*Hornet Plaza*

Status
Niet open voor verdere reacties.
En als er geen hontnetlozehornetmeeting wordt gehouden kunnen we een topic openen voor een hornetrijkeantihornetmeeting voor de horneteers die absoluut niet met hun hornet naar de hornetlozehornetmeeting willen hornetten :?
Al weer vroeg dronken, broeder :Y *O*
full
 
Nou Joep, 't stuurtje zit erop 8-) Ziet er goed uit :} Wel even problemen gehad omdat er een pipje in de weg zat aan de gashendelkant die in het stuur moest, maar die er even uitgedremelt.

Morgen nieuwe spiegels en klaar is Richard *O*

Zo je laat er ook geen gras over groeien,als de spiegels erop zitten,zal idd
ruig uitzien :9~ even een picci plaatsen.
Veel suc6 supperbiker :]

Joeps weer een goede daad gepleegd 8-)
 
En als er geen hontnetlozehornetmeeting wordt gehouden kunnen we een topic openen voor een hornetrijkeantihornetmeeting voor de horneteers die absoluut niet met hun hornet naar de hornetlozehornetmeeting willen hornetten :?


:? :? :? :?

Zeker veel gescrabbelt!!!!!! daar slaat men tong van over.
Een biertje teveel!!! :9


full
 
Zal ik eens een geheimpje verklappen ;)

Ik moet nog beginnen aan de goudgele rakkers :Y
 
Zo! Dat stuurt een stuk beter dan 't originele stuurtje. Gaat veel beter de bochten door nu :] Vanavond de spiegels hopelijk ophalen en dan post ik een foto 8-)

@ Salty: Gaat ie lekker? :P
 
Ik ben ook benieuwd hoe mijn motor rijdt met mijn nieuwe superbikestuurtje, zojuist mijn band opgehaald, ben dus voorzien van een nieuw bandensetje en een stuurtje, die band erop en gaaaan })
 
Ik ben ook benieuwd hoe mijn motor rijdt met mijn nieuwe superbikestuurtje, zojuist mijn band opgehaald, ben dus voorzien van een nieuw bandensetje en een stuurtje, die band erop en gaaaan })

rustig aan met dat nieuwe rubber, he? Je wilt niet bij het lijstje van de asfaltkussers horen... :N



:W
 
blijf zeker a bee
full


nu een cb 600 volgende een cb 900, en dan beginnen we gewoon weer opnieuw met
op bouwen. je moet toch wat te prutsen hebben toch???
en zon kant en klare,wel mooi maar is voor mij geen lol aan.
gewoon je eigen unieke fiets.
en tja zon viercilinder rijd toch wel heeeeel soepel :]

:W :W
 
rustig aan met dat nieuwe rubber, he? Je wilt niet bij het lijstje van de asfaltkussers horen... :N

Thanx! Ik ben zojuist terug van een heerlijke bandjes inrijrit, dat rijdt wel even heel anders die MPPs! Geweldig! Lekker rond, en speels en samen met dat nieuwe stuurtje een heel andere motor, kan alleen maar zeggen dat het heerlijk rijdt! *O*

@ Richard, jij bent dus ook tevree met je stuurtje :Y
 
't eerste wat ik zei toen ik thuis kwam was dat het lijkt of ik op een andere motor zit. Soms had je in een bocht dat je dacht van ik moet nu weer omhoog om er lekker uit te komen, maar nu helemaal niet meer, veel meer controle :]

Nu staat er nog op de planning stalen remleidingen en nieuwe voetsteuntjes en dan is de Hornet klaar voor 8 oktober *O* Helaas nog geen foto van 't stuurtje met nieuwe spiegels, de spiegels zijn er dinsdag pas :(
 
't eerste wat ik zei toen ik thuis kwam was dat het lijkt of ik op een andere motor zit. Soms had je in een bocht dat je dacht van ik moet nu weer omhoog om er lekker uit te komen, maar nu helemaal niet meer, veel meer controle :]

Nu staat er nog op de planning stalen remleidingen en nieuwe voetsteuntjes en dan is de Hornet klaar voor 8 oktober *O* Helaas nog geen foto van 't stuurtje met nieuwe spiegels, de spiegels zijn er dinsdag pas :(

Hahaha, wachtten duurt lang he :P
Maar ben het met je eens, wat een verschil maakt het he, ik merkte zelf ook dat ik lekkerder op de motor zat!
 
bijna vol toch? afijn..

baan bevalt wel. ben voornamelijk aan de studie. zit nu eerst nog 2 weken (van 4) in kerkrade. van 9 tot 22 uur les... :N

weinig tijd voor motorrijden. :(
 
bijna vol toch? afijn..

baan bevalt wel. ben voornamelijk aan de studie. zit nu eerst nog 2 weken (van 4) in kerkrade. van 9 tot 22 uur les... :N

weinig tijd voor motorrijden. :(

Jammer!!!! Had je limburg leren kennen,of zelfs de eifel.
Misschien leers se noe waal plat kallen,of zpreke ze do holaendisch.

:+
 
Jammer!!!! Had je limburg leren kennen,of zelfs de eifel.
Misschien leers se noe waal plat kallen,of zpreke ze do holaendisch.

:+
Ha Joep,
ik heb van het weekend nog in je achtertuin rondgescheurd, uitvalsbasis camping "de Rozenhof"! Heb wel een f*#king (mergel)steen op mijn koplamp gehad :( :(
Glas helemaal naar heaven. Heb nu dus een goggle-hornet met een lui oog :Y
 
Zit koment weekend vol,misschien heel mischien zondags als iets anders
op de planning niet door gaat. Ik heb adres + tele nr van hotel.
In ieder geval goede reis en een leuk weekend gewens.

Ze hebben daar lekker bitburg bier :9~

full
 
Ha Joep,
ik heb van het weekend nog in je achtertuin rondgescheurd, uitvalsbasis camping "de Rozenhof"! Heb wel een f*#king (mergel)steen op mijn koplamp gehad :( :(
Glas helemaal naar heaven. Heb nu dus een goggle-hornet met een lui oog :Y

Auw jammer van je koplamp,is te herstellen,toch.
Ben gisteren nog langs Rozenhof gescheurt en in de eifel,jammer! hadden we een ritje kunnen maken.

:]
 
Auw jammer van je koplamp,is te herstellen,toch.
Ben gisteren nog langs Rozenhof gescheurt en in de eifel,jammer! hadden we een ritje kunnen maken.

:]
Dat je me niet gehoord hebt, dan. :?
Heb de hele Mergellandroute zitten roepen van Joepie, waar ben je nou?? ;)

Koplamp is te herstellen, alleen wel een beetje puzzelen van welk type speed four of triple is het glas moet gebruiken. heb al hulp gevraagd in hun topic *O*
 
Jammer!!!! Had je limburg leren kennen,of zelfs de eifel.
Misschien leers se noe waal plat kallen,of zpreke ze do holaendisch.

:+

heb nog gevraagd of ik niet met de motor kon komen.. maar als je een dienstblik hebt moet je die gebruiken van de baas.
raar praten doen ze hier wel ja.. ik wen al aardig.. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan