ook zin hebben de ronde al een stukje mee te rijden, dan even een mailtje. inspire1@home.nl
 
Zondag 14 augustus, Hornet 600/900 treffen, en nog enkele mooie motors :~))




Henk1959 : Jip
Flitspop : Jip
Hornet46 : Jip
Losbol Jip
Nessy Jip
Prickie Jip
Astalapasta Jip
Koop Jip
Worldhek ???
Scheurneusje no go
Robm84 : no go
Mudschain : no go

Inschrijven even een e-mailtje aan inspire1@home.nl
 
voor mij is het trouwens nog even onder voorbehoud
ik heb m'n nieuwe motor nog niet, als het goed is komende week.
Maar ik wil wel me motor in hebben gereden voordat ik naar de meeting kom en of dat lukt hangt van het weer af.
 
voor mij is het trouwens nog even onder voorbehoud
ik heb m'n nieuwe motor nog niet, als het goed is komende week.
Maar ik wil wel me motor in hebben gereden voordat ik naar de meeting kom en of dat lukt hangt van het weer af.

Flaterik, we houden daar rekening mee, is een mooi gelegenheid, om hem in te rijden. Ik hoop dat je hem dan al hebt.
 
Tussen de 160 km en 200 want anders moet ik tussen door weer tanken! Haha nee...
Ja ligt eraan hoe vaak je wilt stoppen!
Hoe lang is de rit nu dan, of wat je in gedachten had?
 
Tussen de 160 km en 200 want anders moet ik tussen door weer tanken! Haha nee...
Ja ligt eraan hoe vaak je wilt stoppen!
Hoe lang is de rit nu dan, of wat je in gedachten had?

Ongeveer 150/175 km, omdat de meeste ook al een stuk moeten rijden om er te komen. En binnendoor lijkt het langer dan het is, er is voldoende tankgelegenheid onder weg. Als je het me van te voren even zegt op die dag dan houd ik daar rekening mee, en kunnen de rokers onder ons even een pafke opsteken. En we tanken hem even vol, voordat we vertrekken, vlak bij het verzamelpunt is een schell tankstation. het volgende tankstation, waar we eventueel kunnen stoppen is 65 km verderop in duitsland. Vlak daarna is trouwens de eerste plaats voor een koffie, of wie er behoefte aan heeft een warme maaltijd etc etc. Niet te duur, maar wel goed, en gezellig.
 
Laatst bewerkt:
De mensen die meer kilometers willen rijden worden uitgenodigd om gedurende de rit donuts om Henk te rijden.
smiley_grin.gif
 
Laatst bewerkt:
Henk, ik zou ook toch wel heel graag op de lijst willen.
Eigenlijk had ik de 14e nog met vakantie geweest maar door omstandigheden ben ik toch beschikbaar.

@ Koop, samen oprijden? ( ben ik in ieder geval verzekerd van benzine :} )
 
Henk, ik zou ook toch wel heel graag op de lijst willen.
Eigenlijk had ik de 14e nog met vakantie geweest maar door omstandigheden ben ik toch beschikbaar.

@ Koop, samen oprijden? ( ben ik in ieder geval verzekerd van benzine :} )

Nou ik zet je erbij,van harte welkom :~))
 
Zondag 14 augustus, Hornet 600/900 treffen, en nog enkele mooie motors :~))


En weer een slachtoffer erbij

Gassy maybe
Augusto Jip
Flaterik : yip
Joep Meloen : yip
Qubus : Jip
SM-Ronald :Jip
Henk1959 : Jip
Flitspop : Jip
Hornet46 : Jip
Losbol Jip
Nessy Jip
Prickie Jip
Astalapasta Jip
Koop Jip


Inschrijven is vanaf nu niet meer mogenlijk
 
Laatst bewerkt:
Ok , de laatste dan, was deze week weg voor m'n werk , aanmelding voor de Hornet rit.

Heb al diverse ritten meegedaan, maar nu neem ik een passagiere mee achterop.
Dat vind Henk vast niet erg *O*

De noorderlingen kunnen bij mij, als ze dat willen, een pitsstop doen (aan de A2 - Betuwe) en dan gezamelijk naar het zuiden afzakken.
 
Ok , de laatste dan, was deze week weg voor m'n werk , aanmelding voor de Hornet rit.

Heb al diverse ritten meegedaan, maar nu neem ik een passagiere mee achterop.
Dat vind Henk vast niet erg *O*

De noorderlingen kunnen bij mij, als ze dat willen, een pitsstop doen (aan de A2 - Betuwe) en dan gezamelijk naar het zuiden afzakken.

Oke dan zet ik je er bij, jou motor vind ook nog wel een plekje, mail me even dan schrijf ik je in. inspire1@home.nl
 
Zondag 14 augustus, Hornet 600/900 treffen, en nog enkele mooie motors :~))




Gassy maybe
Augusto
Flaterik : yip
Joep Meloen : yip
Qubus : Jip
SM-Ronald :Jip
Henk1959 : Jip
Flitspop : Jip
Hornet46 : Jip
Losbol Jip
Nessy Jip
Prickie Jip
Astalapasta Jip
Koop Jip


Inschrijven is vanaf nu niet meer mogenlijk
 
Laatst bewerkt:
Henk,
Ik ben dan net terug van vakantie, maar zal dan de diensten moeten draaien van mijn collega.
Mocht ik toch nog iets kunnen regelen, dan ben ik er ook bij.
Ik zal dus pas op het laatste moment uitslag kunnen geven.
Mocht het voor mij door gaan, dan overweeg ik een overnachting in de buurt, aangezien het voor mij nogal een eindje rijden is... :]

Henk,
Ik zie dat ik niet meer op de lijst sta, heb je de "weet het nog niet" eraf gehaald? :?
 
Jongens als jullie nu even je tel. of e-mail adres via pm doorgeven aan Flaterik, dan kunnen jullie onderling wat regelen, wat betreft het samn aanrijden naar Heerlen. Tenminste op wie dat van toepassing is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan