*Hornet Plaza----part III*

ik heb.....

  • een 600

    Stemmen: 47 70,1%
  • een 900

    Stemmen: 8 11,9%
  • geen hornet meer '(

    Stemmen: 5 7,5%
  • een andere maar kom hier omdat ik een wil :P

    Stemmen: 7 10,4%

  • Totaal aantal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ze het met een Duuc 1098 komen brengen kun je nu nog ff een sixpack Red Bull gaan halen, tot in de kleine uurtjes doorknutselen en dan morgen nog aan je toertje meedoen

*O* *O* [afbeelding] *O* *O*

Zal wel niet, daar in Italië maken ze zich niet zo druk :N
Ik denk dat het volgende week wordt, of hééééééél misschien morgen, met deze Hornet })
9:00 uur weg uit Italië en 10:30 in Veenendaal bij mij op de stoep :Y
full
 
Absolutely ! We hebben een spoedgevalletje Samos, story comes later. Maar in iedergeval hebben we tijdelijk een nieuwe schoonheid

[afbeelding]

alleen dan GEEN blauwe O-) (want de rode zijn sneller)

voorlopig dus geen MF voor ons -O-

maar 8 juli zijn we er gewoon bij *O*


8-) lekker! genietze, met z'n 2en!
kijk je wel uit, 't asfalt is f*cking glad daar...
enne, met een crossmotor de bergen in daar is ook zéér aan te raden ;)



ze koplamp staat we iet wat hoog afgesteld ....... :+


z'n voorwiel ook :P
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een paar flinke buien gehad onderweg, niet met de motor maar met bedrijfsvoertuig. Voor degenen die er aanstaand weekend met de motor op uit willen trekken hoop ik dat het mee zal vallen met de regen. Ikzelf moet werken t/m zondag en maandag dagje vrij. Afgelopen zaterdag heb ik mijn nieuwe HORNET opgehaald, maar helaas nog niet zo veel kunnen rijden(±200km), komt nog wel :) . Ik vind het een heerlijke fiets :] , maar het is wel moeilijk om nog niet teveel toeren te maken. De trekkracht bij lage toeren valt me reuze mee(vorige motor VFR 750F van 1993) en hij stuurt GEWELDIG *D :9~ , net een fiets.
Het geluid van de originele demper valt eigenlijk ook niet tegen, maar ik heb bij aankoop gelijk een LASER besteld. Er komen ook nog LED-knippers van BOOSTER op :) .
Zou er iemand onderstaande foto in de openingspost van deel 4 willen zetten, of moet het een actiefoto zijn? Deze foto is een dag voor ik hem op ging halen gemaakt bij de dealer. Bij voorbaat hartelijk bedankt.[afbeelding]


echt wel een heeeeele mooie fiets! strak kleurtje en standaard 6 pot ? :9
Vindt de katalysator netjes weggewerkt.
Veel plezier ermee!
 
hi hornet lovers, vandaag mijn bike opgehaald. Ik heb hem 3 weken geleden gekocht maar moest binnen voor onderhoud en nieuwe sloefen. Hier een picske...

full



Nog een vraagske, zijn er onder jullie die weten hoe ik de uitlaat kan proper maken, ik heb last van lichte roestplekken erop. Kan je zelfs een beetje zien op foto...
 
Laatst bewerkt:
hi hornet lovers, vandaag mijn bike opgehaald. Ik heb hem 3 weken geleden gekocht maar moest binnen voor onderhoud en nieuwe sloefen. Hier een picske...

[afbeelding]


Nog een vraagske, zijn er onder jullie die weten hoe ik de uitlaat kan proper maken, ik heb last van lichte roestplekken erop. Kan je zelfs een beetje zien op foto...

welkom
vorige pagina of een paar pagina's terug staat nog wel iets over de uitlaat poetsen
hier dus dark hornet in "*Hornet Plaza----part III*"
en de paar posts verder

enne Horneteers > door 't groene hart!
 
Laatst bewerkt:
Ff vraagje tussendoor, mijn Hornet uit 98 heeft roest onder de onderste kroonplaat. Is deze makkelijk los te halen, of kan ik er ook zo hammerite onder smeren?
 
Ff vraagje tussendoor, mijn Hornet uit 98 heeft roest onder de onderste kroonplaat. Is deze makkelijk los te halen, of kan ik er ook zo hammerite onder smeren?

Ik denk als je de roest weg haalt met een ministaalborstelachtigding :? op je accuboormachine, dan een primertje erop en dan hammerite..........dan moet het wel goed blijven denk ik, die kroonplaat los halen zou ik zelf niet zo gauw doen O-)
 
Ff vraagje tussendoor, mijn Hornet uit 98 heeft roest onder de onderste kroonplaat. Is deze makkelijk los te halen, of kan ik er ook zo hammerite onder smeren?

is het geen opervlakte roest wat je weg kunt poetsen.
En daarna een beetje vet houden
 
Ik denk als je de roest weg haalt met een ministaalborstelachtigding :? op je accuboormachine, dan een primertje erop en dan hammerite..........dan moet het wel goed blijven denk ik, die kroonplaat los halen zou ik zelf niet zo gauw doen O-)
primertje is nie nodig :N , gewoon de losse roest eraf staalborstelen, uitgebreid ontvetten met remmenreiniger en dan lekker dik in twee lagen hamerite zetten. Heb het zelf ook gedaan, kleur zwart. In eerste instantie denk je dat het niet goed komt maar dat spul vloeit hartstikke mooi uit. Suc6 :W
 
hi hornet lovers, vandaag mijn bike opgehaald. Ik heb hem 3 weken geleden gekocht maar moest binnen voor onderhoud en nieuwe sloefen. Hier een picske...

[afbeelding]


Nog een vraagske, zijn er onder jullie die weten hoe ik de uitlaat kan proper maken, ik heb last van lichte roestplekken erop. Kan je zelfs een beetje zien op foto...


gefelicteerd. eindelijk weer de mooiste kleur op het plaza. Veel plezier ervan. Maar dat gaat vast wel lukkenn..... :]
 
Worden jullie ook zo simpel van dat weer?
regen-droog-zon-regen-regen-droog-regen :?

Hopelijk is het volgend weekend beter, dan lekker op 2 wielen naar de TT. Daarna snel een afspraak maken voor een 12.000 beurt en nieuw rubber.
(Ik denk dat het een setje MPR2 wordt, maar dat weet ik nog niet zeker...)
 
Worden jullie ook zo simpel van dat weer?
regen-droog-zon-regen-regen-droog-regen :?

Hopelijk is het volgend weekend beter, dan lekker op 2 wielen naar de TT. Daarna snel een afspraak maken voor een 12.000 beurt en nieuw rubber.
(Ik denk dat het een setje MPR2 wordt, maar dat weet ik nog niet zeker...)

idd, had vandaag een ritje met het werk maar heb die maar flink ingekort omdat het flink begon te regenen.
het weer is echt klote.

Ik ga misschien volgende week ook naar de tt, nog effe bekijken.
Waar sta jij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan