Horneteers verzameld u, meet zuiden van het land (Asten)

10.00 uur verzamelen

bij motel nobis te asten
nobisweg 1 5721 VA

ik zal er vanaf 9.45u zijn!

er zit daar een shell tankstation, daar achter zit een parkeerplaatsje waar je een bandenpomp hebt daar zal ik staan.
terrein van het pompstation oprijden links naast de shop rijden, dan gelijk aan de rechterkant!

vanaf de A67: afrit asten (nr36) dan onder bij de stoplichten asten aanhouden, eerste weg rechts, dan zie je de shell al gelijk rechts liggen
 
rond 10.30u vertrekken we voor een leuke rit (hoop tenminste dat jullie hem leuk vinden)
mochten er nog vragen zijn kun je me ook altijd bellen 06-47116123

het weer is in elk geval prima!
 
Nou dat leuk vinden zal wel lukken, en in elk bedankt voor het uitzetten van een rit, tums up.
 
Ik ga mijn best doen om ook mee te gaan. Zaterdagavond zit ik nog met een verjaardag dus heel even kijken, maar vanuit Zuid-Limburg is Asten goed te doen en dan leer ik meteen wat mensen van hier kennen :)

Ik laat nog wel iets weten in dit topic.
 
Dat wordt al een behoorlijke lijst van deelnemers. Ik zal alvast mijn fototoestel opladen... :Y
Hoop wel dat die regen in de morgen nog weg gaat.....
 
Nog even een vraagje black champion, moeten we de tank vol hebben als we bij het vertrekpunt zijn, of ga we nog eerst ergens tanken voor we de rit beginnen.
 
Nog 1 nachtje slapen en dan ......
full
 
Laatst bewerkt:
het regent niet....................zondag en poetsen pffffffff hij ziet er redelijk uit.......

euhh ik weet niet of er al meerderen in een groep gereden hebben?
maar wij hanteren altijde de regel als degene achter je weg is moet je bij de eerstvolgende afslag wachten,zo krijg je dominoeffect waarop de voorrijder uiteindelijk ziet dat er iets is..............


heb er zin in ,gooi hem zondag daar ook wel vol ..................hoef ik nu niet meer te tanken..
 
Heeft iemand de route toevallig uitgestippeld voor de Garmin navigatie? Of gaat het uit het hoofd?
Vind het altijd wel leuk om even te kijken waar we langs gaan komen. :Y
 
het regent niet....................zondag en poetsen pffffffff hij ziet er redelijk uit.......

euhh ik weet niet of er al meerderen in een groep gereden hebben?
maar wij hanteren altijde de regel als degene achter je weg is moet je bij de eerstvolgende afslag wachten,zo krijg je dominoeffect waarop de voorrijder uiteindelijk ziet dat er iets is..............


heb er zin in ,gooi hem zondag daar ook wel vol ..................hoef ik nu niet meer te tanken..

Juist, en natuurlijk baksteensgewijs achter elkaar rijden :]
 
vandaag de eerste 60km van de route nog maar eens gereden om te kijken of er niks geks was. heb 1 kleine omleiding in moeten stellen vanwege een kermis.

voor de geintereseerden de volgende plaatsen doen we aan in de eerste km's

asten
liessel
vlierden
deurne
ysselsteyn
griendtveen
helenaveen
neerkant
heusden
asten

heb er zin in! tot morgen
 
Zier er goed uit Black Champion.
Nou zit ik nog in tweestrijd of ik in leer of textiel ga.
Net even een stukje gereden en getankt in leer, maar het zit opeens allemaal zo strak.
Waarschijnlijk sportief gezien iets aan de luie kant geweest de afgelopen tijd...... :X
Ik denk dat het textiel wordt. :]
 
Ik ben er helaas toch niet bij morgen, al half afgesproken om te gaan touren met een collega dus toch maar richting ardennen :) have fun allemaal.
 
Goedemorgen, heerlijk weer, tot zodadelijk Horneteers...........
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan