*Hornet Plaza*.....part 2

ik heb een.....

  • cb600F

    Stemmen: 14 40,0%
  • cb600S

    Stemmen: 8 22,9%
  • 900

    Stemmen: 8 22,9%
  • andere

    Stemmen: 4 11,4%
  • betere (denk ik zelf dan)

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Status
Niet open voor verdere reacties.
Yeah, whatever :?

[me="Hornix"]haakt af en wacht met smart op een maagdelijk deel3[/me]
 
Ik heb die valdoppen van Rizoma op het oog, maar op de beurs hoorde ik iemand zeggen dat ze niet zo goed zijn...
Omdat ze niet op een plaat gemonteerd zijn voor de krachtverdeling :?
En die van Rizoma heeft alleen maar een "draadijzer" , maar ik vind ze wel weer mooier dan op zo'n plaat.
Heeft iemand hier ervaring mee? *D
 
nee helaas was niet van plan te gaan liggen sorry gast
Ik heb die valdoppen van Rizoma op het oog, maar op de beurs hoorde ik iemand zeggen dat ze niet zo goed zijn...
Omdat ze niet op een plaat gemonteerd zijn voor de krachtverdeling :?
En die van Rizoma heeft alleen maar een "draadijzer" , maar ik vind ze wel weer mooier dan op zo'n plaat.
Heeft iemand hier ervaring mee? *D
 
@ Cete: Vallen kan altijd toch.
@ Dilbert: Kan me wel voorstellen dat Cete die valdoppen er niet op wil hebben ik vind ze ook niet echt mooi. Maarja zo zie je maar weer smaken verschillen.
PS als jij het wel mooi vind gewoon kopen natuurlijk.
 
vallen niet dus als je onder uit gaat heb je niets aan die dingen
@ Cete: Vallen kan altijd toch.
@ Dilbert: Kan me wel voorstellen dat Cete die valdoppen er niet op wil hebben ik vind ze ook niet echt mooi. Maarja zo zie je maar weer smaken verschillen.
PS als jij het wel mooi vind gewoon kopen natuurlijk.
 
dat ben ik met je eens maar wanneer heb je wel wat aan die dingen dan?? Volgens mij nooit alleen als je ze mooi vind moet je ze kopen volgens mij. Of als je in een smal paatje woond waar je met 100x steken in je achtertuin moet komen is het wel handig denk ik hoef je wat minder goed op te letten. (misschien moet ik er dan toch maar eens over denken). Ok gedaan nee ik hoef ze niet.
 
dat ben ik met je eens maar wanneer heb je wel wat aan die dingen dan?? Volgens mij nooit alleen als je ze mooi vind moet je ze kopen volgens mij. Of als je in een smal paatje woond waar je met 100x steken in je achtertuin moet komen is het wel handig denk ik hoef je wat minder goed op te letten. (misschien moet ik er dan toch maar eens over denken). Ok gedaan nee ik hoef ze niet.

Het gaat me ook niet om het "mooi" zijn, het is ook niet mooi.
Maar wel een bescherming voor je blok/carter. :Y
Het helpt altijd iets als "het" gebeurt...
En nogmaals; je kan wel zeggen ik val niet, maaruhhh zo makkelijk is het niet helaas. :N
 
das waar vallen kan altijd gebeuren. Maar om eerlijk te zijn moet ik het daar over wel met cete eens zijn ik denk niet dat die valdoppen dan enige bescherming bieden maarja dat weet je ook nooit totdat je het getest hebt. En dat testen kan je maar beter niet doen. Althans we hopen dat dat nooit gebeurd. Dus de toekomst zal het leren.
 
ja ik vindt het niet mooi staan en als je echt onder uitgaat helpt het niet . denk ik
das waar vallen kan altijd gebeuren. Maar om eerlijk te zijn moet ik het daar over wel met cete eens zijn ik denk niet dat die valdoppen dan enige bescherming bieden maarja dat weet je ook nooit totdat je het getest hebt. En dat testen kan je maar beter niet doen. Althans we hopen dat dat nooit gebeurd. Dus de toekomst zal het leren.
 
Wat moet je doen om van dit forum getrapt te worden.

Ben persoonlijk van mening dat eneke al 100 % aan deze eissen voldoen, helaas -O-

Van al dat negatieve gezeur wordt je knap :Z
 
@ dolbert. Ik heb me laten vertellen (gelukkig niet uit ervaring). Dat bij een kleine schuiver de valdoppen hun werk wel doen. Wanneer je harder valt zullen de valdoppen knieken en juist meer schade maken doordat ze dan in je carter worden gedrukt.

Feitelijk zijn het dus schuifdoppen :?

Het is dus een kwestie van wat je keuze is en wat je mooi vind. De werking valt dus te betwijfelen.


Joh :+ Ik geef een serieus antwoord hahaha ik kan het dus toch
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan