Hornet Lente-meeting 2014: "we blijven rondzwermen!"

Je kan eventueel bij mij aansluiten als je via zwolle gaat, ik ga zelf via 't harde namelijk

Heb al 2 jongens gevonden, waar ik mee kan rijden.
Die gaan naar de GS500 meeting, ook in Apeldoorn, zelfde tijd en zelfde plaats.
Dan zie ik je wel in Apeldoorn....
 
Hallo Boys,

Morgen ben ik aanwezig !!, vandaag nog effe een kg vliegen van de brommer af halen en nog even een nachtdienst draaien tot 6.00 uur.
Maar dat lukt me wel.

Ik heb er zin in, tot morgen.

Buzzing Hornet.
 
Ik ben zondag ook van de partij.
Dit gaat m'n 1e MF meeting worden, ik ben benieuwd.
Maar ik heb er wel veel zin in.

Tot zondag
Gezellig! Tot dan.
Ik meld me bij deze af! Hij hield er gister mee op en hij blijft nu bij de monteur staan om te kijken wat het is plus meteen de nieuwe kettingset! Jammer maar waar en ik ben er van de zomer bij....

Have fun allemaal!
-O-
Heb al 2 jongens gevonden, waar ik mee kan rijden.
Die gaan naar de GS500 meeting, ook in Apeldoorn, zelfde tijd en zelfde plaats.
Dan zie ik je wel in Apeldoorn....

Zieke toeval: GS500 tourtje zondag 18 mei

Tot dan jongens :+
Het mooiste is nog dat beide meetings eerst op 11 mei stonden en door het weer weekje later verplaatst zijn dus alsnog gezamelijk :)

Vorig jaar met onze lente meeting was er ook een MF ritje vanuit dezelfde locatie. Kwamen we wel pas tegen bij terugkomst.
Hallo Boys,

Morgen ben ik aanwezig !!, vandaag nog effe een kg vliegen van de brommer af halen en nog even een nachtdienst draaien tot 6.00 uur.
Maar dat lukt me wel.

Ik heb er zin in, tot morgen.

Buzzing Hornet.
Leuk dat je ook weer komt met je unieke buzzing hornet ;)
 
Ik ben er morgen ook gewoon bij! De problemen met de Hornet zijn gelukkig opgelost dus ik ben morgen van de partij.
 
Yow! Morgen is dus de dag, dat is mooi, want ik rij mee!

Ik rij om half 10 - 10 uur weg :] Stukje binnendoor tot Utrecht, daarna wel snelweg want dan weet ik het niet meer O-)

Iemand uit de buurt van Gouda die meerijd? P.M. me dan voor 06 of iets leuks.



Groeten
 
Als ik me niet verslaap,kom ik ook die kant op :]
Zijn er nog die van uit het zuiden(limburg)die kant op gaan.

Joeps 8-)
 
Mooi weer, (op 'papier') een grote groep, leuke route, dit wordt een leuk dagje morgen!

Wanneer mogelijk en als het op de route ligt kan je verzamelen bij de BP Honswijck langs de A1 om 10:00.
 
Mannen!
Ik moet me helaas afmelden..
Lekkage in de net gebouwde badkamer! :S
Ik ben morgen aan het slijpen en in de muur aan het hakken! Ben al wel benieuwd naar de foto's
Volgende meeting ben ik er zeker bij!!
 
mogguh

ivm een foutje in de planning B| redt ik het niet om op tijd in Apeldoorn te zijn B| |( |(

wens jullie een gezellige dag toe veel plezier :] :] :] :] volgende meeting plan ik wel een vakatie
 
maps geeft bij mij ook zo'n 45 min aan, in klein half uurtje te doen :P Zit nu nog te ontbijten en m'n koffie te benuttigen
 
Same here. Ik ga zo maar eens vertrekken. Als ik er niet ben dan ben ik waarschijnlijk verdwaald in Apeldoorn :P .
 
Hoi hoi,

De foto's zijn al ontwikkeld en verwerkt enzo...

Hierzo klikken voor alle foto's, van de aanvang en wegrijden. (De onscherpe zijn verwijderd.)

05181596.JPG
 
Het was een mooi ritje met prachtig weer.
Bedankt voor de gezelligheid en voor de organisatie!
 
Het was een erg leuke trip! Goed georganiseerd!

Op de weg naar huis reden er op een gegeven moment op de snelweg nog twee motoren achter me aan. In de spiegels niet opgemerkt dat ook Horneteers waren en pas bij de afrit gezien. Excuses voor het niet zwaaien daardoor. :P

Paar fotootjes ter sfeerimpressie;

34p01oj.jpg


s6lkzc.jpg


2j1sxza.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan