Hornetmeeting in de Eifel

Wie gaat er mee de eiffel in???

  • ja lijkt me leuk

    Stemmen: 14 66,7%
  • nee dank je wel

    Stemmen: 7 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    21
:^

Denk even na over het eerste tankstation op de A12 na Utrecht (bij Driebergen meen ik...Total?? :X ). Dan kun je de meern laten varen en dat ligt voor iedereen op de route, toch?

Maakt voor mij geen verschil, dus kiek moar en lama weten.

Ik ben d'r klaar voor. *O*


:) Ik kan hier de humor wel van in zien moet ik zeggen ;) Gaan we nu al miepen over een paar kilometertjes omrijden, Laten we het gewoon gemakkelijk houden en de locatie vasthouden zoals besproken (De Meern dus) is voor iedereen het makkelijkst en minste kans op vergissingen over wie waar staat...


Oeiiiii YeaH BABE ! Ik heb er zin an *D *D *D *D *D
 
Ik rij naar de Meern als eerste en zie jullie daar. Tas is eindelijk gepakt. Tijd voor een biertje :9
 
goddamn, net uitlaatje gewisseld, nu nog ff tasje inpakken en dan een (kort) slaapie doen... :Z
8 uur sta ik bij AC in de Meern, volgens mij is dat wel een vlot groepje dus kenne we lekker doorrijden naar de 2e meet :]

bis morgen..zo
 
Wiens idiote idee was het om om 08:00 af te spreken ? |( _O-

totzo.... :]


precies dat zinnetje spookt al 15 minuten door m'n hoofd... :Z :Z :Z

nu ff 'n koude douche dan maar..
full
 
08:00 Vertrekt het zooitje toch uit de Meern

anders halen we Lokant niet om 08:00
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn weer thuis, zojuist even wezen eten en de motoren staan alweer in de schuur, ik heb echt een zere kont ;) Wat een trip vandaag!

Ik vond het echt geweldig dit weekend, zeer geslaagd! Je hebt natuurlijk je verwachtingen voordat je gaat en dat is zeker uitgekomen! We hebben heerlijk gereden, gezellig gegeten en gedronken, ik vond het een gaaf weekend met jullie!

Zoooo, en nu een borrel en foto's kijken :)
 
Wij zijn weer thuis, zojuist even wezen eten en de motoren staan alweer in de schuur, ik heb echt een zere kont ;) Wat een trip vandaag!

Ik vond het echt geweldig dit weekend, zeer geslaagd! Je hebt natuurlijk je verwachtingen voordat je gaat en dat is zeker uitgekomen! We hebben heerlijk gereden, gezellig gegeten en gedronken, ik vond het een gaaf weekend met jullie!

Zoooo, en nu een borrel en foto's kijken :)

En daarna piccies posten hiero *O*
 
Horney is ook wieder züruck...

eerst een heerlijk warme douche genomen en toen scheel gevreten aan shoarma (na alle verhalen het enige waar ik op kon komen zo ;) )

iig wel een heeel leuk weekend gehad, met veel leuke ervaringen en herinneringen
en nog met een groep hele leuke mensen kunnen delen ook..

bedankt allemaal! *O*

(en nu piccies)

ciaauuuwww _O-
 
Ook weer thuis :W Helaas stond ik op de A12 ook weer dik in de file B|

Allemaal ontzettend bedankt voor een heel leuk weekend. Was mijn eerste keer naar de Eifel, maar zeker niet de laatste. Heel veel, hele mooie bochten gezien :]

Special thanks to: Motormeisje, voor de organisatie en Salty voor het vele voorrijden.

1 ding is zeker. Bitte kein bit! Doe maar kaffee olé _O-

Alvast een fotootje... ik zeg niks

full
 
Laatst bewerkt:
:W check [me]the blue one zit aan het bier *O*
[/me]


Bedankt allen voor het in mijn ogen zeer geslaagde weekendje ik heb erg gelachen en heerlijk gereden, kort samengevat helemaal top!!!! ik zit klaar voor de foto's la ma komen zou ik zeggen *D

Nannymodus VIIIIIIIIEEELLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEN DANK !

Und sie mustte die gemüse essen _O-
 
Ook weer thuis :W Helaas stond ik op de A12 ook weer dik in de file B|

Allemaal ontzettend bedankt voor een heel leuk weekend. Was mijn eerste keer naar de Eifel, maar zeker niet de laatste. Heel veel, hele mooie bochten gezien :]

Special thanks to: Motormeisje, voor de organisatie en Salty voor het vele voorrijden.

1 ding is zeker. Bitte kein bit! Doe maar café olé _O-
Alvast een fotootje... ik zeg niks

(Afbeelding)

Ik zeg ook niks O-) :P
full
 
eeeeh Losbol, je mag zelf even je eigen crashtopic openen, die foto mag daarin niet ontbreken ;)


En Salty moet zelf maar even vertellen wat ie met een schuurpapiertje aan zijn voorband doet _O-

((edit: foto's linken lukt me even niet :P ))



Ik ga lekker naar mijn eigen bedje, vaarwel ligzak :W
 
Laatst bewerkt:
Welkom thuis....................... allemaal, maar op deze foto lijkt het alsof er iets of iemand de mist is ingegaan :?

Ik hoop dat het alleen maar lijkt.... en niet echt zo is geweest. :N

full


:W
 
Welkom thuis....................... allemaal, maar op deze foto lijkt het alsof er iets of iemand de mist is ingegaan :?

Ik hoop dat het alleen maar lijkt.... en niet echt zo is geweest. :N

(Afbeelding)

:W

Er lag een "eikeltje" in de weg, heb je met al die bomen in de Eifel.
Reportage over dit kleine gevalletje zien we nog wel.

Verder pico bello verlopen ;) !
 
Terug
Bovenaan Onderaan