Hornet Lente-meeting 2013: "we blijven steken!"

ik zou langs eindhoven kunnen komen. maar we kunnen ook elders afspreken. ik denk dat ik over de snelweg rijd, dan ben ik met 1,5u daar (met tussenstop)
dus zeg het maar
 
Jezus... i kzie steeds meer namen voorbijkomen die ik nog nooit in de hornet topic tegenkwam :P

Augustus, blondie, jullie staan erop!

Ohja. binnenkort trap ik de route van de hornet rit 't forum op
wel allemaal Arne ff bedanken! :)
 
ik zal dit topic even volgen, wellicht rij ik ook langs al is het niet echt in de buurt voor mij :)
 
Oke Black champion ik neem ook de snel weg
A50 als je wil kunnen we samen rijden laat maar wat weeten

kunnen we mooi bij tankstation de gagel (A50 bij schaijk) afspreken. is voor mij precies op de helft.
ik kom namelijk pas bij veghel de A50 op.

vanaf daar is het nog 45min. rijden naar de besteming.
en is misschien voor de mensen uit west brabant ook nog wel iets, tenminste als je van de A59 afkomt.
 
KAARTJE waar de Lente Meeting mensen vandaan komen.
Mocht je er nog niet op staan, stuur me een PM met je plaatsnaam en dan voeg ik ze bij.
Is mischien wel makkelijk als je met iemand mee wilt rijden :]

Als iedereen er op staat, kan de link in de OP ?



Idee gestolen van Gassie :X Niet helemaal meer up to date lijstje van alle HORNETEERS :W
 
Zo, heen route gemaakt. Stukje via Duitsland en net voor Apeldoorn nog even voor het eerst klaverblad rijden :)
173KM 03:22 min
Dan moet ik om half 9 aanrijden. Wordt een zware dag :+
 
Laatst bewerkt:
kunnen we mooi bij tankstation de gagel (A50 bij schaijk) afspreken. is voor mij precies op de helft.
ik kom namelijk pas bij veghel de A50 op.

vanaf daar is het nog 45min. rijden naar de besteming.
en is misschien voor de mensen uit west brabant ook nog wel iets, tenminste als je van de A59 afkomt.

Ik kom ook langs de A59, A50 enz (woon in oisterwijk)..ik sta nog ovb..laat tegen die tijd wel iets weten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan