Hornet Lente-meeting 2014: "we blijven rondzwermen!"

*Update*
Datum: 11 mei - Wanneer het hondenweer is op 11 mei dan staat 18 mei in de boeken als back-up :)
Locatie: Apeldoorn - (omdat ik geen koffie krijg van St-Daan :+ ) Nee grapje, het is en blijft toch een mooie centrale locatie. Exacte meetingplek kan weer de Mac zijn maar dat zal terzijnertijd wel bekend worden gemaakt.


we kunnen er ook een tripje van maken en met de Horneteers aapjes gaan loeren :+
 
Hmm crap dat is Moederdag. Dan kom ik denk ik niet levend het huis uit als ik de 1e moederdag van mijn vrouw ga motorrijden :P
 
@Werner84: Doe je beste poging, lappen we je wel op als je gehavend aankomt in Apeldoorn :+ . Maar wellicht heb je mazzel en is het de 11e sh*t weer en gaan we de 18e :)
 
Laatst bewerkt:
Haha met 8 maanden zijn ze nog iets te klein denk ik om ze allebei mee te nemen :D de 18e ben ik waarschijnlijk aan het uitbrakken van Groove Garden op de dag ervoor dus dat gaat hem helaas ook niet worden. Ik zal overige meetings eens in de gaten houden als daar ook Horneteers naar toe gaan. Moet toch een keer naar een meeting komen :P
 
Doe mij er ook maar bij.
Momenteel is het wat lastig plannen m.b.t. werk en vakantie, maar als het mooi weer is en ik heb verder niets, dan ben ik er bij.
 
25 april staat mijn examen in de planning voor verkeersdeelname!
Als alles goed uitpakt! Ben ik er zeker bij! :] :W
 
Woldhek en Joep, ik zet jullie er alvast onder voorbehoud bij ;)
 
full



Even omhoog dit topic.

:+
 
♫ niet opnemen, niet opnemen♫
♫Het is dikke Jeanette, met d'r weggezogen vet
d'r zit zoveel stront in die sl*t, ♫ Die jeanette..
ze rolt nog net niet weg♫ Het is die dikke vette jeanette♫

wat een dikke dikke dikke sl*t, die Jeanette ♫ :+
 
Na de prachtige serenade van Mitchell nu maar even een route voorstel :P
Wat vind men hiervan? Met dank aan Arne(1985) overigens :Y :}

 
Laatst bewerkt:
Nice, ziet er uit als een leuk rondje :)

Word de route trouwens ook beschikbaar voor de garmin?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zondag naar Apeldoorn als het weer mee zit (kom vanaf de kant Heerde af) dus misschien dat ik al een stukje meepik dan :P
 
Leuk! Als je wil kan ik je vast de route emaillen, pb dan ff je emailadres en of je TomTom of Garmin hebt ;)
 
Stuur hem mij ook maar even, heb een TomTommie.
Weet alleen nog niet 100% zeker of ik de 11de kan.
 
Weetjewat... ik zorg dat de route gewoon al voor beide platformen beschikbaar is in de OP ;)
Zal dat vanavond in orde maken.
 
@LeMarc ok cool, was al begonnen met het namaken van de route in basecamp :P
 
Marc. is het niet een idee om het follow-up systeem toe te gaan passen tijdens de rit ?
Dat kan ja. Echter vergt dat wel wat inzicht en organisatie binnen de groep. De 'spelregels' moeten dan wel even duidelijk uitgelegd worden dan enzo. Misschien ook even afwachten hoe groot de groep gaat zijn en aan de hand daarvan beslissen hoe te rijden.
@LeMarc ok cool, was al begonnen met het namaken van de route in basecamp :P
Hahaha ach heb je tenminste wel wat te doen :+
Vanavond staat hij erop!
 
Terug
Bovenaan Onderaan