*Hornet Plaza 11* Horneteers knallend het nieuwjaar in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nessy meldt zich ook weer in het nieuwe deeltje *O*


full
 
Geinig stukkie toch :)
:Y

leuk artikel idd, is eens een ander afscheid :P

Ik moest afrijden op maandag 14Dec. om 15.00 uur en toen was het heel koud maar er lag geen sneeuw dat kwam die dondrdag erna. die periode tot aan nu mss 2 sneeuw vrije dagen gehad toen ff snel stuk gereden en fotos geschoten *D
nog gefeliciteerd met beide *O*
 
Laatst bewerkt:
true, wat voor dag schikt jou het best voor een fotoshootje op het terein van het RDW? O-)


Je wilt toch in februari gaan? Maakt mij dan niet uit welke dag. Ik moet alleen ff kijken in de agenda, maar dan plan ik die dag wel vrij. We moeten daar wel heel vroeg zijn, of wil je een afspraak maken?

En dan maar hopen op die 18 graden C..... O-)
 
Je wilt toch in februari gaan? Maakt mij dan niet uit welke dag. Ik moet alleen ff kijken in de agenda, maar dan plan ik die dag wel vrij. We moeten daar wel heel vroeg zijn, of wil je een afspraak maken?

En dan maar hopen op die 18 graden C..... O-)


Ik kan niet wachten :9~
2009-KTM-Super%20Duke-R-6.jpg
 
morgen even de op aanpassen.
Zal je erbij zetten morgen mr mooie 09 hornet.
Enne ghost bij de wassabees?
 
pic gaat er morgen in :)
Meteen ff een beetje de op nalopen morgen want ik zie namen die ik hier NOOIT eerder heb zien posten.
 
Hallo Hornet rijders, ik zag dat op het zitje van de Hornet CB600F 'acid edition' een mooie sticker van een Hornet zit.

Weet iemand waar je deze sticker los kunt bestellen? Liefst zo goedkoop mogelijk en dus imitatie mag ook.
 
Hallo Hornet rijders, ik zag dat op het zitje van de Hornet CB600F 'acid edition' een mooie sticker van een Hornet zit.

Weet iemand waar je deze sticker los kunt bestellen? Liefst zo goedkoop mogelijk en dus imitatie mag ook.

Fototje maken lijkt me makkelijk ;)
 
Hallo Hornet rijders, ik zag dat op het zitje van de Hornet CB600F 'acid edition' een mooie sticker van een Hornet zit.

Weet iemand waar je deze sticker los kunt bestellen? Liefst zo goedkoop mogelijk en dus imitatie mag ook.
Ff contact opnemen met een Honda dealer
Vermoedt dat die t wel kunnen bestellen maar zal niet heel goedkoop zijn
Of een plaatje ervan op zoeken en naar motorsticker mailen
Die kunnen het wel maken voor je
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan