*Hornet Plaza 10* De Pekel Editie!¡

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er nog plaats in de OP voor een Belgisch plaatje
klaar4.jpg
 
Ziet er weer netjes uit Bramp, jij bent toch ook degene die diverse kuipdelen voor de 900 op MP heeft staan?
 
Ja hoor,

ik ging eerst alles herstellen en herspuiten, maar heb dan in Italië een occasie tank en kont gevonden in nieuwstaat. Voorspatbord heb ik nieuw gekocht. Oude mogen dus weg! Akrapovics en koplamp heb ik ook occasie gekocht.

Wat moet er nog gebeuren:

Stuurgewichtjes, spiegels, uitlaatbochten opblinken, elektriciteit in koplamp wat mooier ordenen en later eventueel nieuw carterdeksel aan de linkerkant, zitten krassen op door de vorige eigenaar ...
 
[afbeelding]

wat is da blauw flesje aan die beugel waar je valdoppen kunt monteren

Dat is het reservoir van de Hyperpro-achterschokdemper. Op dat reservoir zitten ook de schroefjes voor de afstelling van in,-en uitgaande demping.

...btw: heeft idd ook dienstgedaan als valdop tijdens een crash met de Hornet. Reservoirtje was kaduuk, maar de tank had geen schrammetje... O-)
 
Dat is het reservoir van de Hyperpro-achterschokdemper. Op dat reservoir zitten ook de schroefjes voor de afstelling van in,-en uitgaande demping.

...btw: heeft idd ook dienstgedaan als valdop tijdens een crash met de Hornet. Reservoirtje was kaduuk, maar de tank had geen schrammetje... O-)
Dus toch
Ik dacht de stel schroeven al te zien maar vond t een beetje een rare plek voor een reservoir :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan