Horneteers verzameld u, meet zuiden van het land (Asten)

black champion

Die hard MF'er
10 okt 2010
574
0
Noord brabant
10.00 uur verzamelen

bij motel nobis te asten
nobisweg 1 5721 VA

ik zal er vanaf 9.45u zijn!

er zit daar een shell tankstation, daar achter zit een parkeerplaatsje waar je een bandenpomp hebt daar zal ik staan.
terrein van het pompstation oprijden links naast de shop rijden, dan gelijk aan de rechterkant!

vanaf de A67: afrit asten (nr36) dan onder bij de stoplichten asten aanhouden, eerste weg rechts, dan zie je de shell al gelijk rechts liggen














Zoals al vermeld in het hornet-topic, ga ik me bezig houden met het regelen van een meet+toertocht voor de honda hornet rijders (evt andere motoren ook welkom)

WANNEER??

zondag 1 juli

WAAR??

Asten PC:5721 (midden tussen venlo en eindhoven) direct aan de A67

WAT??

Meet en toertocht +/- 150km om nader kennis te maken met mens en machine van het MF.

WIE??

Alle Honda Hornet rijders (eventueel andere rijders welkom)

HOE??

Redelijk op tijd verzamelen in Asten (9-10uur)
ff zeveren en kletsen
Toertocht rijden met onderweg een stop (normaal rijden, word geen racetocht)
Terug in Asten
Nog ff zeveren en kletsen
Huiswaarts

Geef even aan of je erbij wil/kan zijn.

heb er zin an

Frank
 
Laatst bewerkt:
Ik ben erbij zolang het maar in het weekend is, vermeld ook even de postcode plus een nummer, voor de nafi is wel gemakkelijk.
 
Ondanks dat ik wat ver weg woon lijkt het me erg gaaf! Tot nu toe kan ik beide data dus count me in!! Hopen op lekker weer en dan :]

Groeten, Arne
 
Kunnen we samen oprijden Gassie, het is maar 76 km vanuit heerlen
 
Laatst bewerkt:
postcode staat er inmiddel bij!
exacte postcode volgt nog. ben nog even aan het kijken voor een leuke plek. liefst met koffie natuurlijk. maar ligt er ook een beetje aan hoeveel mensen er komen
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een tankstation pakken, kan gelijk iedereen aftanken, en koffie krijg je daar ook wel. Is maar een sugestie.
 
Ik kan helaas beide dagen niet :( zit dan als allesgoied gaat in frankrijk om de fietsers te ondersteunen die alle etappes van de tour de france een dag voor de echte etappes rijden! erg jammer! Had het leuk gevonden om eens wat gezichten bij de namen te krijgen en lekker met z'n alle over dezelfde motor lullen! Zeker omdat het ook lekker in de buurt is. Veel plezier alvast!
 
tja mijn voorkeur is 1 juli ,want de 8 e is kennedymars he,
heb je daar rekening mee gehouden??
dan zijn sommige wegen afgesloten he....

waarom maak je niet een pol aan met datum aangeven,zie je gelijk welke datum de meeste stemmen heeft
 
hahaha tja je kan je niet splitsen hè.....kom je snachts in mierlo bij ons maar wa drinken.....fris hè...
 
Ik heb het alvast in mijn agenda gezet. Ik wil er wel bij zijn, maar of ik dan ook echt kan kan ik pas later bepalen. (iets met mijn vriendin verhuizen in Amsterdam wat rond dat weekend moet gebeuren)

Mag iemand met een CBR600F uit 2012 ook mee? :P Het scheelt tenslotte maar een letter en wat kuipwerk met de Hornet 2012. (ja, ik heb de TS gelezen. Het antwoord is dus ja)
Mogelijk weet ik namelijk nog iemand om mee te gaan. We zijn allebei niet echt ervaren rijders, dus ik ben blij als het tempo niet te hoog ligt.
 
Heb nog niks staan in mn agenda, dus t staat bij deze genoteerd :)

Ben benieuwd hoeveel hornets we bij elkaar kunnen krijgen !
 
tuurlijk, ben je nog niet o de helft, ik heb hem in 1988 zonder te oefenen uitglopen,
wilskracht is het meeste nodig, pijn en ongemakken krijg je toch........is best zwaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan