*Hornet Plaza----part III*

ik heb.....

  • een 600

    Stemmen: 47 70,1%
  • een 900

    Stemmen: 8 11,9%
  • geen hornet meer '(

    Stemmen: 5 7,5%
  • een andere maar kom hier omdat ik een wil :P

    Stemmen: 7 10,4%

  • Totaal aantal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag even een paar motor zaken gebeld voor de kilometer kabel, maar niemand kon hem voor het weekend leveren hier in de buurt. Dan maar buiten de plaats bellen en ja ik heb er 1 besteld en hij komt morgen al binnen. Dus vrijdag maar even ophalen. Heb ik hem op tijd klaar voor het weekend. Prijs viel mee 22 euro ex. btw
 
Vandaag even een paar motor zaken gebeld voor de kilometer kabel, maar niemand kon hem voor het weekend leveren hier in de buurt. Dan maar buiten de plaats bellen en ja ik heb er 1 besteld en hij komt morgen al binnen. Dus vrijdag maar even ophalen. Heb ik hem op tijd klaar voor het weekend. Prijs viel mee 22 euro ex. btw


kijk dat is nou liefde voor de motor, niks knoeien. Gewoon in orde maken zón ding. :}

zag er van de week toch weer een paar voorbij rijden dat ik dacht :N jij wil geen apk invoer krijgen. (niet dat ik het wil), maar er rijden echt nog wel barrels rond hoor.

tot zondag :W
 
Vandaag even een paar motor zaken gebeld voor de kilometer kabel, maar niemand kon hem voor het weekend leveren hier in de buurt. Dan maar buiten de plaats bellen en ja ik heb er 1 besteld en hij komt morgen al binnen. Dus vrijdag maar even ophalen. Heb ik hem op tijd klaar voor het weekend. Prijs viel mee 22 euro ex. btw

ligt je kabel in 2en dan ? is het echt niet het plastic doppie op je tandwiel ?
 
Ja dat kon ik ndoen. Maar daar had ik niet zoveel zin in om dat dopje of wieltje naar te kijken. Ik dacht gewoon vervangen en voor dat geld laat ik het niet liggen. Als het meer had gekost had ik hem goed naar gekeken.
 
@ fitrefo: Zoals beloofd nu een foto van mij met de nieuwe hornet voor in de startpost

[afbeelding]


heb je gewijzigd hoor!! levert wel even wat materiaal op he, zo een weekendje met joep de eiffel in!! *O*

Foto=MLOEOOEI-1
 
Ja dat kon ik ndoen. Maar daar had ik niet zoveel zin in om dat dopje of wieltje naar te kijken. Ik dacht gewoon vervangen en voor dat geld laat ik het niet liggen. Als het meer had gekost had ik hem goed naar gekeken.

De kans dat je kabel breekt is aanwezig, maar niet het meest voorkomende.
Je hebt niks aan een kabel als het doppie dol is... dat doppie krijg je nml. niet bij die kabel.


full


draai bovenstaande 2 boutjes eens los, dan kan je het mechanisme er zo uittrekken, en zie je het witte plastic wieltje zitten op dat mechanisme, als deze enigzins dol is (dus geen mooie zeskant meer) dan zal je toch echt het wieltje moeten vervangen
 
Laatst bewerkt:
De kans dat je kabel breekt is aanwezig, maar niet het meest voorkomende.
Je hebt niks aan een kabel als het doppie dol is... dat doppie krijg je nml. niet bij die kabel.


[afbeelding]

draai bovenstaande 2 boutjes eens los, dan kan je het mechanisme er zo uittrekken, en zie je het witte plastic wieltje zitten op dat mechanisme, als deze enigzins dol is (dus geen mooie zeskant meer) dan zal je toch echt het wieltje moeten vervangen

Ik zal dat eens vanavond eens even bekijken of dat verwieltje versleten is. Wat ik zo hoorde van de dealer, wordt hij compleet geleverd. Maar ik zal hem er even uithalen om te kijken wat er aan de hand is.
 
hallo daar,

heb paar weken geleden een hornet gekocht en ben er helemaal gelukkig mee!!!

nu heb ik vant weekend de oude tankpad erafgehaald (was nie mooi meer)

en er een nieuwe opgeplakt maare.... de hoek van de tank is te scherp de randjes laten namenlijk los bale |(

heeft er iemand een idee waar ik een leuke originele tankpad kan vinden voor een hornet

geen tierlatijntjes of veel kleurtjes erop, wil er geen poppekast van maken


ene............... het rijd echt super hé!!!!

groetjes eva
 
hallo daar,

heb paar weken geleden een hornet gekocht en ben er helemaal gelukkig mee!!!

nu heb ik vant weekend de oude tankpad erafgehaald (was nie mooi meer)

en er een nieuwe opgeplakt maare.... de hoek van de tank is te scherp de randjes laten namenlijk los bale |(

heeft er iemand een idee waar ik een leuke originele tankpad kan vinden voor een hornet

geen tierlatijntjes of veel kleurtjes erop, wil er geen poppekast van maken


ene............... het rijd echt super hé!!!!

groetjes eva



Nee niet echt, vind een Hornet eigenlijk helemaal niks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan