hornetmeeting 2006 part II

Wie gaat er mee weekendje naar de eiffel eind aug/begin sept

  • ja

    Stemmen: 1 6,7%
  • nee

    Stemmen: 14 93,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15

motormeisje1982

Die hard MF'er
20 jan 2005
491
0
doetinchem
Omdat 1 meeting per jaar gewoon echt te weinig hier. Hier de tweede meeting. Suggesties voor data zijn welkom. De rit zal gereden worden in het midden/oosten van het land.
txt.php


Na een zeer geslaagde meeting hadden sommigen het idee om een weekendje naar de eiffel te organiseren. Ik maak alvast een start om te kijken of er genoeg mensen interesse hebben.

Stem alleen als je serieus mee wilt. We gaan dan met degene die mee willen een geschikte datum prikken zodat iedereen meekan die mee wil.

 
Laatst bewerkt:
*O* ik ben weer van de partij *D

dat plaatje kun je ook in je startpost zetten, klik dan ff op het blocnote met pen in je eerste post, kopieer dan deze link [img ]http://www.motor-forum.nl/forum/misc/346930[/img] zonder de spatie in de eerste [img]

hoop dat je het snapt :W

|( nu zelf nog ff de wijzig knop toevoegen :P

edit: sorry liep zelf ook te klooien |(

Bijlage: quote.gif
 
Laatst bewerkt:
Was-a-Bee #2 idem dito.

Leuk, dat er weer eens iemand anders het initiatief neemt. Go 4 it!

:} motormeisje: zet je later ook in je openingspost de plaats en datum en de aanwezigen?

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
full


Suggesties.... ASAP..... en bij voorkeur droog weer en op 'n vrije dag. :Y

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Ik mis nog steeds het polletje met de datum :?

Zal ff een balletje opgooien ergens in mei :? (ivm vakantieseizoen)

Doen we de Joep meeting in september P
 
Je kan alles ook in je beginpost zetten he :) Je moet dan op het knopje drukken rechtsbovenin je startpost met het blaadje en het pennetje erop, dus tussen het blauwe envelopje en het tekentje met de rode pijl.
 
[me]Ted meldt zich ook aan *O* , en ook voor het organisatieclubje[/me]

voeg me anders eens toe aan MSN of mail me eens (te laat ;) )

ps leuke route ;)
 
Laatst bewerkt:
Als m'n fiets heel is, zou ik best graag mee willen rijden (Gave route!!!, helemaal dat dijkje vanaf Deventer!!).

Mag ik mee. Als m'n motor gefixt is heb ik erg veel zin in heeeel veeeel ritjes. Het is wel een KwalijkSakie ZX9R. Kan dat? En welke datum heb je in gedachten? Vanwege race-team is de agenda redelijk druk bezet.

Verzamelplaats Hardewijk op de Boulevard?
 
Tuurlijk mag je mee. Verzamelplaats is mc. in Duiven.
datum word nog bekend gemaakt. zal mei/juni worden.

:}

Alleen is Duiven wel erg ver voor mij als startplaats. Ik moet zowat hetzelfde aantal km's afleggen als dat de route is om er te komen. Dan route rijden en dan ook weer terug. -O-

Dacht dat startplaats beetje centraal gedaan (lees Barneveld of daar in de buurt)werd. Ik houd het wel even in de gaten wat het wordt.
 
:}

Alleen is Duiven wel erg ver voor mij als startplaats. Ik moet zowat hetzelfde aantal km's afleggen om er te komen. Dan route rijden en dan ook weer terug. -O-

Dacht dat startplaats beetje centraal gedaan (lees Barneveld of daar in de buurt)werd. Ik houd het wel even in de gaten wat het wordt.

neem een voorbeeld aan Joep!!
:}

2,5 uur rijden om bij de meeting te komen. 5 uur meeting en dan nog terug.. :} :} :} :} :} :} :} :}

ik kom uit hilversum, kunnen we samen aanrijden..
 
En ik kom ook uit Almere, dus moet even ver en kan ook samen rijden :Y

Joep (zoals fitrefo al zei) en Hofman (Twente), en misschien nog wel andere die van ver kwamen waren er afgelopen meeting ook. En zelfs in de regen :}
 
Als jij ook uit Almere komt, dan mag je je weleens HOOGNODIG aanmelden op het MF-Flevo-topic (of had je dat al gedaan?). Hoewel het topic het hardst gaat van alle WIWTD-topics, organiseren we veel. Dit weekend zitten we in Assen met de SuperCup (pitbox 31), maar vrijwel iedere vrijdagavond zijn we bezig op de A6 in de buurt van Almere-Buiten.

Tzt kunnen we wel gaan plannen hoe we id ekant op rijden dan. Samen rijden is leuk. Ik ben wel van tempo houden (170+ continu), maar kan ook lekker relaxed tuffen, lijkt me dat 160+ op een Hornet niet altijd even leuk is.
 
En ik kom ook uit Almere, dus moet even ver en kan ook samen rijden :Y

Joep (zoals fitrefo al zei) en Hofman (Twente), en misschien nog wel andere die van ver kwamen waren er afgelopen meeting ook. En zelfs in de regen :}

Ja dat is allemaal wel waar, maar hij rijdt geen hornet dus het plezier in het rijden ontbreekt er een beetje aan }) dan wil je dus ook niet zover rijden :P

[me]the blue one komt uit Haarlem dus heeft ook een 130 km. af te leggen maar anders pre-meeten we toch bij de witte bergen ofzo :?
[/me]


Maar dat komt tzt wel eerst maar eens een datumpje prikken :W
 
Pre-meeten bij de Witte Bergen lijkt me een goed plan. :Y En het plezier in rijden is enorm op een Kwalijk Zaakje. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan