Hornet Lente-meeting 2014: "we blijven rondzwermen!"

Zal er proberen bij te zijn, moet even rooster checken
full
 
Black champion heb je erbij gezet :)
Buzzing Hornets ook ovb van je rooster check ;)
 
ik probeer er ook bij tezijn!

ovb want heb een nieuwe werkgever *O* in principe 1juli 2014 beginnen maar kan ook eerder zijn :)


datum plaats maakt niet uit.
 
Wordt 'achter de schermen' al over nagedacht c.q. aan gewerkt Bert ;)
 
Ik zou eventueel 13 april en 11 en 18 mei kunnen :) word ook wel eens tijd dat ik er een keer bij ben

edit: als het mag ook graag op de kaart, kom uit Baarlo, limburg
 
Laatst bewerkt:
Staat genoteerd! :)

Betreft die kaart; daar kan ik momenteel niets mee. Wordt beheert door ene Erik. Misschien dat iemand het op zich wil nemen en zelf 1 starten? (geen idee of dat moeilijk is of niet) Diegene moet deze dan wel up-to-date houden natuurlijk ;)
 
Zal eens checken hoe dat in z'n werk gaat. Wil ik opzich wel bijhouden indien er interesse voor is :P
 
Denk dat er zeker wel interesse voor is, maar vele weten niet dat het bestaat. Maar als er met enige regelmaat grote- of minimeetings worden gehouden is het wel handig om te weten wie in de buurt zit en wie niet.
 
*Update*
Datum: 11 mei - Wanneer het hondenweer is op 11 mei dan staat 18 mei in de boeken als back-up :)
Locatie: Apeldoorn - (omdat ik geen koffie krijg van St-Daan :+ ) Nee grapje, het is en blijft toch een mooie centrale locatie. Exacte meetingplek kan weer de Mac zijn maar dat zal terzijnertijd wel bekend worden gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan