Hornet Forum goes Germany

Val met de neus in de boter, kom thuis en kan aanschuiven bij de BBQ.

Op naar de volgende Eifel meeting :]
 
Nice! hier ook een bbq! gaat aan om 20:00 uur *O*
Was een Mooi weekend!
nu snel maar even de filmpjes bekijken.. :P
 
Jammer dat ik jullie op het laatst kwijt ben geraakt, jullie hadden een bocht genomen want ik reed maar rechtdoor hahahah

@ alle Aktie camerarijders xD laat weten hoe jullie de video's dalek willen verspreiden.
 
Laatst bewerkt:
Ook nog een bbq gecrashed :P Wat later thuis, maar nog wel even kunnen genieten van me open dempers })
 
977343_10151529904028737_1074748697_o.jpg

977350_10151529903883737_1132703649_o.jpg


Onze waakhond xD
1040447_10151529903768737_938249088_o.jpg

965617_10151529903563737_348440343_o.jpg

980272_10151529903598737_1149336395_o.jpg

413183_10151529904623737_1347301809_o.jpg

:]
177297_10151529904473737_128422727_o.jpg
 
Mooie foto's! zo te zien is iedereen goed thuisgekomen. Ter afsluiting heeft Duitsland nog een mooie foto van mij genomen, gelukkig alleen van voren :)..

Ik zal eens kijken of het lukt met gmail om de filmpjes te delen. Ik heb in ieder geval 26GB aan filmmateriaal..
 
Ook nog een bbq gecrashed :P Wat later thuis, maar nog wel even kunnen genieten van me open dempers })

Heb ze er vanmiddag ook weer uitgehaald en even een stukje gereden. Wat is dat toch weer lekker! Jammer dat ze in Duitsland die mooie "muziek" niet kunnen waarderen! -O-
 
Heb ze er vanmiddag ook weer uitgehaald en even een stukje gereden. Wat is dat toch weer lekker! Jammer dat ze in Duitsland die mooie "muziek" niet kunnen waarderen! -O-

ik rij eigenlijk normaal ook altijd met een killer erin xD
wel een andere, met grotere opening en zonder bochtje erin:P
maar dat is meer omdat die volgens de politie niet helemaal legaal is afgeknepen xD
het gekke is overigens wel dat die in duitsland wel op de legale manier is geknepen :P
 
Mooie foto's! zo te zien is iedereen goed thuisgekomen. Ter afsluiting heeft Duitsland nog een mooie foto van mij genomen, gelukkig alleen van voren :)..

Ik zal eens kijken of het lukt met gmail om de filmpjes te delen. Ik heb in ieder geval 26GB aan filmmateriaal..

Je kan proberen om gewoon een you tube account te maken en daar de video uploaden ik denk niet dat ze strenge limieten hebben. Zo kan tenminste iedereen mee genieten.
 
Denk dat we beter een email account of wetransfer.com kunnen gebruiken voor niet al te grote bestanden.
 
Je kan proberen om gewoon een you tube account te maken en daar de video uploaden ik denk niet dat ze strenge limieten hebben. Zo kan tenminste iedereen mee genieten.
Die filmpjes zijn ruw beeldmateriaal die moeten nog bewerkt worden tot een leuk filmpje.. En ik denk dat iedereen toch de bestanden zelf wilt hebben..

Ik heb een gmail account aangemaakt en daar kan tot 15gb worden opgeslagen. Ik ga er nog een aanmaken en zet daar alles op.. Morgenavond zal alles erop staan. Stuur ff jullie email adres naar maartenmeijers@hotmail.com dan geef ik t account en wachtwoord door
 
Die filmpjes zijn ruw beeldmateriaal die moeten nog bewerkt worden tot een leuk filmpje.. En ik denk dat iedereen toch de bestanden zelf wilt hebben..

Ik heb een gmail account aangemaakt en daar kan tot 15gb worden opgeslagen. Ik ga er nog een aanmaken en zet daar alles op.. Morgenavond zal alles erop staan. Stuur ff jullie email adres naar maartenmeijers@hotmail.com dan geef ik t account en wachtwoord door


Je kan hun toch ook uitnodigen, en er een gedeelde map van maken?
Zo krijg je, dacht ik, ook meer ruimte om bestanden op te slaan.
 
Misschien kunnen we in september nog een dagje Eifel doen, vooral aantrekkelijk voor de zuiderlingen ivm reistijden.
 
B|

Ik zat eerder aan weekje Zwarte Woud te denken :+
Maar dan wel voor September nog... :P
 
Ik heb geen vakantie dagen meer, maar voel je vrij iets te organiseren.
 
Heb zeker interesse om mee te gaan maar voor september ga ik zeker geen hele week vrij meer krijgen.. -O-
 
Begrijpelijk, ik zal nog wel eens kijken of het wellicht ook in een lang weekend kan, 3 of 4 dagen. Maar Zwarte Woud is wel wat verder weg dan de Eifel dus geen idee of het dan nog 'leuk' is.

Ik zal het nog wel even bekijken binnenkort. Anders sowieso nog een Hornet Forum Zomerrrrrrrzzzzze meeting ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan