*Hornet Plaza 14* The Horneteers are Back

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het was voor de Hornet (LUCTOR ET EMERGO) en zo te zien aan de nieuwe topic-titel is dat gelukt :~)
 
Laatst bewerkt:
Nou, eindelijk maar die nieuwe accu voor de Hornet besteld.
Alle fora afgeplozen, alles gelezen over kwaliteit en de meningen zijn zeer verdeeld.
Deze is het geworden: ACCU
(ik probeer toch eerst de goedkope.....)
en hij is 10Ah i.p.v. 8Ah. Hoop dat het geen miskoop blijkt....
 
die stond er al in heb voor nu alleen copy paste gedaan zal het veranderen


Merci.
Diverse fotoos in de OP, waaronder die van mijn bike, zie ik als een smal balkje in de browser.
Kan dat aangepast worden of ligt dat aan mijn pc of aan defoto?
 
Yeah, een nieuw topic *O*
full
 
motor003.jpg



mijn hornet...

ik zal eens nieuwe foto's maken binnenkort, als het goed is kom 1 dezer dagen mijn windschermpie binnen...
 
Ik zal uberhaupt een foto maken van mijn Hornet. Mag natuurlijk niet ontbreken in het forum.

@Cayman, zoek je nog werk? Wat zoek je?
 
Ik zal uberhaupt een foto maken van mijn Hornet. Mag natuurlijk niet ontbreken in het forum.

@Cayman, zoek je nog werk? Wat zoek je?
Ik zoek werk als bouwkundig tekenaar of staalconstructie-tekenaar.
In principe zoek ik wat bredere gebied d.w.z. het maakt me niet uit als ik maar werk vind.
Liefst in het Noorden, dat spreekt vanzelf. ;)

Hoezo? Waarom vraag je me dat? Je mag ook PB sturen.
 
ff een vraagje,
Vandaag weer lekker met de motor naar het werk geweest en het iriteert me steeds meer dat ie boven de 100 kilometer zenuwachtig rijd....het lijkt wel of mijn voorwiel zwabbert en de besturing voelt ook vaag.
Nu kom ik van sportmotoren af en daar heb ik dit nog nooit bij gevoeld.
Ook bij mijn vorige motor (mt03) had ik dit gevoel ook niet.
Is de hornet van nature wat zenuwachtiger of kan het ergens anders door komen.
(bandenspanning is goed en ook geen gecupt(d)e voorband.
Misschien wiellager? Ik hoor wel wat herrie van de voorkant af komen maar weet niet wat normaal is bij de hornet.
 
ff een vraagje,
Vandaag weer lekker met de motor naar het werk geweest en het iriteert me steeds meer dat ie boven de 100 kilometer zenuwachtig rijd....het lijkt wel of mijn voorwiel zwabbert en de besturing voelt ook vaag.
Nu kom ik van sportmotoren af en daar heb ik dit nog nooit bij gevoeld.
Ook bij mijn vorige motor (mt03) had ik dit gevoel ook niet.
Is de hornet van nature wat zenuwachtiger of kan het ergens anders door komen.
(bandenspanning is goed en ook geen gecupt(d)e voorband.
Misschien wiellager? Ik hoor wel wat herrie van de voorkant af komen maar weet niet wat normaal is bij de hornet.

Dan toch eens alles controleren, aan de hornet ligt niet zeker bij dit soort snelheden
 
heb je een origineel stuur of ander stuurtje erop zitten
bij mijn vorig stuur zat het stuur niet precies in het midden en dat resulteerde ook bij mij in een beetje zwabber gevoel
sowieso heb je last van turbulentie als je achter auto,s rijdt met dit model
 
heb je een origineel stuur of ander stuurtje erop zitten
bij mijn vorig stuur zat het stuur niet precies in het midden en dat resulteerde ook bij mij in een beetje zwabber gevoel
sowieso heb je last van turbulentie als je achter auto,s rijdt met dit model

Er zit een een lsl stuurtje op.
Zal morgen eens gaan meten of deze inderdaad in het midden zit.
Heb inmiddels wat meer info gevonden op het webje, voorwiellagers balhoofd achtervering......zal wat meer onderzoek gaan doen :/
 
Beste Horneteers,

Ik heb een vraag mbt het bouwjaar en exacte type van mijn motor. Dit omdat ik een sportdemper wil bestellen en ik nu niet met 100% zekerheid weet of ik wel het juiste ga bestellen.

Volgens het kentekenbewijs betreft het een PC36 CB600 Van 2003.
En nu komt het. Wanneer ik in google zoek op bovenstaande gegevens, komen er allemaal motoren uit met upsidedown voorvorken. Dit heeft mijn motor niet.

Ik heb inmiddels begrepen dat het tiende cijfer van mijn chassisnummer het bouwjaar is en dat is in dit geval ook de 3.

Nu ik een sportdemper wil bestellen zal ik achter het volgende moeten komen:

De dealer heeft een sportdemper voor 61*0101*01 PC36 Hornet 2003 en niet voor de 61*0101*00 (2002)

Wanneer ik op het frameplaatje kijk, ja, je raad het al, daar staat alleen 61*0101. Ik mis dus net het laatste stukje informatie.

Op mijn kentekenbewijs staat wel dat het een 61*0101*01 is, maar ik vraag mij af of dat niet standaard uit de pc bij de RDW komt rollen als je cb600 2003 intikt? De motor is in 2010 geimporteerd uit Italie.

Zou ik, omdat ik geen upsidedown voorvork heb, toch model 2002 hebben?

Alle hulp is welkom, want ik kan niet wachten om een sportdemper te bestellen.

Alvast enorm bedankt,

Groet,

Farid
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan