*Hornet Plaza 11* Horneteers knallend het nieuwjaar in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat gaat wel goed komen, een lager en iets breder stuur is zeker aan te bevelen. Zit sportiever, stuurt makkelijker en geeft meer controle over de motor.

[afbeelding]
Jaja, een niets verhullende foto van mijn nieuwe brommer :P

Qua merken heeft ieder zijn favoriet, ik heb een simpel no-name alu stuur. ABM maakt niet al te dure stalen exemplaren.

bekend uitzicht, zelfde stuur als op je vorige?
 
OK, dat stuur had ik wel verwacht. Vordert het verder al een beetje? (Hopelijk schroef je er niet teveel GS500 onderdelen op :X)

Zo te zien met de Yamaha het circuit opgeweest?
Was het gaaf en waar heb je gereden?
Zeker wel wennen in vergelijking met de Hornet?

Wat een vragen he? :z
 
foto
full
 
Zo te zien met de Yamaha het circuit opgeweest?
Was het gaaf en waar heb je gereden?
Zeker wel wennen in vergelijking met de Hornet?

Wat een vragen he? :z

Klopt! :Y
Afgelopen maandag heb ik voor het eerst met m'n R6 gereden op Zandvoort.
Het is wel veel anders dan met de Hornet, maar toch rijdt het wel lekker.
De houding is wel veel anders, en dat is best wel wennen.

Ik was begonnen in groep 2, maar het bleek dat ik in één van de snelste groepjes terecht was gekomen en het tempo lag daar een flink stuk te hoog.

Vandaar dat ik na twee sessies naar groep 1 ben gegaan, maar dit ging weer veel te langzaam en moest ik steeds inhouden. Achteraf had ik me beter in een langzamer groepje binnen groep 2 kunnen laten plaatsen.

Ik had ook geen zin om weer van groep te wisselen en heb rustig geprobeerd om aan de R6 te wennen, een goede racehouding te vinden en de goede lijn op de baan te rijden.

Toch heb ik lekker gereden, ondanks dat ik verwachtte dat ik best goed mee zou kunnen in groep2. Maar ja, dat komt nog wel.

940365090_5_MaUH.jpeg
 
Klopt! :Y
Afgelopen maandag heb ik voor het eerst met m'n R6 gereden op Zandvoort.
Het is wel veel anders dan met de Hornet, maar toch rijdt het wel lekker.
De houding is wel veel anders, en dat is best wel wennen.

Ik was begonnen in groep 2, maar het bleek dat ik in één van de snelste groepjes terecht was gekomen en het tempo lag daar een flink stuk te hoog.

Vandaar dat ik na twee sessies naar groep 1 ben gegaan, maar dit ging weer veel te langzaam en moest ik steeds inhouden. Achteraf had ik me beter in een langzamer groepje binnen groep 2 kunnen laten plaatsen.

Ik had ook geen zin om weer van groep te wisselen en heb rustig geprobeerd om aan de R6 te wennen, een goede racehouding te vinden en de goede lijn op de baan te rijden.

Toch heb ik lekker gereden, ondanks dat ik verwachtte dat ik best goed mee zou kunnen in groep2. Maar ja, dat komt nog wel.

[afbeelding]

Gaaf ding, lijkt me leuk zo'n dagje sturen op de racerbrommert, gewoon je tijd er voor nemen om er aan te wennen :Y
Zandvoort leuker als Assen?
Assen is sneller zeggen ze en Zandvoort meer technisch?

truste! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan