Hornet en was-a-bee meeting deeltje 2

wanneer?

  • zaterdag 5 juni

    Stemmen: 7 77,8%
  • zondag 6 juni

    Stemmen: 2 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    9

HornEd

MF veteraan
9 feb 2003
8.747
3
Noord-Holland
Belofte maakt schuld. En daarom zoals beloofd deze tweede editie van de Hornet en was-a-bee meetings.

Voor degenen die de eerste meeting hebben moeten missen, maar natuurlijk ook voor alle anderen die nog eens willen kwebbelen en rijden met lotgenoten:

De Hornet en was-a-bee meeting en ride deeltje 2. "Dijkjes en kronkels onder de zeespiegel".

Om het heel gemakkelijk te maken geef ik ditmaal maar twee data op om te kiezen.
Over een weekje of twee zal de uiteindelijke datum worden vastgelegd, tenzij het al overduidelijk blijkt uit de poll welke de voorkeur geniet.

Definitieve datum: zaterdag 5 juni. (bij slecht weer die dag evt verschuiven naar zondag 6 juni)

We zullen beginnen bij het begin. Dus startpunt:


Purmerend.
McDonalds Purmerend
Verzetslaan 2
1447 XX Purmerend
klik, hier is het

En hoe laat starten we:

Verzamelen om 11:00u en vertrekken om 11:30u.


Wie weer eens wat oude bekenden wil spreken of nieuwe wil ontmoeten is dit een gelegenheid.
Dus wie heeft een Hornet of had er 1, meld je aan en beleef een gezellig dagje met een zeer bochtig ritje in het verschiet. Uiteraard zal de vereiste pannenkoek het geheel smakelijk onderbreken.


Hier kan jij staan:

1. HornEd-wasabee
2. LoSBoL-bee
3. Nessy-wasabee
4. Dilbert-bee
5. Flaterik-wasabee
6. hornet46-bee
7. Thomas_B(ee)-bee
8. Richard.-bee
9. TheLittle-wannabee
10. Horney- '( nomorebee :/
11. SM-Ronald-wasabee
12. Frasier-wasabee
13. turkish hornet-bee
14. Lankho09-bee
15. augusto-bee
 
Laatst bewerkt:
present *O*

En Nes vast ook wel *D

Haha. Ik had niet anders verwacht. Hee, en als er niemand anders komt maken we er gewoon een www ritje van, toch?

Maarreh...kan wel wat hulp gebruiken om een leuke route in elkaar te flansen. En een extra "marshall" is altijd welkom.
 
effe onder voorbehoud
beide data's kan ik opzich wel maar heb het nog al druk de laatste tijd.

gaan we over de west friese dijk }) 8-)
 
ben er ook bij! als er niks tussen komt!
maar zaterdag heeft mijn voorkeur.

wil toch de eerste zijn die met de eer na huis mag gaan, met de als eerste nieuwe model hornet op een meeting! toch? neem aan dat tot nu toe nog geen nieuwe type aanwezig is geweest?

maarre zet mijn er bij:P
 
@ alle nieuwe aanmeldingen: toppie. Jullie staan op de lijst. ;)

Vooralsnog de zaterdag als eerste keuze volgens de poll. Is waarschijnlijk ook de betere keuze. Zondags zijn de dijkjes meestal wat drukker met rijdende en wandelende chicanes...
 
Laatst bewerkt:
@ alle nieuwe aanmeldingen: toppie. Jullie staan op de lijst. ;)

Vooralsnog de zaterdag als eerste keuze volgens de poll. Is waarschijnlijk ook de betere keuze. Zondags zijn de dijkjes meestal wat drukker met rijdende en wandelende chicanes...

En zondags kan je dan brommerrace kijken op tv *O*
 
Ik meld me ook aan :] Als je in Almere woont en je wil een leuk stukje sturen moet je sowieso een stuk rijden dus afstand naar de meeting is geen goed punt om af te zeggen }) :+
 
Was wel van plan om dit spannende dijkje erin op te nemen.

Tevens ons (WWW topic) Mickey Mouse circuitpark "Abbekerk".

Alleen die stukken aan elkaar breien zal ff puzzelen zijn, maar komt goed.

ben er nu al benieuwd na! heb er iedergeval veel zin in!
 
Haha. Ik had niet anders verwacht. Hee, en als er niemand anders komt maken we er gewoon een www ritje van, toch?

Maarreh...kan wel wat hulp gebruiken om een leuke route in elkaar te flansen. En een extra "marshall" is altijd welkom.


jij hulp nodig om een route in elkaar te flansen :? :?
uiteraard sta ik ter uwer beschikking :Y
 
Jullie pakken altijd een weekend waarop ik niet kan.... :')
Klussen in nieuwe huis vanaf donderdag.
Helaas kan ik er ook niet ff tussenuit koophuis moet af en huur is 2 weken later opgezegd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan