hornetmeeting Brabo editie

wanneer meeting

  • 8 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 oktober

    Stemmen: 3 20,0%
  • 8 oktober

    Stemmen: 2 13,3%
  • 8 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 oktober

    Stemmen: 1 6,7%
  • 8 oktober

    Stemmen: 9 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Gaan er nog meer Horneteers vanuit Utrecht naar het mooie Brabant ??


:W


ik denk dat we daar ook wel langskomen vanuit gouda. En anders kom je wel bij ons langs. Gaat nooit zoveel die kant op dus zou niet weten wat een logisch route is..
:W
 
Lange tijd niets van me laten horen maar heb het ook druk met allerlei andere hobby's. ;) Ik kan het niet maken om 8 okt niet te komen omdat ik praktisch in Tilburg woon. O-) Dus schrijf mij maar bij op de lijst. Als verzamel plaats zat ik te denken aan Hotel de druiventros bij Berkel Enschot. Ligt mooi aan in en uitvalswegen en heeft een grote pakeerplaats. Laat nu die aanmeldingen maar komen. :] :] :]
Mij leek de route naar Reusel ook een beetje saai of je moet van rotondes houden.
Ik zal er zelf ook eens de kaart bij pakken om te kijken of ik nog leuke weggetjes zie. Soms zijn die fietskaarten toch handig.

Maar eerst maandag eindelijk mijn undertray monteren. :9~ :P
 
Lange tijd niets van me laten horen maar heb het ook druk met allerlei andere hobby's. ;) Ik kan het niet maken om 8 okt niet te komen omdat ik praktisch in Tilburg woon. O-) Dus schrijf mij maar bij op de lijst. Als verzamel plaats zat ik te denken aan Hotel de druiventros bij Berkel Enschot. Ligt mooi aan in en uitvalswegen en heeft een grote pakeerplaats. Laat nu die aanmeldingen maar komen. :] :] :]
Mij leek de route naar Reusel ook een beetje saai of je moet van rotondes houden.
Ik zal er zelf ook eens de kaart bij pakken om te kijken of ik nog leuke weggetjes zie. Soms zijn die fietskaarten toch handig.

Maar eerst maandag eindelijk mijn undertray monteren. :9~ :P

De route loopt ook niet meer via reusel denk ik
De druiventros is opzich wel een mooi verzamelpunt maar er is geen benzinepomp (stukje verderop wel).
Ik zat zelf te denken om bij de benzinepomp langs de noordoosttangent te verzamelen, moet nog effe kijken of dit geschikt is, en dan over de spinder *O* te rijden, achter de efteling lang naar waalwijk - waspik - ammerzoden - lith - rosmalen - vught - esch - haaren - boxtel - best - oisterwijk - moergestel - tilburg. Dit is effe heeel ruw de route tot zover denk ik. Ik heb de route al wel in m'n hoofd zitten maar ik weet zo niet alle plaatsnamen en ik moet nog wat stukken aan elkaar zien te knopen ( en een pannekoekenhuis op de route zoeken).
Maar dat komt wel goed.

En plaats effe een foto van je undertray als je deze onder je hornet hebt zitten.
Ik heb er ook 1 besteld voor mijn hornet.
 
Lange tijd niets van me laten horen maar heb het ook druk met allerlei andere hobby's. ;) Ik kan het niet maken om 8 okt niet te komen omdat ik praktisch in Tilburg woon. O-) Dus schrijf mij maar bij op de lijst. Als verzamel plaats zat ik te denken aan Hotel de druiventros bij Berkel Enschot. Ligt mooi aan in en uitvalswegen en heeft een grote pakeerplaats. Laat nu die aanmeldingen maar komen. :] :] :]
Mij leek de route naar Reusel ook een beetje saai of je moet van rotondes houden.
Ik zal er zelf ook eens de kaart bij pakken om te kijken of ik nog leuke weggetjes zie. Soms zijn die fietskaarten toch handig.

Maar eerst maandag eindelijk mijn undertray monteren. :9~ :P

Hee, behalve een zilvergrijze Hornet :+ heb ik nog geen andere zien rijden in de buurt, toch eens beter opletten dan! :)
De Druiventros is misschien toch minder geschikt als verzamelplaats omdat het een hele vervelende kruising is om met een grote groep te vertrekken.
Het parkeerterrein is wel lekker groot, en op zondag zijn er geen lesauto's en motoren.
Flaterik had geloof ik het tankstation op de A58 tussen Moergestel en en knooppunt de Baars voorgesteld. Da's vlakbij...
 
Flaterik had geloof ik het tankstation op de A58 tussen Moergestel en en knooppunt de Baars voorgesteld. Da's vlakbij...
dat tankstation is opzich ideaal alleen komt denk niet helemaal lekker uit met de route, of ik moet de route andersom plannen :? .
Ben er nog niet helemaal uit
tankstation langs de noordoosttangent valt af, kun je alleen maar vanuit de andere kant op en af.
 
Is toch nog best een karwei,he? Zo’n meeting en ride te organiseren en te bedenken. Maar komt vast allemaal wel goed.
Enige waar je zelf geen invloed op hebt zijn de weergoden. Maar tot nu toe zijn echt álle Hornetmeetingen met goed weer gehouden. (er is er nog nooit 1 afgezegd of verplaatst wegens slecht weer) Over geluk gesproken. :Y ;) Houden zo, die traditie. *O* :]
 
Is toch nog best een karwei,he? Zo’n meeting en ride te organiseren en te bedenken. Maar komt vast allemaal wel goed.
Enige waar je zelf geen invloed op hebt zijn de weergoden. Maar tot nu toe zijn echt álle Hornetmeetingen met goed weer gehouden. (er is er nog nooit 1 afgezegd of verplaatst wegens slecht weer) Over geluk gesproken. :Y ;) Houden zo, die traditie. *O* :]

nee, alleen met slecht weer komt 50% toch maar niet... :N , zoals de eerste meeting dit jaar.

[me]moet zeggen dat het ook wel erg nat was...haha[/me]
 
nee, alleen met slecht weer komt 50% toch maar niet... :N , zoals de eerste meeting dit jaar.

[me]moet zeggen dat het ook wel erg nat was...haha[/me]

Was toch nog een beste opkomst, ondanks dat het idd kantje boord was door het slechte weer in de ochtend. Trouwens, het hoeft toch niet altijd die 30 te benaderen?
 
Was toch nog een beste opkomst, ondanks dat het idd kantje boord was door het slechte weer in de ochtend. Trouwens, het hoeft toch niet altijd die 30 te benaderen?

Die natte kleren is niks!!!!
Maar die remsporen in die onderbroeken _O-
He HornEd :9

Maarja nu heeft tie luiers in vooraad.

Joeps



:+
 
vandaag even wezen kieken bij de kawa z750 en z1000 meeting in barendrecht. Maar geef mij maar een hornet ;) Ach best mooi fietsen hoor. Viel me wel op :? een meeting via MF maar heeeeeeel weinig stickerties :N
 
Die natte kleren is niks!!!!
Maar die remsporen in die onderbroeken _O-
He HornEd :9

Maarja nu heeft tie luiers in vooraad.

Joeps



:+

:Y
full


[me]HornEd doet er volgende meeting wel 1 aan. Kan Joep tenminste weer veilig áchter me rijden...
[/me]

O-)

btw. we wachten trouwens nog steeds -O-
 
ik probeer zaterdag de route helemaal te rijden (als het weer mee zit)
Dan is ook de verzamelplek bekend
 
Als je zaterdag gaat en het is idd redelijk weer, dan wil ik wel mee :]
Je gaat toch niet al te vroeg? :Z :?

is goed, wat is bij jou te vroeg
wil denk wel in de ochtend al gaan maar laat maar weten wat je een mooie tijd vind
 
@ kees helm, wil je me een mailtje sturen. Ik heb toch wat vreagenm over die kreidlers. aangezien eind september de mogelijkheid tot simpel kentekenen voor bromfietsen afloopt. Daarna heb je veel gezeur via het RDW.


gegroet

richard24@wanadoo.nl
 
is goed, wat is bij jou te vroeg
wil denk wel in de ochtend al gaan maar laat maar weten wat je een mooie tijd vind


Ach, meestal maakt het me niet al te veel uit hoor, ik weet alleen nog niet hoe zwaar ik vrijdag op stap ga. |(
 
ja ik kom ook lekker in de buurt
ik kom allen peerke is verhinders zit weer eens in assen voor de verandering.
nu nog hopen op mooi weer maar komen doe ik smelt niet van een beetje regen hoor.
dus schrijf me er maar bij :]
 
ja ik kom ook lekker in de buurt
ik kom allen peerke is verhinders zit weer eens in assen voor de verandering.
nu nog hopen op mooi weer maar komen doe ik smelt niet van een beetje regen hoor.
dus schrijf me er maar bij :]

*O*
 
Ach, meestal maakt het me niet al te veel uit hoor, ik weet alleen nog niet hoe zwaar ik vrijdag op stap ga. |(
half 11 ofzo??
waar wil je afspreken, druiventros is denk wel gemak, of bij lei ping.
laat maar weten.
moet wel goei weer zijn
 
half 11 ofzo??
waar wil je afspreken, druiventros is denk wel gemak, of bij lei ping.
laat maar weten.
moet wel goei weer zijn

doe zaterdag trouwens maar wat later, moet effe naar katwijk en terug.
Vroeg in de middag gaan?? half 1 ofzo
laat maar weten
 
Ja, zaterdag half 1 is wat mij betreft OK!
Spreken we af bij de Druiventros? Dan kunnen we meteen nog een pionnencircuitje meepakken })
Lei Ping is om half 1 toch nog niet open |(

Red je dat wel voor half 1, "even" op en neer naar Katwijk?
Verkopen ze daar zadels voor Hornets toevallig? O-)
 
Ja, zaterdag half 1 is wat mij betreft OK!
Spreken we af bij de Druiventros? Dan kunnen we meteen nog een pionnencircuitje meepakken })
Lei Ping is om half 1 toch nog niet open |(

Red je dat wel voor half 1, "even" op en neer naar Katwijk?
Verkopen ze daar zadels voor Hornets toevallig? O-)
half 1 moet wel lukke, rij hier denk rond 8 uur aan, volgens de route planner is het 1,5 uur rijde maar dat moet wel sneller kunnen ;)

anders hou het op 1 uur bij de druiventros dat lukt zeker (dan rij ik wel iets harder)
 
half 1 moet wel lukke, rij hier denk rond 8 uur aan, volgens de route planner is het 1,5 uur rijde maar dat moet wel sneller kunnen ;)

anders hou het op 1 uur bij de druiventros dat lukt zeker (dan rij ik wel iets harder)

OK, 1 uur it is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan