Hornet aangepast

GovernorRob

MF veteraan
14 apr 2003
1.057
0
Mede motorrijders,

Donderdag mijn Hornet laten aanpassen. Ik heb er een Renthal ultra low stuur op laten zetten en omdat ze dan toch aan de voorkant bezig waren heb ik er gelijk Hyperpro veren op laten monteren. Helaas hadden ze een complete set liggen (voor + achter), dus er ook maar een Hyperpro achterveer op laten monteren. Ik ben vandaag eens een stukje mee gaan rijden. Hij stuurt strak, hij is stabieler in de bochten en drempels zijn bijna een genot om over heen te rijden. Met andere woorden ik herken mijn eigen fiets niet meer. Ik ben even langs gegaan of ik mijn eigen motor heb terug gekregen en dat schijnt zo te zijn.

Een andere uitlaat klinkt leuk maar een andere verenset VERHOOGT het comfort en rij plezier.

Groeten Rob
 
nu nog een dynojet kitje en je kent hem helemaal niet meer
terug
een nadeel rij je een stukje pittiger dan zuipt hij
de oren van je kop
maar dat mag de pret niet drukken :}
 
Mr Hornet,

Het setje veren kostte mij 170 euro, mijn dealer had er 1 op voorraad liggen en gaf mij als vaste klant een aardige korting.

Ik heb gisteren foto’s gemaakt van de motor en specifiek van het stuur. Ik zal deze vanavond even op het forum plaatsen.

Ik deze week weer genoeg gereden en het gaat steeds beter bevallen :] .

Groeten Rob
 
Hierbij een foto van het stuur. Overige foto's volgen morgen.

Groeten Rob

full
 
Laatst bewerkt:
Heren,

het is lastig te vertellen. Door 2 belangrijke wijzigingen (stuur en vering) is de motor enorm verandert. Het valt me wel op dat de motor zich gemakkelijker laat insturen en eruit komen. Ik denk dat dit door het stuur komt. De reacties die ik op andere sites, met name the hornet nest message board lees, bevestigen dit.

Wellicht dat er in een later stadium nog een crossbrace op komt (zit bij een crosser het schuim omheen).

Groeten Rob
 
Op donderdag 08 mei 2003 23:33 schreef kronkel het volgende:
Ik vind dat oranje paard ,niet zo mooi op je koplamp *D
LOL, dat dacht ik ook :) moest ff goed kijken wat dat rare oranje ding aan je stuur was..

Mooi stuurtje wel.
 
Horneteers en Ducatisten,

Dat oranjepaard.........!!!!!

Daar ben ik op aan het oefenen hoe een kneedown te maken. Ik heb speciaal een hyperpro veer onder het paard laten zetten zodat die iets stugger werd. Nee helaas woensdag met fotograferen hebben we even niet opgelet.

Hierbij nog een foto van hoe Hyperpro-paars bij de motor kleurt.

Groeten Rob

full
 
Hierbij een foto van het stuur. Overige foto's volgen morgen.

Groeten Rob

(Afbeelding)
:] wow eindelijk een topic over een hornet..idd een vreemd oranje geval op je stuur...ik zoek nog een nieuwe flyscreen. Hebben jullie enig idee waar te kijken.. wil nl een kleintje die net om de lamp past?? *D ...gr mys
 
:] wow eindelijk een topic over een hornet..idd een vreemd oranje geval op je stuur...ik zoek nog een nieuwe flyscreen. Hebben jullie enig idee waar te kijken.. wil nl een kleintje die net om de lamp past?? *D ...gr mys

die van de Buell schijnt ook te passen

ziet er wel gaaf uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan