*Hornet Plaza 8* Eens een Horneteer, Altijd een Horneteer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Richard: Dank je, zijn van Booster icm een ander relais(geen geklooi met diodes oid)

@ Gassie: Dit jaar hoop ik wel meer km's te maken, misschien een retourtje Alpen. Ik heb eigenlijk teveel hobby's, touren met onze oldtimer(Triumph Stag van 1975 en sinds vorig jaar af en toe een rondje op de Nordschleife rijden, dit niet met de motor) en te weinig vrije tijd. Voordeel van weinig kilometers is dat de onderhoudskosten laag zijn, maar de afschrijving en verzekeringskosten lopen gewoon door natuurlijk. Met mijn vorige motor, een Honda VFR 750, reed ik 5000 à 6000 km per jaar. Ik hoop op een mooi voorjaar en zomer, in de pekel rijd ik sowieso niet.
 
hoe vinden jullie dit dan dit ziet ook wel lekker uit [afbeelding]


jep....

nr1 de oranje velgen
nr2 zwarte velgen met oranje rand
nr3 grijze velgen
nr4 zwarte velgen.

uiteraard heeft nr1 de meeste voorkeur, en nr 4 het minst.

het is maar een mening van mij...... ;) wie weet kan je er wat mee.
 
ik denk dat ik eens ga vragen aan een coater hier in de buurt of elke kleur mogelijk is omdat die van mij nogal een aparte goud oranje kleur is of oranje kan en wat de kosten zijn
 
Op de sticker onder je zadel staat de kleurcode, misschien kan de spuiter daar wat mee?
 
@ Reece
Ik zie dat alles goed gegaan is met het ophalen van de bike
Mooi ding man, alleen jammer dat het 1 cilinder te veel is
Volgens mij valt er ook niet veel meer te verbouwen aan de motor

Effe een algemene vraag
Ik heb op de KTM xennon gemonteerd, maar nu straalt het stadslicht lampje een
geelachtig licht uit tov de xennon lamp
Zijn er bolletjes te koop die ook een wit/blauwe kleur geven ? :?
 
@ Reece
Ik zie dat alles goed gegaan is met het ophalen van de bike
Mooi ding man, alleen jammer dat het 1 cilinder te veel is
Volgens mij valt er ook niet veel meer te verbouwen aan de motor

Effe een algemene vraag
Ik heb op de KTM xennon gemonteerd, maar nu straalt het stadslicht lampje een
geelachtig licht uit tov de xennon lamp
Zijn er bolletjes te koop die ook een wit/blauwe kleur geven ? :?

Zijn witte led lampjes voor te koop. Ik had dit ook op de GSX en niemand vond het mooi in combi met normale verlichting :z
 
In een auto-onderdelenzaak waar ze van dat Fast&Furious spul verkopen hebben ze die lichtjes zeker hangen.
Oranje stadslichtjes zijn er ook, is dat niks voor je? ;)
 
Als ik het een en ander dan even op een rijtje zet
Zou het wel mooi moeten zijn in combinatie met xennon :+

Zou zomaar eens kunnen :+

Ik moet trouwens even kijken hoe dat nu in de twee lampen zit, maar ik doe gewoon die ledlampies er weer in bij de normale verlichting :P
 
@Gassie: ik zou voor de zwarte (hoogglans) velgen met oranje lint gaan. Kun je laten poedercoaten. Die oranje kleur zal je waarschijnlijk moeten laten spuiten en dat is volgens mij een stuk duurder. Zwart is ook makkelijk met schoonmaken :Y

@Dark Hornet: De afdekplaatjes zonder seatcover. Krijg je een mooie slanke en spitse kont van (je motor dan hè :o)
 
Mijn foto op de frontpage is kaduuk, hier de nieuwe link :D:

317704325_6_d4FS.jpeg
 
In een auto-onderdelenzaak waar ze van dat Fast&Furious spul verkopen hebben ze die lichtjes zeker hangen.
Oranje stadslichtjes zijn er ook, is dat niks voor je? ;)

Nou
Ik zal je vertellen, heb toevallig net oranje bolletjes in de knipperlichten gedaan
Moet zeggen staat zeer goed in combi met de rest van de motor *D

Ik zit er aan te denken om ook in te schrijven voor de cursus dag
Wat denk jij zou dat wat voor mij zijn ?
Of word ik dan helemaal zoek gereden ? :z
 
Laatst bewerkt:
@Gassie: ik zou voor de zwarte (hoogglans) velgen met oranje lint gaan. Kun je laten poedercoaten. Die oranje kleur zal je waarschijnlijk moeten laten spuiten en dat is volgens mij een stuk duurder. Zwart is ook makkelijk met schoonmaken :Y

@Dark Hornet: De afdekplaatjes zonder seatcover. Krijg je een mooie slanke en spitse kont van (je motor dan hè :o)

spuiten is niet een probleem werk bij een staal bedrijf met straal en spuitcabine had gedacht dat ze die kleur ook konden poedercoaten of zit je dan aan de ral kleuren vast?

gs eerst deze zomer gewoon lekker rijden met hem en dan na de zomer denk ik gaan de velgen zwart met oranje bies
 
heb je dan evt nog een site voor me

trouwens een goed idee om een centraal hornet meeting te maken :] :}


bij een verfwinkel kunnen ze in principe elke kleur mengen, als je de kleurcode maar hebt
Al vind ik de zwarte velgen met oranje lint het mooiste :Y , maar dat is mijn mening he ;)

Ik zal deze week wel een topic openen voor een meeting, of het moet zijn dat iemand anders een meeting wil regelen.

Als ik het regel zal het waarschijnlijk ergens in de buurt van ijsselstijn verzamelen zijn en dan via dijkjes naar het zuiden, bij eindhoven effe over het flight forum en dan weer een stukje naar het noorden
 
Die foto van mij is hopeloos verouderd :Z

goed zo? :9

ben er ook weer
vraag me trouwens wel af wie er nog vaker hier komt kijken van die lijst hierboven,volgens mij zijn er van die lijst wel meer die geen hornet meer rijden

trouwens losbol wel ff de foto veranderen van reece

shit weer voorbij getypt

ehm... geen bericht, goed bericht? :+

@Losbol:

Vergeet die link naar deel 7 niet. Het zou jammer zijn als die niet in de openingpost zit...


:W

done :P

Zau meld me ook ff :W :W

@ Losbol is het mss niet ns tijd voor een beetje opruimen in de OP?
Staan volgens mij een hele hoop mensen in die hier nooit meer komen?

Valt toch best mee?

Hij is vorig jaar al een keer opgeschoond, en eerlijk gezegd vind ik 'niet hier posten' niet echt een criterium om van de lijst afgeschopt te worden.

Zie strekking topictitel O-)
Als iemand aangeeft zijn hornet niet meer te hebben, dan is er altijd nog de eervolle vermelding bij de wassabees 8-)

ben ook weer hier :WIk wil best iets in elkaar zetten
Midden van het land verzamelen en dan richting eindhoven een bepaald stukje rijden ;)

Ben benieuwd :]

Mijn foto op de frontpage is kaduuk, hier de nieuwe link :D:

[afbeelding]

Leuke foto :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan