Hornetmeeting in de Eifel

Wie gaat er mee de eiffel in???

  • ja lijkt me leuk

    Stemmen: 14 66,7%
  • nee dank je wel

    Stemmen: 7 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Er valt nog weinig te zien :Y

Waar blijven die foto's !!

Sommige mensen moeten gewoon werken :Y

Zit lekker trouwens, zo'n autozetel. Viel me wel op dat het overige verkeer vanmorgen heel langzaam reed :?

Kunnen Salty en VspecNur zit ff melden trouwens? Zijn jullie ook weer heelhuids thuis gekomen?
 
Sommige mensen moeten gewoon werken :Y

Zit lekker trouwens, zo'n autozetel. Viel me wel op dat het overige verkeer vanmorgen heel langzaam reed :?
:X ook zo'n beurse reet :? of zou dat nu door Koen komen :?
Kunnen Salty en VspecNur zit ff melden trouwens? Zijn jullie ook weer heelhuids thuis gekomen?

Dat zat ik me ook al af te vragen..


Nog maar even een fotootje van de gsm dan
full


 
Hey MRND-X :W , nee hoor, kan alleen nooit normaal doen als ik weet dat een foto wordt genomen :N

heb nog lekker een halve dag vrij om bij te komen.., en raad eens wat ik ga doen?


ik ga motorrijden! *O*


heb hier nog een ontbijtje voor Greyhorn & Salty

full
 
Hey MRND-X :W , nee hoor, kan alleen nooit normaal doen als ik weet dat een foto wordt genomen :N

heb nog lekker een halve dag vrij om bij te komen.., en raad eens wat ik ga doen?


ik ga motorrijden! *O*

Lekker motorrijden met dit weertje van nu!
Geniet er van :W
 
Welkom thuis....................... allemaal, maar op deze foto lijkt het alsof er iets of iemand de mist is ingegaan :?

Ik hoop dat het alleen maar lijkt.... en niet echt zo is geweest. :N

(Afbeelding)

:W

jaaaha, dat is em, gelukkig (net) geen crash, laten we er maar een omkukel topic van maken. stond nog net op tijd stil gelukkig :X O-) en dan nog es ff omsodemieteren... |(
Het had iig een stuk erger af kunnen lopen, ben blij dat het zo ging, LoSBoL heeft weer eens een lesje geleerd...

LoSBoL had wel wat last van zijn arm na de ram van Nessy :X
 
Leuke foto's!! *O*

Jawel he! Kijk jouw eens skeuren man, kon je je niet ff inhouden voor de foto? :P

full


Heb trouwens mijn moeder vertelt dat ik op het circuit gereden had, de eerste vraag was:
Was het leuk??? Ikke: Jaaaa!
Hoe hard ging je??? Ikke: Wil je dat echt weten? Ik heb 205 aangetikt...
Ow, rijdt dat wel lekker ???
Was echt niet de reactie die ik verwachtte, maar mams is maar al te blij dat ik weer thuis ben :+
 
Hier de groepsfoto van de HORNETEERS IN DE EIFEL :} :}
full


Wat mij betreft een geslaagde eifeltour. Prima te sturen daaro :]
Zie hier mijn foto's http://MFHORNET.mijnalbums.nl

Voor de filmpjes moet ik nog ff kijken hoe ik die op internet krijg, tips :? !?
 
Terug
Bovenaan Onderaan