*Hornet Plaza 9* 'De Zomer Editie'

Status
Niet open voor verdere reacties.
hee Ghost
netjes gedaan hoor een nieuwe topic :Y

hee kan je mijn oude foto vervangen voor deze nieuwe :9~

alvast bedankt gr steve
full
 
niet die hier zijn aangemeld maar er leest er nog eentje mee uit eys en ik kom elke dag nu wel een paar hornets hier tegen(weet niet of die op het forum zitten ) maar je zit in midden limburg of niet
lees ook mee op het limburg forum daar zitten er weer meer van midden en noord of niet?

trouwens mooi ding e mooie kleurstelling met de striping

kom zelf uit noordlimburg, bij venlo in de buurt ;)
ben ook overactief in het limboclan topic hier @ mf.. en aanwezig op het limburgrijders forum..
 
was sterk aan het twijfelen tussen de Z750 en de hornet.... was vrijdag een mailtje rond gegaan onder de motorports dat deze voorlopig niet meer te leveren zou zijn => uitverkocht..en al helemaal niet meer in het zwart groen.. dus toen heb ik de knoop doorgehakt en ben ik voor de hornet gegaan.. na handelen zat er tussen een overjarige blauwe 2008 hornet en deze 2009 hornet een prijs verschil van 300 euries... dus dan maar ff iets over budget gaan ;)
Dat heb je netjes gedaan :Y
 
Er was hier trouwens geen voorkeur voor een OP opschoning he?
Vindt m wel een beetje vol eigenlijks
Maar als daar geen stemmen voor zijn laat ik m zo als tie is :)


OP is wel vol ja, er staan genpeg foto's tussen van mensen die hier nooit meer komen.
Maar aan de andere kant, zo heb je wel genoeg voorbeelden van hornets als je iets wil verbouwen aan je hornet
 
OP is wel vol ja, er staan genpeg foto's tussen van mensen die hier nooit meer komen.
Maar aan de andere kant, zo heb je wel genoeg voorbeelden van hornets als je iets wil verbouwen aan je hornet
Das waar ja
Mja ook wel rommelig
Maargoed ik wacht wel ff wat meer reactie's af :Y
 
Hmm, na jaren leuk sturen heb ik dan eindelijk m'n honda cb600fs hornet verkocht. Ik heb een Suzuki GSX1400 gekocht en die stuurt ook super fijn. Misschien zie ik jullie nog wel vaker op motor-forum. Groeten!

P.S. ben dus wasabee :P
 
Hmm, na jaren leuk sturen heb ik dan eindelijk m'n honda cb600fs hornet verkocht. Ik heb een Suzuki GSX1400 gekocht en die stuurt ook super fijn. Misschien zie ik jullie nog wel vaker op motor-forum. Groeten!

P.S. ben dus wasabee :P
Zonde :P


Veel plezier op je Bullbar :Y
 
Hmm, na jaren leuk sturen heb ik dan eindelijk m'n honda cb600fs hornet verkocht. Ik heb een Suzuki GSX1400 gekocht en die stuurt ook super fijn. Misschien zie ik jullie nog wel vaker op motor-forum. Groeten!

P.S. ben dus wasabee :P

veel plezier met je nieuwe fiets dan!
heb zelf weleens gedacht aan een xjr of cb 1300 s
lijken me geweldige fietsen :Y
 
OP is wel vol ja, er staan genpeg foto's tussen van mensen die hier nooit meer komen.
Maar aan de andere kant, zo heb je wel genoeg voorbeelden van hornets als je iets wil verbouwen aan je hornet

Goed bekeken; bezem er doorheen! :o

PS: Hoe is het met de reismotor?
 
Laatst bewerkt:
@ Flaterik

kwam jij gister om een uur of half 3 Alblasserdam in rijden via de brug over de Noord?
 
Kijk dat zijn al meer stemmen die voor zijn
Ik had t al eens eerder voorgesteld maar toen werd t afgekeurd dus vandaar dat ik eerst maar ns ff overleg pleeg :Y
 
Ff een lijstje waarvan ik denk dat ze er wel uit kunnen
  • Bolli: Ook al een maand niet meer en sowieso al een aantal delen niet meer hier
  • Bikenoise: Is al een jaar niet meer online geweest
  • bjornhjm: Al 3 maanden geen mf meer
  • cete: ook nooit meer hier
  • elendill2003
  • Hormet: jaar niet geweest
  • kenny de motorfreak
  • ladyduc748: Al eeuwen niet meer hier
  • misirlou: zie bovenstaand
  • murkel : zie bovenstaand
  • R_08 zie bovenstaand
  • redcoon: komt hier ook niet meer
  • Richard :? :? :?
  • scorpion maniac : Heeft geen Hornet meer
  • SteaN : al een jaar niet meer geweest
  • -Viking- :? :?
  • VSpecNur : Al 2 jaar niet meer online
  • WATeenGEK : Geen foto of activiteit
  • hornet_900 : Nooit meer hier
  • hornet900 : Nooit meer hier
  • johny english: Nooit meer hier
  • major goodvibes: Nooit meer hier
  • mucked : Nooit meer hier
  • P-bee: Nooit meer hier
  • The Mickel: Al een jaar niet meer online

En het wassabee gedeelte?
Is ook best vol vindt ik
Zitten een aantal bij die onderhand ook niet meer de bike hebben die ze ipv een hornet hebben
 
Laatst bewerkt:
was sterk aan het twijfelen tussen de Z750 en de hornet.... was vrijdag een mailtje rond gegaan onder de motorports dat deze voorlopig niet meer te leveren zou zijn => uitverkocht..en al helemaal niet meer in het zwart groen.. dus toen heb ik de knoop doorgehakt en ben ik voor de hornet gegaan.. na handelen zat er tussen een overjarige blauwe 2008 hornet en deze 2009 hornet een prijs verschil van 300 euries... dus dan maar ff iets over budget gaan ;)

Hé geinig, ik had eind 2006 een groene Z750 met ABS besteld maar in juni 2007 was die er nog niet en heb ik de koop geannuleerd en bij een andere motordealer mijn Hornet gekocht en die kon ik een week later al rijden. Bij de Z was ik helemaal verliefd op de totale looks maar achteraf gezien heeft de Hornet de mooiere details en beste eigenschappen voor mij denk ik. Jij hebt daar nu ook nog de betere vering(niet dat ik merk dat de mijne slecht veert) bij die nu ook vóór instelbaar is. Ik heb toen tot de laatste minuut getwijfeld of ik een zwarte of een blauwe zou bestellen maar bij de zwarte vond ik de seat-cover en de hugger minder er uit springen. Bij mijn dealer stond een paar maanden terug een nieuwe witte met goudkleurig gespoten/gecoate wielen voor een klant, dat zag er sjiek uit vond ik. Nu zou ik dezelfde keus als jij gemaakt hebben, hoewel :) de blauwe wel exclusief blijven, want die zie ik bijna nooit ;) . Laat je volgende week foto's zien van je aanwinst?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan