Hornet ???

ok ok ;)
Ik hoop dat je een waardige prijs kan krijgen voor je fiets!
Suc6 met de volgende en laat je door deze tegenslag niet het :] plezier afnemen :)
 
Ik heb ook nog een aanmerking op een 900 Hornet. Kweenie of een 600 er ook last van heeft, maar het is uitlaat stank!
Als ik langer dan een uur gereden heb, stink ik behoorlijk naar uitlaatgassen. Het komt zover ik heb gelezen bij een hoop 900's voor, maar heb er nog géén oplossing voor gevonden. Ik lucht mijn jas door een uurtje te fazeren, maar dat was niet mijn bedoeling :+

Hebben 600's Of iemand anders met een 900 er ook last van? :?

Groeten,
Marko
 
Nou,komt mooi uit ik wil dat brik van mij kwijt :+
CB600S-Zilver-mei-2002,WP voorveren,KM stand: 5100.
Ik krijg nu inruil (bij-SAFE) € 6000-€ 6200 ligt aan de aankoop,bij de Bovag staat "ie" op € 5500.

Kom maar met een mooi bod.

Is het echt zo erg dan met de roest? Kun je een piccie maken? Ik vind poetsen niet zo erg trouwens. Tja, doe maar een bod? Die prijzen die je noemt voor je 2002 model met 5100km, dat komt bijna exact overeen met bijv Hornets op http://www.motoroccasion.nl. Kijk, jouw Hornet komt natuurlijk wel bij een heel zorgzaam baasje terecht, ik vind dat dat ook wat waard is :) Ik heb morgen examen, eerst dat maar 's doen. Dan als me baas de bonus een keer overmaakt, dan bel ik je! (uuh, mail ik je)
 
Het 2003 model is niet zo drastisch veranderd, uit mn hoofd:

- tank is nu 17 ipv 16 liter
- tankdop scharniert ipv dat je hem er helemaal uithaalt
- kontje is spitser geworden
- tank is iets hoekiger, net als de 900 eigenlijk
- uitlaat ziet er anders uit en er zit een catalysator in
- ze schijnen wat dingetjes aan het blok te hebben veranderd, maar vermogen en koppel zijn in topwaarden hetzelfde gebleven
- andere koplamp (mooi :) )
- andere tellers, op de CB600S (die ik heb) zaten al elektronisch gestuurde tellers, maar de kale heeft die nu ook. Als je het kontakt aanzet geven ze een lichtshowetje ;)
- voorrem schijnt beter te zijn
- achter- en voorvering zouden beter moeten zijn
- blok is helemaal gecoat (maar dat was bij de meeste 2002 modellen ook al)

Mijn dealer heeft er net eentje op demo gezet, ga hem toch even proberen, ben wel benieuwd :)

Op een 600 stink je niet naar uitlaatgassen hoor :)

edit: de 2003 is er alleen in F uitvoering, dus kaal, en niet in S (topkuipje)
 
effe lijst bijvullen:
-reserve lampje in dashbord
-reserve kraantje is niet meer
-dubbel tripmeter
-achterlicht is LED
-nieuwe hoekige spiegels ipv rond
Eenigste verschil op het eerste gezicht met de 900 zijn de spiegels en de dubbele uitlaat van de 900.
 
Het 2003 model is niet zo drastisch veranderd, uit mn hoofd:

- tank is nu 17 ipv 16 liter
- tankdop scharniert ipv dat je hem er helemaal uithaalt
- kontje is spitser geworden
- tank is iets hoekiger, net als de 900 eigenlijk
- uitlaat ziet er anders uit en er zit een catalysator in
- ze schijnen wat dingetjes aan het blok te hebben veranderd, maar vermogen en koppel zijn in topwaarden hetzelfde gebleven
- andere koplamp (mooi :) )
- andere tellers, op de CB600S (die ik heb) zaten al elektronisch gestuurde tellers, maar de kale heeft die nu ook. Als je het kontakt aanzet geven ze een lichtshowetje ;)
- voorrem schijnt beter te zijn
- achter- en voorvering zouden beter moeten zijn
- blok is helemaal gecoat (maar dat was bij de meeste 2002 modellen ook al)

Mijn dealer heeft er net eentje op demo gezet, ga hem toch even proberen, ben wel benieuwd :)

Op een 600 stink je niet naar uitlaatgassen hoor :)

edit: de 2003 is er alleen in F uitvoering, dus kaal, en niet in S (topkuipje)

Waar haal je al die info vandaan? Op www.moto73.nl -> koopgids staat oa nog een 16 liter tank vermeld, ook op de Honda site notabene!
 
Tja :+ !!!!! :)
Insiders he!
naar beurzen gaan, veel lezen, veel op hornet forums zitten, veel vragen, veel kijken.
Veel mee bezig zijn!:x
T'is een Hobby
:] On
 
Tank is wel degelijk 17 liter geworden.
Je moet er wel op letten dat alleen de echte naked uitvoering, dus de CB600F is veranderd! De CB600S is nog het vorige model (2002) met 16 liter tank.

Naast het rijtje wijzigingen bovenaan, zit er nu ook HISS startonderbreking op :)

Info o.a. op http://www.honda.nl/mc/18326_20214_data.php?model_id=173&modelversion_id=596&language=nl , maar zoals ik zei heeft mijn dealer er 1 op demo staan, en 2 in de showroom dus heb er goed naar kunnen kijken :)
 
Op woensdag 30 april 2003 09:41 schreef Whoosh het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe Hornet :-)Afijn, ik hoop dat ie bevalt :)

Dankjewel voor de tips.. De mijne is een kale zwarte Hornet (2003-model), dus ik kan al profiteren van de verschillen.. Litertje meer in de tank, en het volledig gecoate blok.. Die hugger gaat er zeker op komen, en ik ga hem gelijk vanaf de eerste dag onderhouden.. :)

En ik hoop dat er een Nederlandse Hornet-club komt.. :] Als ik kan helpen met teen of tander, geef maar een gil..!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan