*Hornet Plaza----part III*

ik heb.....

  • een 600

    Stemmen: 47 70,1%
  • een 900

    Stemmen: 8 11,9%
  • geen hornet meer '(

    Stemmen: 5 7,5%
  • een andere maar kom hier omdat ik een wil :P

    Stemmen: 7 10,4%

  • Totaal aantal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij zitten op de winterdijktribune.
Ik heb er zin in, het wordt m'n eerste keer MotoGP *O*

(Post 2501 B| )
 
Laatst bewerkt:
2e jaar TT. zit weer op hetzelfde plekkie. Strubbetribune. Er zijn nu alleen wel stoeltjes i.p.v de banken. Dus dat moet goed komen *O*

Beetje schappelijk weer is wel welkom. Sta namelijk ook van donderdag tot zondag op de camping daar. lekker motors kieken en biertje drinken...... :W
 
Hij is toch naar Graspop of zo dit weekend?
Schan-da-lig dat 'ie dan geen laptop, PDA of Blackberry mee heeft voor noodgevallen, zoals het starten van *Hornet Plaza ---part IV*








(nee, dat is geen link :+)
 
Laatst bewerkt:
Dan nog maar ff een post... :)
@the blue one, heb inmiddels voor ook een MPR2 zitten... De problemen bij de voorbanden van Michelin waren vooral bij de MPP2 zoals ik het gelezen heb, maar bedankt voor de tip, heb erop gelet en het was in ieder geval een band met 'Made in Spain'.
 
Hehe,

wat een k*tweer, net weer een onweersbui hier. Vandaag ben ik vrij, maar vind het weer niet betrouwbaar genoeg om mijn nieuwe HORNETJE in te rijden. Bovendien heb ik "haar" pas een wasbeurtje gegeven, want ze was al vuil geworden toen ik haar 16 juni ophaalde. Helaas nog niet zo veel tijd gehad om haar in te rijden, dus nog maar ±200km op de teller. Ik ben er wel ontzettend blij mee *D.

Hier nog ff een piccie :) .
full
 
Hehe,

wat een k*tweer, net weer een onweersbui hier. Vandaag ben ik vrij, maar vind het weer niet betrouwbaar genoeg om mijn nieuwe HORNETJE in te rijden. Bovendien heb ik "haar" pas een wasbeurtje gegeven, want ze was al vuil geworden toen ik haar 16 juni ophaalde. Helaas nog niet zo veel tijd gehad om haar in te rijden, dus nog maar ±200km op de teller. Ik ben er wel ontzettend blij mee *D.

Hier nog ff een piccie :) .[afbeelding]

Ziet er blits uit, kapje is alléén nog wennen, moet je in het echt zien denk ik.....
Maar hopen dat het snel een beetje 8-) weer gaat worden :Y
 
Hehe,

wat een k*tweer, net weer een onweersbui hier. Vandaag ben ik vrij, maar vind het weer niet betrouwbaar genoeg om mijn nieuwe HORNETJE in te rijden. Bovendien heb ik "haar" pas een wasbeurtje gegeven, want ze was al vuil geworden toen ik haar 16 juni ophaalde. Helaas nog niet zo veel tijd gehad om haar in te rijden, dus nog maar ±200km op de teller. Ik ben er wel ontzettend blij mee *D.

Hier nog ff een piccie :) .[afbeelding]


jep gave machine, maar persoonlijk denk ik ook dat het zonderwindscherpje , maar zeker zonder taartschep nog }) word. :Y
 
Zo, ik heb al wat spulletjes binnen van wat ik besteld had.
- Rizoma afdekdopjes (voor de duohandgreep?)
- Rizoma kettingkast

Foto:
full
.


:9~

Op de foto is nog een knipperlichtje van de Ermax undertail te zien.

Het volgende waar ik nog moet ophalen/wachten zijn:
- Laser Duo Tech Demper INOX
- Rizoma knippers
- Rizoma spiegels limit naked
 
Laatst bewerkt:
Zo mijn laatste post in deeltje III, ik weiger nog te posten in een topic welke vol zit })


@scorpion: Blij dat je wat aan mijn tip had.

Deeltje IV = Rellen :? Is al weer zo lang geleden dat er hier even lekker ruzie gemaakt werd.

Aanzetje : Ik wil een ander stuur op mijn hornet, hebben jullie ervaringen :? :P

En die 2007 hornet van nick ziet er goed uit, ben er inmiddels al aardig aan gewend geraakt en vind hem zelfs mooi worden, nu nog de 900 met een up-grade :9 en ik weet wat ik ga doen !

Jeffrey : Nice job ! ziet er goed uit dat kontje :Y
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kan dit topic makkelijk de 5000 posts halen hoor })


En om op je andere punt over te gaan;
Neem een superbike stuurtje, stuurt geweldig

en de andere vragen;
- Een taartschep is dat ding dat veel te lang is en waar je kentekenplaat aan zit. De taartschep moet eraf!
- Mickey mouse oren (oude model) zijn je spiegels, moeten vervangen worden!
- Schaamranden zijn die randen die aan (waarschijnlijk) beide zijden van je banden zitten, die mag je niet laten zien!

Nog meer? Vul maar aan, hebben we een samenvatting 8-)
 
Aanzetje : Ik wil een ander stuur op mijn hornet, hebben jullie ervaringen :? :P
Ja, ikke!!
full

Heb dit stuur uit een lelijke zwarte amerikaanse bak geschroefd. Begint dat ding gvd ineens tegen me te ouwehoeren :?
Was volgens mij ook tamelijk in de war die auto, dacht dat ik Michael heette :N
 
Ja, ikke!!
[afbeelding]
Heb dit stuur uit een lelijke zwarte amerikaanse bak geschroefd. Begint dat ding gvd ineens tegen me te ouwehoeren :?
Was volgens mij ook tamelijk in de war die auto, dacht dat ik Michael heette :N


zal wel door je neus komen denk, dat ie dacht dat je michael heette. Je moet is wat minder in door je neus peuteren. Zal een hoop schelen denk. En die bleek op je gezicht moet je ook maar is mee kappen.. 8-)
 
Laatst bewerkt:
zal wel door je neus komen denk, dat ie dacht dat je michael heette. Je moet is wat minder in door je neus peuteren. Zal een hoop schelen denk. En die bleek op je gezicht moet je ook maar is mee kappen.. 8-)
Wat nou bleek?? :(

Shut up sucka!!!
full


@Hannibal: I'm not gonna fly, fool
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan