*Hornet Plaza*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hornix krijgt concurrentie 8-) Volgens mij heeft Kato al wat anders onder zijn billekes....maar wat???



[me]Hornix heeft hem weleens wat horen mummelen over een Brutale :X [/me]


[edit]kijk maar eens naar het ploatie onder zijn naam.lijkt mij een brutaal velgje :Y

Oké... vooruit.... officieel 'n WASABEE.

full


En dit stel siert onze garage vanaf vandaag. *D

Ondanks dat ik pas 23 september verjaar heb ik van mijn Meisje m'n kado al gekregen. *O*


I'm A Lucky Man!!! *D
 
edit: :} :} :}

You lucky man!! :Y


Ik heb de mijne nog niet op MF staan, maar hij staat inmiddels wel te koop 8-)

helaas komt er geen Brutale voor in de plaats :N -O-
 
Tjemig je leest een dag niet mee en ieder verkoopt zijn hornet :o

JPD veel plezier met je cbf1000 :W
Kato 8 oktober kom je hem toch wel even showen hé :? man man wat een machine :9
Reece wat gaat het worden :?
 
Tjemig je leest een dag niet mee en ieder verkoopt zijn hornet :o

JPD veel plezier met je cbf1000 :W
Kato 8 oktober kom je hem toch wel even showen hé :? man man wat een machine :9
Reece wat gaat het worden :?
Thx dat gaat wel lukken....

@Kato:Mooie fiets wel zuinig op zijn....ben vanmiddag ff bij het bikemotel geweest...John zijn F4 ziet er erg triest uit.....zonder blok in het frame....
 
Omdat je de brommer moet laten schouwen voor een kenteken heb ik hem weer onder het stof vandaan gehaald. Nu begreep ik ook gelijk weer waarom ik voor de Hornet ben gevallen, zat er al vroeg in, zie de gelijkenis; naked, hoge uitlaat, stoere koplamp, HONDA,...
full
 
Oké... vooruit.... officieel 'n WASABEE.

(Afbeelding)

En dit stel siert onze garage vanaf vandaag. *D

Ondanks dat ik pas 23 september verjaar heb ik van mijn Meisje m'n kado al gekregen. *O*

I'm A Lucky Man!!! *D

Die wil ik ook wel een hebben maar mijn Hornet bevalt ook nog super. Succes met de verkoop en veel plezier met de MV gewenst, maar dat zal vast lukken. :]
 
Laatst bewerkt:
weer 2 minder... -O- jammer, maar er zijn mooie dingen voor in de plaats gekomen. moois spul Kato, je hebt het getroffen met zo een vrouw! :Y
 
Nou Joep, 't stuurtje zit erop 8-) Ziet er goed uit :} Wel even problemen gehad omdat er een pipje in de weg zat aan de gashendelkant die in het stuur moest, maar die er even uitgedremelt.

Morgen nieuwe spiegels en klaar is Richard *O*

Maar wat is dit mensen, de mensen die niet vallen verkopen hun Hornet maar -O- Zal een rustige Hornetmeeting worden, of een Hornetloze Hornetmeeting :o
 
hornet meeting toch. dus hoezo hornetloze meeting. er zijn toch ok wel andere site. gewoom voor hornet rijder5s houden denk ik!
Nou Joep, 't stuurtje zit erop 8-) Ziet er goed uit :} Wel even problemen gehad omdat er een pipje in de weg zat aan de gashendelkant die in het stuur moest, maar die er even uitgedremelt.

Morgen nieuwe spiegels en klaar is Richard *O*

Maar wat is dit mensen, de mensen die niet vallen verkopen hun Hornet maar -O- Zal een rustige Hornetmeeting worden, of een Hornetloze Hornetmeeting :o
:( :P *D :] :} _O- *O* :W
 
hornet meeting toch. dus hoezo hornetloze meeting. er zijn toch ok wel andere site. gewoom voor hornet rijder5s houden denk ik!:( :P *D :] :} _O- *O* :W

En als er geen hontnetlozehornetmeeting wordt gehouden kunnen we een topic openen voor een hornetrijkeantihornetmeeting voor de horneteers die absoluut niet met hun hornet naar de hornetlozehornetmeeting willen hornetten :?












:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan