*Hornet Plaza*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik niet achterblijven...
full
 
Ja maar wel op een GSX1400.......

't is een enorm gepriegel om 'm er netjes op te krijgen. Het lakwerk is wel okee alleen de afwerking van de randen vind ik beneden niveau |(

Verder is het zeker voor de GSX een behoorlijk groot ding.

full


en hier hangt ie ook nog teveel voorover
 
ff een plaatje van mijn vers gekochte hornet

(Afbeelding)

@Furious.......

Geweldige kleur..... :} Zag vandaag nabij Goedhart bodegraven zo'n nieuwe koperkleurige (echt oranje kan ik het niet noemen) rijden. Ook leuk.. maar dees vind ik mooier. Misschien was het ook wel iemand van hiero :?

@Fitrefo.....

Oké... ik hoor het wel. Lijkt me leuk om dit keer de hele andere kant op te gaan. Enkhuizerdijk ofzo. Maar goed... nogmaals: ik hoor het wel.

full
 
Thanx Kato

maar die groene van jou is ook super kleurtje.

kan niet wachten tot dat ik hem echt heb en er op mag rijden.
 
Doet u mij maar een streep door mijn naam. Hij is weg.

Nee ik heb hem nog gevonden!!! Toevalig aan het opruimen in de computer
kwam ik hem tegen. beetje slechte kwaliteit foto maar nog met de eerste
bestikkering.

full


Veel succes met je volgende bike. Word vast ook een mooie. :]
Enne doop hem met een biertje,dat helpt. Ik kan het weten hahaha.

joep
:+
 
@Fitrefo.....

Oké... ik hoor het wel. Lijkt me leuk om dit keer de hele andere kant op te gaan. Enkhuizerdijk ofzo. Maar goed... nogmaals: ik hoor het wel.

He dat is zowat bij mij om de hoek. Als ik je ook van dienst kan zijn fitrefo (als je idd deze kant op gaat tenminste), laat maar horen. Ik weet wel wat leuke weggetjes. (dijkjes hiero) Zeker de Durgerdam-Enkhuizen Ijsselmeerdijk is :9
 
He dat is zowat bij mij om de hoek. Als ik je ook van dienst kan zijn fitrefo (als je idd deze kant op gaat tenminste), laat maar horen. Ik weet wel wat leuke weggetjes. (dijkjes hiero) Zeker de Durgerdam-Enkhuizen Ijsselmeerdijk is :9

Alle hulp is welkom.... :Y

En die hoek is voor mij niet geheel onbekend maar een echte "berggeit" kan géén kwaad. *D
 
Nee ik heb hem nog gevonden!!! Toevalig aan het opruimen in de computer
kwam ik hem tegen. beetje slechte kwaliteit foto maar nog met de eerste
bestikkering.

(Afbeelding)

Veel succes met je volgende bike. Word vast ook een mooie. :]
Enne doop hem met een biertje,dat helpt. Ik kan het weten hahaha.

joep
:+

Thanks, gaat helemaal goedkomen. :)
 
lekker voor je reece, als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt is het fijn als ie weg is lijkt me. ben benieuwd naar je volgende. wel voor 2 april kopen he! dat lijkt me de meeting datum te gaan worden nmlk.

@kato en HornED: die route lag vorige keer ook al in mijn hoofd. heb hem een paar keer gereden en hij is inderdaad erg leuk. ik laat het weten zodra ik tijd heb. zal wel het tweede weekend van maart worden denk ik. *O*
ik heb jullie mail adres
 
@kato en HornED: die route lag vorige keer ook al in mijn hoofd. heb hem een paar keer gereden en hij is inderdaad erg leuk. ik laat het weten zodra ik tijd heb. zal wel het tweede weekend van maart worden denk ik. *O*
ik heb jullie mail adres


ben eigenlijk ook wel een beetje nieuwsgierig :) ...
 
hehe, doelde in 1e instantie op het voorrijden... als jullie het daarmee eens zijn :]

tuurlijk, ik in ieder geval wel hoor. en als we die kant opgaan ben jij ook gelijk in de buurt he. maar als je voorrijdt moet je ook op de meeting zijn natuurlijk :Y
 
tuurlijk, ik in ieder geval wel hoor. en als we die kant opgaan ben jij ook gelijk in de buurt he. maar als je voorrijdt moet je ook op de meeting zijn natuurlijk :Y

:X ..............

(maar daar heb je eigenlijk wel gelijk in)
geloof niet dat ik er nog veel over in te brengen heb... ;)
 
doelde in 1e instantie op het voorrijden... als jullie het daarmee eens zijn :]


WE HAVE A WINNER

En daarmee dus ook één voorrijder.... :Y En als die "overloper" met zijn CB1tje :P ook nog wat in deze kan betekenen dan zijn we voor 2 april helemaal voorzien. :Y en rij ik achteraan extra hard om het bij te kunnen houden.

Ja... 2 april... ik hak graag knopen door wat betreft ritjes rijden... *O* *O*
full
*O* *O* *O*

Verder wil ik nog effe onder de aandacht brengen dat wij vorig jaar uitgenodigd zijn door een aantal van onze Zuiderburen Belgen met 'n Hornet om bij hun in Les Ardennes te komen sturen.
Door allerhande onhandigheid e.d. van deze kant is dat er toen niet van gekomen. Maar... het lijkt mij wel een ideetje voor 2006. Hoe méér zielen, hoe meer vreugd... dus als daar animo voor is wil ik daar tzt wel een topicje voor openen. :Y

En anders ga ik gewoon lekker zelf naar de Ardennen.. of de Eifel. *D
 
Gisteren nieuwe rizoma spiegels op de hornet gezet. Mn rechter far spiegel was lam geworden en wilde toch ooit nog is andere spiegels dus gelijk de gelegenheid maar genomen.

Nieuwe%20spiegels001.JPG

Nieuwe%20spiegels002.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan