Hornet fighter bouw

Brians CB900

MF'er
1 mei 2004
166
0
zeeland
Ben op zoek naar twee leuke einddempers voor mijn 900 hornet(street illegal), suggesties? Ook heb ik het passagiers handvat eraf gehaald, weet iemand waar ik afdichtings doppen kan kopen? Dit is een waanzinnig project op een super motor, ik hou jullie op de hoogte en binnen kort ook foto's!

Hornet 900 greatings!
 
Je hebt het handvat erafgehaald en je denkt eraan om twee andere dempers te plaatsen...

nou nou wat een klus.. :+
 
Jongens kom niet zo flauw, heb jullie hulp even nodig bij deze twee zaken. Ben al een tijdje op zoek naar de afdichtings doppen voor de locatie waar het handvat voorheen zat maar kan ze nergens vinden. De info voor de einddempers vraag ik omdat het geluid van de merken dempers nogal verschild en zoek ervaringen. Kan standaard laser kopen maar heb geen idee hoe die klinken op de hornet.

En ja natuurlijk ( dat ik dit beantwoord) omvat het project meer duhhhh.


Hornet greatings
 
En ja natuurlijk ( dat ik dit beantwoord) omvat het project meer duhhhh.


Hornet greatings

Komt door de manier waarop je het voorstelde natuurlijk, en ik was blijkbaar niet de enige die dat vond... :+

Dus, vertel eens, wat ga je nog allemaal doen? Zo'n dingen lees ik graag :)
 
Heb even gereageerd op de dempers, bedankt voor de tip! Even kijken wat de raectie is *D . Knipperlichten kan inderdaad ook.

Bedankt voor de tips man!!

Hornet greetzzzz
 
Je zou voor een paar leuke demperts ook eens kunnen kijken bij henko-exhaust.nl

Die hebben wel veel mogelijkheden voor je fiets. Je kunt daar eventueel ook dempers laten maken geheel volgens je eigen specs...

Mij bevallen ze nog steeds perfect en het geluid is superz!
 
zo iets?
full
 
Als je een andere uitlaat wil,doe je dat niet alleen voor de show.
dus blijft Yoshi en Bos over,bos levert ook nog eens extravgermogen met een dB killer in place,dus universeele topper BOS.

Laser geeft wel een hele PK winst. :9

bekijk de test nog maar even:
Motorfreaks: Demper multi-test
 
De doppen waren uiteindelijk toch nog op vooraad in barneveld bij highwayhawk. Ben er binnen gestapt en toen bleken ze bij nader inzien toch in de vooraad aanwezig.
 
ik heb in spanje een leuke uitlaat gekocht. Hij is van het merk Thunder competition. Ik zou ivm armte ontwikkeling voor carbon gaan. Anders krijg je van die verbrande dametjes die niet meer bij je achterop willen!

Zie attachment

Bijlage: S2010004a.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan