Hornet en wasabee meeting 2009 deel 1

Flaterik

MF veteraan
12 mrt 2004
15.840
2
Deelnemers
1 Flaterik
2 Losbol
3 Nessy
4 Koop
5 Gassie
6 Dilbert
7 Richard.
8 Fitrefo (ovb)
9 Thomas_B(ee) (ovb)
10 horney (ovb)
11 reece (ovb)
12 Horned (ovb)
13 Horn_Ed
14 hornet46 (ovb)
15 SM-ronald
 
Laatst bewerkt:
*O*

full
 
hoi Erik

volgens mij valt hemelvaart ergens in mei, geloof de 21ste. In heusden heb je een goed pannekoekenhuis ;)

groeten
 
hoi Erik

volgens mij valt hemelvaart ergens in mei, geloof de 21ste. In heusden heb je een goed pannekoekenhuis ;)

groeten


ik moet effe kijken hoe de route loopt, ik weet wel een aantal pannekoekenhuizen te zitten hier in de buurt, dat komt wel goed ;)
 
>>KNIP<<

Weekend van 24 april zit ik zelf in de eifel en 3 mei is de mega meeting dus die datum's vallen al af.
Weekend van 23 april is het volgens mij hemelvaart dus dat gaat 'm ook niet worden denk ik.

>>KNIP<<


Eeeuh .... Erik ...

21 Mei is het hemelvaart ..... niet in April ;)


40 Dagen ná Pasen ....
En Pasen is weer 40 dagen ná As Woensdag, de laatste dag van de Carnaval.


En oohwjah..... Ik héb géén Horned Hornet, óók nooit gehad ... Heb er wel eens óóit een gezien, maar dat telt vast niet _O-

[edit]En als je het al met een "d" op het eind denkt te moeten schrijven ... dan geloven jullie dat natuurlijk meteen dat ik er nog nooit een gehad heb... :? [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Eeeuh .... Erik ...

21 Mei is het hemelvaart ..... niet in April ;)


40 Dagen ná Pasen ....
En Pasen is weer 40 dagen ná As Woensdag, de laatste dag van de Carnaval.


En oohwjah..... Ik héb géén Horned Hornet, óók nooit gehad ... Heb er wel eens óóit een gezien, maar dat telt vast niet _O-

[edit]En als je het al met een "d" op het eind denkt te moeten schrijven ... dan geloven jullie dat natuurlijk meteen dat ik er nog nooit een gehad heb... :? [/edit]

jaja typefoutje :+
 
10 mei anders gewoon als datum houden?
ipv al dat gedoe met een poll
 
ala dan zal ik de aantal hornet ook nog eens opkrikken als de data goed is dan kom ik ook die kant uit niet tever naar het noorden beginnen anders moet ik een echt tering eind rijden en heb een hekel aan autobahn
 
Terug
Bovenaan Onderaan