hornetmeeting Brabo editie

wanneer meeting

  • 8 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 oktober

    Stemmen: 3 20,0%
  • 8 oktober

    Stemmen: 2 13,3%
  • 8 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 oktober

    Stemmen: 1 6,7%
  • 8 oktober

    Stemmen: 9 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Op de pont met zijn allen

full
 
Hoi allemaal,

Het was een leuke rit, afwisselende route, mooi weer en de pannekoek was lekker :P We waren pas om rond 8en thuis, nog file gereden bij Den Haag |(

Toch 490km op de teller gezet, dus het was een best ritje, vandaag alleen een beetje last van mijn nek? :?

Bedankt voor de leuke rit, we vonden het erg gezellig en ik was blij dat ik toch meekon *O*

Enne, @ Frasier, hebbe je dat boekwerk al gelezen O-)
:](Afbeelding)


Uh, je moet me wel een beetje op weg helpen hoor, ik heb nog flink wat literatuur door te nemen. Bedoel je "Dating for Dummies" _O- , de handleiding van m'n dig. camera of heb ik het helemaal gemist? :+
 
Uh, je moet me wel een beetje op weg helpen hoor, ik heb nog flink wat literatuur door te nemen. Bedoel je "Dating for Dummies" _O- , de handleiding van m'n dig. camera of heb ik het helemaal gemist? :+

Whahahaha _O- Dating voor Dummies :} Die bedoel ik ;)

Zereneus, de handleiding van je camera ja, LoSBoL heeft het al doorgenomen, en ik kan er ook nog niet zo goed mee omgaan, en iedere keer als ik hem om hulp vraag krijg ik te horen, woman read the f****g manual :+

Vandaar ook mijn reactie op jouw opmerking aan LoSBoL *D
 
Ach, hij kan ook zeggen: Nou meid, zet 'm maar op het hartje dan KAN het niet mis... _O-

Enne... "Dating for Dummies" bestaat nog echt ook... (als e-book) -O-
 
Ach, hij kan ook zeggen: Nou meid, zet 'm maar op het hartje dan KAN het niet mis... _O-

Enne... "Dating for Dummies" bestaat nog echt ook... (als e-book) -O-
Dat zegt ie ook idd -O- De simpel-mode....
And I know, hoe ver ben je al :P Ik vond hem wel mooi gevonden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan