*Hornet Plaza 12* Horneteer in hart en nier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of toch niet? Wat dachten jullie hiervan? *O* :P

GroteFoto-6QG7UARA.jpg

_O- _O- Willempie hoor je overaaaaal.......Willempie zie je overaaaaaal .... geloof dat niemand weet..... hoe of ie heet ..... dat wil niemand weeeeeeete ..... *O* *O* :W
 
Laatst bewerkt:
Dan gaan we het maar over accessoires hebben.


Iemand op zoek naar een LSL stuurdemper voor de 900? Ik heb er waarschijnlijk 1 voor een leuk prijsje die een nieuwe eigenaar zoekt.



voorbeeldfoto'tje
4360602934767ea8c68822.jpg
 
Dan gaan we het maar over accessoires hebben.


Iemand op zoek naar een LSL stuurdemper voor de 900? Ik heb er waarschijnlijk 1 voor een leuk prijsje die een nieuwe eigenaar zoekt.



voorbeeldfoto'tje
[afbeelding]

Past zo iets nou ook op een 600?
Zoja dan wil ik graag een prijsje horen als dat mag :$ oftewel intresse *O*
Vind het ubergeil staan op een motor *O* vooral op naked *O*
 
Laatst bewerkt:
heb vandaag weer heerlijk buiten gespeeld met de hornet heb evens een leuke site gevonden waar ik de gereden routes ga opzetten kun je ook zoeken voor routes in andere landen
had dit nog nooit geprobeerd maar omdat ik een android gsm heb even het progje my tracks gedownload en hij slaat precies op waar je hebt gereden
kijk maar eens
ze zitten nog in de opstartfase maar ik heb er al voor nl de eerste 2 stukjes erop gezet
http://www.metzelermaps.com/mtrail/homepage.do

trouwens vandaag de hele dag bewolkt en zonnige perioden en wel geteld 10 druppels gezien
 
heb vandaag weer heerlijk buiten gespeeld met de hornet heb evens een leuke site gevonden waar ik de gereden routes ga opzetten kun je ook zoeken voor routes in andere landen
had dit nog nooit geprobeerd maar omdat ik een android gsm heb even het progje my tracks gedownload en hij slaat precies op waar je hebt gereden
kijk maar eens
ze zitten nog in de opstartfase maar ik heb er al voor nl de eerste 2 stukjes erop gezet
http://www.metzelermaps.com/mtrail/homepage.do

trouwens vandaag de hele dag bewolkt en zonnige perioden en wel geteld 10 druppels gezien


Waar heb je het progje gedownload>?
 
staat gewoon in de android market

Gassie bedankt voor de tip van metzeler, d'r staan in Nl. alleen nog maar jouw trips maar misschien wordt dat wel snel meer
 
heb vandaag weer heerlijk buiten gespeeld met de hornet heb evens een leuke site gevonden waar ik de gereden routes ga opzetten kun je ook zoeken voor routes in andere landen
had dit nog nooit geprobeerd maar omdat ik een android gsm heb even het progje my tracks gedownload en hij slaat precies op waar je hebt gereden
kijk maar eens
ze zitten nog in de opstartfase maar ik heb er al voor nl de eerste 2 stukjes erop gezet
http://www.metzelermaps.com/mtrail/homepage.do

trouwens vandaag de hele dag bewolkt en zonnige perioden en wel geteld 10 druppels gezien


hier staan er veel meer op
Enjoy the nicest routes
en werkt zo te zien vrij hetzelfde
 
Past zo iets nou ook op een 600?
Zoja dan wil ik graag een prijsje horen als dat mag :$ oftewel intresse *O*
Vind het ubergeil staan op een motor *O* vooral op naked *O*


Gaat niet passen, voorvork is te dun en waarschijnlijk is je kleppendeksel ook anders dan die van een 900...
 
Is het niks? / wil je er weer 1 hebben zoals je had?


Jawel hoor, hij werkt perfect. :Y

Ben inderdaad op zoek naar eentje die ik al had, al zal ik daar wel diep voor in de buidel moeten tasten ben ik bang.

Dus wie maakt me los? ;)
 
Laatst bewerkt:
hier staan er veel meer op
Enjoy the nicest routes
en werkt zo te zien vrij hetzelfde

alleen hebben ze geen android app en kan het weer alleen met een iphone
die metzeler site is gewoon leuk omdat je ook uit andere landen routes kunt krijgen van andere motorrijders.
heb me nog niet zo verdiept in het gps gebeuren maar vindt het wel makkelijk zo met die app kan ook de route meteen op google maps neerzetten das ook handig en dan weer hier doorlinken
 
staat gewoon in de android market

Gassie bedankt voor de tip van metzeler, d'r staan in Nl. alleen nog maar jouw trips maar misschien wordt dat wel snel meer
gewoon meer de app gebruiken en dan worden het er al snel meer

was gisteren echt makkelijk ding buiten aangezet en rijden enigste wat ik mis nog is dat je het ding op pauze kan zetten en verder gaan waar je gebleven bent nu krijg je 2 routes
 
alleen hebben ze geen android app en kan het weer alleen met een iphone
die metzeler site is gewoon leuk omdat je ook uit andere landen routes kunt krijgen van andere motorrijders.
heb me nog niet zo verdiept in het gps gebeuren maar vindt het wel makkelijk zo met die app kan ook de route meteen op google maps neerzetten das ook handig en dan weer hier doorlinken

dat kan via die andere site ook.
En je kan gewoon routes uploaden naar de site en ook andere routes downloaden naar je navigatie.
De sites zullen ongeveer wel hetzelfde werken
 
En terwijl we hier toch bezig zijn: heeft er iemand interesse in:

een koplamp met goede behuizing en lens met roest (mag weg voor prikje)
originele uitlaten? (mag weg voor een prik)
een kont met gelaste scheuren? Bruikbaar met opknapbeurtje (mag weg voor een prik)

:+


past die ring ook op een 600? anders heb ik wel interres. Wil de ring zwart maken. Maar als ik de jouwe overneem kan ik de mijne orgineel laten........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan