*Hornet Plaza...Part IV*

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan iemand mij zeggen waarom ik geen reactie krijg op mail als er een reactie op war dan ook is geweest. alvast bedankt
 
kan iemand mij zeggen waarom ik geen reactie krijg op mail als er een reactie op war dan ook is geweest. alvast bedankt


Van het nieuwe topic (deze dus) even de mailnotificatie (rechtsboven ergens als ik het goed heb) weer aanklikken. Dan krijg je weer mail.

Edit: dat envelopje rechtsboven aan.
 
Laatst bewerkt:
wil je geen eigen topic :P
tevens cete-mail-test-kick :W

:N zou niet zonder de horneteers kunnen :X

Plaatje nog om het af te leren
full

full
 
wat is dat nu als het weer mee zit?

om nu 400 km op en neer in de regen te gaan rijden en dan daar nog eens heel de dag in de regen zitten is niet mijn grootste hobby
Maar de kans is vrij groot dat we er wel zijn
 
wat is dat nu als het weer mee zit?

Ik zit vanaf vrijdagavond op camping Sudosa en in Assen.
Morgen eerst de eerste motor van schoonzus ophalen in Waddinxveen, een Bandit 2005.
Daarna spullen droppen in Bemmel, concertje Pearl Jam in Nijmegen zien en vrijdag na een verjaardag vanuit Bemmel naar Assen. 's Avonds maar een biertje doen in 't centrum.
Zaterdag avond terug ? Heb ik een 2e verjaar feestje en zondag naar de Arena voor concertje Genesis *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik zit vanaf vrijdagavond op camping Sudosa en in Assen.
Morgen eerst de eerste motor van schoonzus ophalen in Waddinxveen, een Bandit 2005.
Daarna spullen droppen in Bemmel, concertje Pearl Jam in Nijmegen zien en vrijdag na een verjaardag vanuit Bemmel naar Assen. 's Avonds maar een biertje doen in 't centrum.
Zaterdag avond terug ? Heb ik een 2e verjaar feestje en zondag naar de Arena voor concertje Genesis *O* *O*


en hoe staat het met je hornet, weer helemaal opgebouwd?
 
En er is weer een Hornet rijder bij gekomen vandaag!
Motor komt uit 2003 en heeft 9000km op de teller staan, en ziet er uit als nieuw!

Voorlopige plannen: Akrapovic demper eronder hangen.

hornet1.jpg
 
Laatst bewerkt:
pff gaat weer hard hier.. gaan we nu weer records breken?

kan het niet bijhouden hoor.. 8-)

even over bijhouden gesproken: wil toch even over de startlijst beginnen hoor.
begint toch ondoenlijk te worden om de lijst bij te houden. wil voorstellen om alleen nog de mensen die actief zijn er op te zetten.

de lijst bestaat nu uit een hoop mensen die hoi komen zeggen en dan weer verdwijnen.. :? op zich helemaal niet erg maar het geeft geen goed beeld van hou de groep hier op MF in elkaar zit.

wil dus het volgende voorstellen:

je komt op de lijst als je:

- een foto van jezelf met motor post (mag er op of ernaast :P )

je blijft op de lijst als je:

- meer dan 1 keer per kwartaal post

voor de was-a-bees:

- zelfde als bovenstaande, alleen wel effe een foto posten van jezelf met je nieuwe fiets.. :Y



is dit wat? begrijp wel dat ik een hoop mensen van de lijst afknikker zo, maar als je er weer op wilt kun je natuurlijk ook even aan bovenstaande voorwaarden voldoen, sta je er zo weer terug op :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan