* Hornet Plaza * Part 7 'hartje zomer ?' editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Achterband, ongeveer 6000 km mpp2ct voorband :?
Verbruik ongeveer gem 1 op 18 sportief 1 op 16.
Heb nu 42000 km op de teller,en nog steeds geen olieverbruik.

Nog meer vragen dan hoor ik het wel.

:]


Bedankt voor je antwoord!

Op mijn CB600F had ik MPP ongeveer 7500 km mee gedraaid.
MPP is op zich al zachte band en daarom probeer ik MPR2 en voorband is ook MPR2.
MPR2 rijdt zeker ook heel goed en grip is ook goed.
Verder rij ik ook ong. 1:18 met mijn hornetje.

Is Michelin Pilot Road 2 (2ct) niet wat voor jou?
Die band is wat slijtvaster denk ik dat wel geschikt is voor jouw hoge koppelmotor.

Ik denk dat ik tot nu toe geen vragen meer heb, want ik heb al eerdere vragen
gesteld aan Losbol. Ook een goede antwoorden van hem.


:)
 
~
Bedankt voor je antwoord!

Op mijn CB600F had ik MPP ongeveer 7500 km mee gedraaid.
MPP is op zich al zachte band en daarom probeer ik MPR2 en voorband is ook MPR2.
MPR2 rijdt zeker ook heel goed en grip is ook goed.
Verder rij ik ook ong. 1:18 met mijn hornetje.

Is Michelin Pilot Road 2 (2ct) niet wat voor jou?
Die band is wat slijtvaster denk ik dat wel geschikt is voor jouw hoge koppelmotor.


Ja ik denk dat ik ook normaal rond de 7000km haal met mpp.
Maar ik gooi in de winter gewoon steeds nieuwe drop,meestal heb ik dan rond
de 6000km,en ik twijfel helemaal niet aan de mpr2,denk dat ik dezelfde kunsjes
uithaal. Maar ben nu eenmaal gewent aan de mpp2ct,en wat moet je dan gaan
veranderen })

joeps :)
 
Laatst bewerkt:
nou zal ik hier ook maar even reageren dan :W

deeltje 7 alweer.. waar gaat de tijd heen?

we worden oud... -O-

:+

was lekker warm op Kos, bijster weinig gedaan... :$
Bij terugkomst de route Hilversum, Durgerdam, Hoorn, en weer terug gereden.. :] maar geen bekenden gezien. Alhoewel het wel weer gezellig druk was in de bocht bij Marken O-)
 
heb nu via http://gui.picresize.com/picresize2/ gedaan
ieder geval bedankt voor de andere optie.

:]


full
 
nou zal ik hier ook maar even reageren dan :W

deeltje 7 alweer.. waar gaat de tijd heen?

we worden oud... -O-

:+

was lekker warm op Kos, bijster weinig gedaan... :$
Bij terugkomst de route Hilversum, Durgerdam, Hoorn, en weer terug gereden.. :] maar geen bekenden gezien. Alhoewel het wel weer gezellig druk was in de bocht bij Marken O-)


Mooi uitzicht he, vanuit het vliegtuig _O-
 
ja je ziet er inderdaad niet veel he :9 tis wel een prima machine, is van me pa. maar nu ik een hornet heb, wil hij dr ook meteen 1, meteen verliefd! maar wil toch weer niet van zn VFR afstappen, dan maar alletwee *D

Die pa van jouw is een hele slimme vent ;)


zou de laatste foto van mij in de OP kunnen? deze is helderder, thnx


:Y
 
Laatst bewerkt:
Hallo, zou deze foto van mij ook in de OP gezet kunnen worden? Alvast bedankt!

full
 
@ LoSBol

...trouwens wat voor uitlaat heb jij op je VFR ?? wat standaard maakt dat zo'n electro soundje. mn pa heeft pas geleden een Phoenix Remus gekocht, maar zoveel verandering zit er niet in :?
 
@ LoSBol

...trouwens wat voor uitlaat heb jij op je VFR ?? wat standaard maakt dat zo'n electro soundje. mn pa heeft pas geleden een Phoenix Remus gekocht, maar zoveel verandering zit er niet in :?


Zelfbouw, het is een in elkaar geknutselde demper, door iemand die er duidelijk verstand van heeft gehad, want ik heb nog geen VFR gehoord die zo mooi klinkt als de mijne. :9
 
verdomme net mijn eerste deuk gescoord

eigen schuld ook nog zet de motor in de tuin en zet schijfremslot erop
3 kwartier stap ik vrolijk op voor een stukje te gaan rijden ik rol naar achter opeens stop ik denk K...........T
kijken heb ik precies de ronding ingeknikt en een klein scheurtje
denk dat ik het maar niet ga terug buigen ben bang dat ie dan verder scheurt

balen
 
vandaag m'n bar-end spiegels stevig vast gezet. Was bij motozoom en Hein gericke geweest en beide hadden niks op voorraad wat in mijn stuur past.

Op de terugweg langs de praxis geweest en 2x m10 keilbouten gehaald.
Bij lokale ijzerhandel 2x inbus m6*100 en uit de eigen la nog 2xm6 moer.

Ik heb de kop van de bouten m6bouten iets afgedraait zodat deze in de spiegel wegvallen.
Daarna de m10bout uit de keilbout gehaald en de m6 moer bewerkt zodat er een schuine kant aankwam en achter in de keilbout past.

Daarna nog het achterste nokje van het stuurgewicht afgevijlt, deze komt nu recht in het stuur te zitten.

m6 bout door de spiegel, stuurgewicht en de keilbout, de moer achterop en aandraaien maar.

Resultaat: Spiegels gaan geen kant meer op.

Foto's:
m6 bout
Foto-VV7PBABF.jpg

Foto-OVCX6LYE.jpg

Spiegel met gewicht en verse m6, standaard m10 keilbout en standaard bevesting gewichten
Foto-DVT4AOU3.jpg

bewerkte m6 moer achter in de keilbout
Foto-VCYWCSKP.jpg
 
vandaag m'n bar-end spiegels stevig vast gezet. Was bij motozoom en Hein gericke geweest en beide hadden niks op voorraad wat in mijn stuur past.

Op de terugweg langs de praxis geweest en 2x m10 keilbouten gehaald.
Bij lokale ijzerhandel 2x inbus m6*100 en uit de eigen la nog 2xm6 moer.

Ik heb de kop van de bouten m6bouten iets afgedraait zodat deze in de spiegel wegvallen.
Daarna de m10bout uit de keilbout gehaald en de m6 moer bewerkt zodat er een schuine kant aankwam en achter in de keilbout past.

Daarna nog het achterste nokje van het stuurgewicht afgevijlt, deze komt nu recht in het stuur te zitten.

m6 bout door de spiegel, stuurgewicht en de keilbout, de moer achterop en aandraaien maar.

Resultaat: Spiegels gaan geen kant meer op.

Foto's:
m6 bout [afbeelding]
[afbeelding]
Spiegel met gewicht en verse m6, standaard m10 keilbout en standaard bevesting gewichten
[afbeelding]
bewerkte m6 moer achter in de keilbout
[afbeelding]


Kijk eens, een metaalbewerker in the house, en nog vlak om de hoek ook, dat ga ik onthouden })
 
verdomme net mijn eerste deuk gescoord

eigen schuld ook nog zet de motor in de tuin en zet schijfremslot erop
3 kwartier stap ik vrolijk op voor een stukje te gaan rijden ik rol naar achter opeens stop ik denk K...........T
kijken heb ik precies de ronding ingeknikt en een klein scheurtje
denk dat ik het maar niet ga terug buigen ben bang dat ie dan verder scheurt

balen


Over welke schade heb je? :? '(

Heb je fotootje van gemaakt?


Dat is balen, om te voorkomen doen meesten een kabel of een opvallend fluoriserend
touw aan slot en stuur. Dan zie je dat direkt en vergeet je het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan