*Hornet Plaza 13* Waar de Horneteers in de minderheid zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Foto-ZVSTZENU.jpg


Mag deze voorlopig op het OP
 
full


pas de eigenbouw maar weer eens te voorschijn gehaald, kan wel een nieuw verfje gebruiken. En zal eens nagelopen moeten worden, maar als hij er netzoveel plezier aan beleefd als zijn pa en zijn oom word het een suc6. })
 


niet tegen mijn zoon zeggen, maar er ligt nog een polini 65cc met membraam en grote carb met bijpassende afgevlakte kreidler kop in de kast. Was onder een gewone puch goed voor 95 km per uur zonder wind in de rug......... }) ....... :9

krukas gedeelte in het blok is gepolijst, poorten vergroot en gepolijst, koppeling maximaal igedraaid en vliegwiel maximaal afgedraaid......... en dat loopt hahahahaha

begint nu alweer te kriebelen.

zou bijna de hornet wegdoen......... :+
 
Laatst bewerkt:
Liefhebbers!

Mijn hornet is te koop!
oranje, bj 2007, 14.000km gelopen. In nieuwstaat,
alleen de bandjes zijn bijna aan vervanging toe!!

Doe een mooi bod!
 
niet tegen mijn zoon zeggen, maar er ligt nog een polini 65cc met membraam en grote carb met bijpassende afgevlakte kreidler kop in de kast. Was onder een gewone puch goed voor 95 km per uur zonder wind in de rug......... }) ....... :9

krukas gedeelte in het blok is gepolijst, poorten vergroot en gepolijst, koppeling maximaal igedraaid en vliegwiel maximaal afgedraaid......... en dat loopt hahahahaha

begint nu alweer te kriebelen.

zou bijna de hornet wegdoen......... :+
_O- _O- _O- dat klinkt goed allemaal :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan