Horneteers verzameld u, meet zuiden van het land (Asten)

Het lijkt er nog steeds op, dat ik dit keer wel aanwezig ben. Een collega kan voor mij waarnemen.
Ik moet wel uit Winschoten komen, dus los van het ritje ter plekke moet ik totaal 600km rijden.
Vereiste is wel dat het droog is, want ik ga die kilometers niet in de regen rijden.... :X
 
Och Erik, zo,n leuk dagje om niet missen, en het weer zal ook langzaam de goede richting uitgaan, ik verheug me er al echt op.


full
 
Laatst bewerkt:
hoi klinkt goed altijd gezellig naar asten is voor mij al 132 km, maar daar zal het zeker niet aan liggen, het weer dat speelt wel een grote rol, kijk het nog even aan zal me op het laatst weer melden als er niks tussen komt..

grt m ut het mooie achterhoek
 
Inderdaad. Af en toe een buitje vind ik niet erg, maar dat druilerige weer heb ik ook niet zo'n trek in. (Ben een watje, ik weet het) Toch blijf ik wel hopen op mooi weer!

En op dit moment (for what it's worth!) is de voorspelling dat het weliswaar wat bewolkt kan zijn, maar wel droog.
 
Laatst bewerkt:
Ben vandaag al op de heilige toergrond geweest :~) Voor mensen die daar bekend zijn zullen ze wel erkennen :~)
GroteFoto-SPLIBYSA.jpg

GroteFoto-4VXL4BDI.jpg
 
Op dit moment voorspellen ze 24 graden en een klein drupje regen voor 1 Juli... Prima temperatuur voor een tourtje + een terrasje. Hopen dat de regen wegblijft ;)
 
pffffffffffffff hadden we vandaag eigenlijk met de meuterklup een rit ,
hebben ze hem gisteren vanwege de weersvoorspelling verplaatst naar 1 juli!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Lijkt me niet zo moeilijk voor haar, met de motorclub kan ze wel vaker, maar een Hornet meeting is toch best wel uniek. Toch Scheurneusje?
 
Goedemorgen,

En natuurlijk dit nog even onder de aandacht brengen..

Hornet Meeting 2012 georganiseerd door Black Champion



Horneteers verzameld u, meet zuiden van het land (Asten) op 1 Juli

Wie gaan er mee:
1. black champion
2. mrtn 88
3. jorissu
4. vivalaroy
5. arne1985
6. woldhek (yes we can) :~))
7. scheurneusje
8. drivingugrazy
9. moessie
10. pieter91
11. henk1959
12. knorro
13. augusto en passagiere
14. mark2009
15. astalapasta
16. joep horpoen
17. blinx74
 
Laatst bewerkt:
nee natuurlijk is het geen moelijke keuze..................hornetmeeting en is zowat bij mij om de hoek dussss....maar euhh ben is aan het kijken want dacht dat in someren de heezerweg is afgesloten,
en ik kom niet zo heel vaak die kant op,dus ga straks effkes met de motor verkennen...yieeeeehaa
 
En heb je , je schermpje al uitgetest, en tevreden. Denk op langere ritten over de autobaan dat je het verschil zeker wel zult merken.
 
Hoi ik ben nieuw op dit forum en lees nu net dat er een meet+toertocht voor de honda hornet rijders georganiseerd word ik ben van e partij
 
Laatst bewerkt:
En heb je , je schermpje al uitgetest, en tevreden. Denk op langere ritten over de autobaan dat je het verschil zeker wel zult merken.


nee noppes arbo beld af was zelf ziek,dus hoefde niet weg,en was toen zo druk met van alles bezig dat de tijd voorbij vloog...........

en ook beetje druk op het moment met

www.gersdreamtattoo.nl


ach ja kan ik het zondag toch uittesten............. :]
 
Is er al meer bekend over de verzamellocatie en tijdstip? Is dr al een mooi ritje uitgezet?
 
nee noppes arbo beld af was zelf ziek,dus hoefde niet weg,en was toen zo druk met van alles bezig dat de tijd voorbij vloog...........

en ook beetje druk op het moment met

www.gersdreamtattoo.nl


ach ja kan ik het zondag toch uittesten............. :]

Zo is dat, en het druk hebben is vaak goed voor de beurs, en dat is ook belangrijk, want ze weten hier in nederland je wel van je centen af te helpen :~))
 
nou vandaag heb ik het scherm uitgeprobeerd,heb meer last van mijn nek......grrrr
en het geluid wat nu rond mijjn oren gaat bleeeeeeeeeeeeeee.......zaterdagmorgen of mss vanavond of morgen gaat het oude scherm er weer op
 
Is er inderdaad al meer bekend over de verzamellocatie en het tijdstip? Heb ik dat gemist?
En wie vertrekt er nog meer vanuit het zuiden? (Maastricht of Heerlen is mij om het even, ik woon toch daartussenin :P)

En nog één ding: ik heb geen navigatie. Ik weet niet of dat nodig is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan