Hornet 600/900 treffen Limburg (Heerlen)

Henk1959

MF veteraan
4 sep 2010
3.009
0
Mensen die interesse hebben in een mooie rondrit, kunnen zich melden op e-mail adres inspire1@home.nl

De planning is om de rit op een zondag te rijden, welke datum dat moeten we dan even onderling afspreken.

Dus wie geintresseerd is, meld je dan even op het bovenstaande e-mail adres.

De lengte van de rit kunnen we dan onderling afspreken.

Ieder die meegaat doet dit op eigen risico. Wordt gewoon een mooie tourrit,de route ligt voor het overgrote deel in duitsland, en belgie.
 
Ga graag mee, (gelijk ook paar andere rijders denk ik).
Ga alleen 1e of 2e weekend van Augustus (hopelijk) een weekendje weg naar Luxemburg(?)
Dus dat is nog ff afwachten, als het niet samenvalt ga ik graag mee
 
Oke Pieter, we zien wel, er heeft zich tot nu toe maar 1 persoon aangemeld, per mail. Als er meerdere zijn dan prikken we een datum oke.
 
Zondag 14 augustus, laat maar horen of jullie dan kunnen.

Mudschain : Jip
Henk1959 : Jip
Flitspop : Jip
 
Laatst bewerkt:
Helaas dit weekend heb ik al een ritje naar Groningen gepland staan.

Ik meld me dus hierbij niet aan :)
 
Zondag 14 augustus, laat maar horen of jullie dan kunnen.

Mudschain : Jip
Henk1959 : Jip
Flitspop : Jip
Robm84 : no go
Hornet46 : no go
 
Laatst bewerkt:
Hee henk het lijkt mijn ook super tof om daar te rijden, ben daar namelijk nog nooit geweest!
Maar rond die tijd is de zus van mijn vriendin uitgerekend en als die dan aan het bevallen is dan kan ik niet!

Gr steve
 
Hee henk het lijkt mijn ook super tof om daar te rijden, ben daar namelijk nog nooit geweest!
Maar rond die tijd is de zus van mijn vriendin uitgerekend en als die dan aan het bevallen is dan kan ik niet!

Gr steve

Jammer Steve, ga je toch gewoon een volgende mee, wordt een heerlijk ritje ;) ;)
 
Zondag 14 augustus, laat maar horen of jullie dan kunnen.

Mudschain : Jip
Henk1959 : Jip
Flitspop : Jip
Robm84 : no go
Hornet46 : no go
Worldhek ???
Scheurneusje ???
 
Laatst bewerkt:
Zondag 14 augustus, laat maar horen of jullie dan kunnen.

Mudschain : Jip
Henk1959 : Jip
Flitspop : Jip
Robm84 : no go
Hornet46 : no go

Henk,
Ik ben dan net terug van vakantie, maar zal dan de diensten moeten draaien van mijn collega.
Mocht ik toch nog iets kunnen regelen, dan ben ik er ook bij.
Ik zal dus pas op het laatste moment uitslag kunnen geven.
Mocht het voor mij door gaan, dan overweeg ik een overnachting in de buurt, aangezien het voor mij nogal een eindje rijden is... :]
 
Henk,
Ik ben dan net terug van vakantie, maar zal dan de diensten moeten draaien van mijn collega.
Mocht ik toch nog iets kunnen regelen, dan ben ik er ook bij.
Ik zal dus pas op het laatste moment uitslag kunnen geven.
Mocht het voor mij door gaan, dan overweeg ik een overnachting in de buurt, aangezien het voor mij nogal een eindje rijden is... :]

Je mag dan wel bij mij overnachten, wel op een opblaas bed. Ik zet je erbij als misschien Oke
 
Tja ik wil wel maar weet niet wat voor pijnstillers ik dan slik,en hoe het dan met rug/nek gaat.
Donderdag weer naar tilburg .dus ik hou nog even een slag om de arm(kan niet in toekomst kijken)
Gr karin
 
Tja ik wil wel maar weet niet wat voor pijnstillers ik dan slik,en hoe het dan met rug/nek gaat.
Donderdag weer naar tilburg .dus ik hou nog even een slag om de arm(kan niet in toekomst kijken)
Gr karin

Karin kijk dan maar of het wil lukken, dan hoor ik het nog, zet je ook in de lijst erbij als misschien.
 
Zondag 14 augustus, laat maar horen of jullie dan kunnen.

Mudschain : Jip
Henk1959 : Jip
Flitspop : Jip
Robm84 : no go
Hornet46 : Jip
Worldhek ???
Scheurneusje ???
 
Laatst bewerkt:
quote:
hornet46 schreef op 02 juli 2011 @ 10:13:
Hee henk het lijkt mijn ook super tof om daar te rijden, ben daar namelijk nog nooit geweest!
Maar rond die tijd is de zus van mijn vriendin uitgerekend en als die dan aan het bevallen is dan kan ik niet!

Gr steve


Jammer Steve, ga je toch gewoon een volgende mee, wordt een heerlijk ritje

hee henk denk dat me vberkeerd begrijpt als ze dan aan het bevallen is dan kan ik niet! is ze bevallen dan kan ik wel, is ze nog niet bezig dan kan ik ook gewoon! is de zus van me vriendin, niet me vriendin zelf! hahaha dus een ovbtje haha.
kijk er na uit in iedergeval.
 
hee henk denk dat me vberkeerd begrijpt als ze dan aan het bevallen is dan kan ik niet! is ze bevallen dan kan ik wel, is ze nog niet bezig dan kan ik ook gewoon! is de zus van me vriendin, niet me vriendin zelf! hahaha dus een ovbtje haha.
kijk er na uit in iedergeval.

Je kunt altijd mee, geen probleem :~))
 
Zondag 14 augustus, laat maar horen of jullie dan kunnen.

Mudschain : Jip
Henk1959 : Jip
Flitspop : Jip
Hornet46 : Jip
Worldhek ???
Scheurneusje ???
Robm84 : no go
 
Laatst bewerkt:
Dit wordt waarschijnlijk mijn eerste activiteit van dit forum. Wat kan ik zoal verwachten?

Ik neem aan dat we gewoon gezellig gaan ouwehoeren, en dat de organisator een leuke rit uitzoekt die we gaan rijden. Tussendoor een paar keer stoppen voor wat lekkers. Verder verwacht ik niet dat we we ons als gekken gaan gedragen en een soort stunt/race wedstrijd gaan organiseren. :p
 
Dit wordt waarschijnlijk mijn eerste activiteit van dit forum. Wat kan ik zoal verwachten?

Ik neem aan dat we gewoon gezellig gaan ouwehoeren, en dat de organisator een leuke rit uitzoekt die we gaan rijden. Tussendoor een paar keer stoppen voor wat lekkers. Verder verwacht ik niet dat we we ons als gekken gaan gedragen en een soort stunt/race wedstrijd gaan organiseren. :p

Nou dan heb je alles precies goed beschreven, wordt een leuk toeritje, waar wel doorgereden wordt, op een verantwoorde manier. Als ik een bepaald aantal inschrijvingen binnen heb, dan stopt de inschrijving, om de groep niet al te groot te laten worden. Het trefpunt krijg je dan via e-mail om te voorkomen, dat er straks ineens 20 man meer op het trefpunt staan. Mensen die het hardts willen rijden, die zoeken dan een plaatsje achter in de groep. Wat ik wel niet tolereer, onder geen enkele voorwaarde, het gebruik van alcohol, onder het rijden.
 
Laatst bewerkt:
Ritlengte kan ik na believen aanpassen, dus die kan ik onder de rit aanpassen na onderlinge afspraak, dus ben wat dat betreft flexibel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan