Hornet trimclip gezocht

3 jun 2003
174
0
Ospel
Weet iemand waar je 'trimclips' (zie afbeelding) kunt kopen???
Deze zitten bij een hornet boven het achterwiel bij het achterspatbord, De zijkappen achter zitten ermee vast aan de kap boven het achterwiel. Toen ik de 2 trimclips los haalde is er 1 kapot gegaan. Wie kan mij helpen?
groeten
Tom

full
 
hier nog een pic ter verduidelijk waar de clip zit bij een hornet. Herkent iemand deze soort van bevestiging? is het een standaard bevestiging? ik heb er nog nooit eerder van gehoord.. Bij de dealer is die misschien wel via honda te bestellen, maar misschien is er wel een veel gemakkelijkere en goedkopere manier om eraan te komen...

groeten, Tom

full
 
ik ben een tijd geleden er ook al eentje kwijt geraakt. merk daar helemaal niets van hoor.

je zal ze bij dealer wel kunnen bestellen lijkt me.
 
TO, tom, tom toch. Net die fantastische fiets gekocht en 'm nu alweer aan het slopen. Je weet toch dat Ruud daar veel beter in is (dingen slopen). Maar ja, hopelijk vind je een passende oplossing.

Gr. Rick
 
jaja tom, ik ben veel beter in slopen, duzz als je die tweede clip ook kapot moet hebben bel je maar even. :+
 
Dat zijn echt kutdingen om los te halen :X

als je niet weet hoe het werkt wel ja, nadat ik er een gesloopt had ben ik toch maar eens gaan kijken in het werkplaatshandboek van de hornet, daaruit volgde bovenstaand plaatje... die andere heb ik dus heel kunnen houden. Maar bandit v als ik nog iets gesloopt moet hebben dan bel ik je... lijkt me een passende oplossing.. ;)

maar weet niemand of deze soort plugjes standaard bevestigingsmateriaal is? (bij mijn hornet doe ik er wel wat anders in, maar zie het maar als algmene technische interesse)..

groeten
Tom
 
zijn echt pokke dingen ja, bij mij ook afgebroken... zonder gaat ook prima trouwens 8-) ... gewichtsbesparing :+
 
klopt :+

staat nu trouwens te koop op marktplaats via een handelaar, voor een belachelijk :( hoge prijs... en op de foto is de goede kant nog wel afgebeeld, andere kant is plat :P ....kon er zelf trouwens nix aan doen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan