*Hornet Plaza*

Status
Niet open voor verdere reacties.
even een vraag : van wat voor materiaal is de uitlaat afdekkap, dus ten hoogte van het zadel ?

Tijdens een vakantie met zadeltassen rustten deze op deze uitlaatafdekplaat en zijn er wat oppervlakkege schuurplekjes op gekomen en weet nu niet of ik belgom Alu of belgom chroom moet hebben :X

is het dus aluminium, RVS of zelfs chroom ?

plaatje ter info ;)
Honda%20CB600S.JPG
 
BOchten boetsen was de eerste keer dat ik het deed een hoop werk, maar het resultaat is geweldig!

bochten%20poetsen0006.JPG


Schaamrand op de voorband is volgens mij nu een half jaar later nog steeds niet helemaal weggepoetst, dus dat moet nog wel ff gebeuren.
 
BOchten boetsen was de eerste keer dat ik het deed een hoop werk, maar het resultaat is geweldig!
ziet er schittervol uit 8-)
welk wondermiddel heb je gebruikt?

en kun je er alsnog achterkomen van welke fabrikant jouw :9~ :9~ zadel komt??
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:47 schreef Hornix het volgende:
ziet er schittervol uit 8-)
welk wondermiddel heb je gebruikt?


Belgom alu. Alleen als je bochten al heel erg vuil zijn kun je beter met commandant beginnen want anders ben je wel een paar dagen bezig om ze glimmend te krijgen.
 
De zadels kunnen aangepast worden via Bagster.
Zadels worden opgestuurd naar Frankrijk en de orginele onderzijde wordt gebruikt.

Ook kan je verschillende kleuren gebruiken op diverse vlakken.

Bij Freese's Streetfighters Amstelveen zag ik ook een "zadel formulier liggen" dus wellicht bij de lokale motordealer.
 
Ik heb een compleet nieuw zadel gekocht. Had geen zin om 3 weken zonder zadel te zitten. Rijd denk niet echt lekker.
 
rijden jullie al motor ? Die van mij staat nog warm en droog in de schuur. Tis nog veel te koud om op pad te gaan ! :X
Misschien volgend weekend met de motor naar de beurs in Ut'reg
 
JA! Vorige week nog een stukkie wezen rijden. morgen weer. En zeer waarschijnlijk naar de motorbeurs op de motor. Als het maar niet regent zoals vorig jaar toen was het wel heel erg koud op de motor. Maar ik heb nu maar eens winterhandschoenen gekocht dus dat scheelt ook wel iets.
 
winterhandschoenen heb ik nie! Ik heb wel een nieuw motorpak! Ik heb wel zin om deze ff te gaan uitproberen !
 
murkel toegevoegd. :W

@Kato: nog geen ritje gepland. heb net als jij nog niet gereden, volgens mijn polis mag ik pas vanaf 1 maart. doe ik volgend jaar ook anders. kan dit geen winter noemen en loop nou steeds gefrustreerd de schuur in om hem daar zo ongebruikt te zien staan. doet toch pijn... '(

als ik ga rijden laat ik het je weten. hebben we ruim een maand om te plannen. lijkt me wel voldoende toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan