Hornetmeeting in de Eifel

Wie gaat er mee de eiffel in???

  • ja lijkt me leuk

    Stemmen: 14 66,7%
  • nee dank je wel

    Stemmen: 7 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    21
ga alleen de orginele demper monteren, knippers & zo heb ik geen zin in,
het zal toch zeker niet zo zijn dat in de kleine kans dat we staande gehouden worden, je je motor moet laten staan vanwege een keurmerk op je knipperlichtjes... -O-

wel zin in weekendje weg trouwens :Y :P 8-)

ook nog een stukkie asfalt gevonden waar we nog heen kunnen ;) })

full
 
ga alleen de orginele demper monteren, knippers & zo heb ik geen zin in,
het zal toch zeker niet zo zijn dat in de kleine kans dat we staande gehouden worden, je je motor moet laten staan vanwege een keurmerk op je knipperlichtjes... -O-

wel zin in weekendje weg trouwens :Y :P 8-)

ook nog een stukkie asfalt gevonden waar we nog heen kunnen ;) })

(Afbeelding)

Heeeee, is dat niet de nordschleife ???

Ik weet het niet zo goed, durf ik dat aan ? zit te twijfelen, hmmmm.... als we daar dan toch zijn, zonde om er niet over te gaan natuurlijk...

(tis toch niet te geloven he, downunder en dan nog aan het motorforummen... (via een dial up verbinding nog wel, zal wel door het weer komen...)

full


Groetjes vanuit ozzieland
 
Goedemorgen allemaal :W

Ben ook weer terug van vacance. 2 juli ben ik er bij :Y

@LosBol: lekker weertje daaro :X
 
(tis toch niet te geloven he, downunder en dan nog aan het motorforummen... (via een dial up verbinding nog wel, zal wel door het weer komen...)

(Afbeelding)

Groetjes vanuit ozzieland

lijkt nederland wel (op de palmbomen na dan) ;)

Ohnee, het is hier nu een stuk beter weer })

[me]Ted heeft dit topic iig gebookmarked en wacht de uitkomst van 2 juli af ...[/me]
 
Heeeee, is dat niet de nordschleife ???

Ik weet het niet zo goed, durf ik dat aan ? zit te twijfelen, hmmmm.... als we daar dan toch zijn, zonde om er niet over te gaan natuurlijk...

(tis toch niet te geloven he, downunder en dan nog aan het motorforummen... (via een dial up verbinding nog wel, zal wel door het weer komen...)

(Afbeelding)

Groetjes vanuit ozzieland


hey vakantiegangers! :W

[me]horney is blij te zien dat 't weer van thuis eens beter is dan de vakantiebestemming
[/me]

:X ;)

maar idd, nordschleife })
kunnen we ff laten zien wat die 'hornetjes' allemaal kunnen :P


reece, leuk dat je er weer bij bent :W
 
lijkt nederland wel (op de palmbomen na dan) ;)

Ohnee, het is hier nu een stuk beter weer })

[me]Ted heeft dit topic iig gebookmarked en wacht de uitkomst van 2 juli af ...[/me]

HOezo wacht je de uitkomst af??? Als je mee wilt moet je 2 juli erbij zijn. Op die datum worden de reserveringen gedaan. Het is niet de bedoeling dat sommige mensen profiteren van het werk en afspraken van anderen.
 
Dan kies ik liever een cafe in Leersum dan een MAC in Amersfoort. Is voor mij ook mooi helemaal via de dijk te rijden.
 
:W

Nog minder als een week te gaan, zijn er al definitieve plannen voor de pre-meet :? [me]the blue one heeft nog steeds een feestje maar hoopt toch aanwezig te zijn als het een beetje later op de ochtend is O-) [/me]
 
Gezellig. Volgens mij wordt het nog lekker weer ook.

Wie komen er nou?

Motormeisje
Horney
Blue one ?
Greyhorn
Reece
???
 
Dacht dat ik met al aangemeld had een pagina terug of zo....
Maare probeer er wel bij te zijn komende zondag.

Zijn er nog mensen die vanaf De Meern vertrekken of langskomen :W
 
Op de hoek van de N225 & N226 ligt een restautrant met groot buitenterras.
inclusief grote parkeerplaats voor motoren en koekblikken :Y

Is het de bedoeling dat we mappen van de eiffel meenemen of is iemand in het bezit van routes ??

Totsnel *O* *O*
 
wil er wel bij zijn 2 juli maar moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik het wel erg druk heb. kan dus zijn dat ik af ga zeggen. -O-
 
wil er wel bij zijn 2 juli maar moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik het wel erg druk heb. kan dus zijn dat ik af ga zeggen. -O-

Het is uiteindelijk belangrijker dat je meegaat naar de Eifel.


Het wordt 30 graden dus lekker in je korte broek en een t-shirt op de motor...heerlijk :Y

O-)
 
wil er wel bij zijn 2 juli maar moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik het wel erg druk heb. kan dus zijn dat ik af ga zeggen. -O-

De lijst met mensen die 2 juli komen staat in de beginpagina.

Het is wel belangrijk dat je komt zondag want dan word de accomodatie bepaald en afspraken gemaakt.

Heeft iemand nog een kaart van de eiffel???? wil je hem dan zondag meenemen?
 
De lijst met mensen die 2 juli komen staat in de beginpagina.

Het is wel belangrijk dat je komt zondag want dan word de accomodatie bepaald en afspraken gemaakt.

Heeft iemand nog een kaart van de eiffel???? wil je hem dan zondag meenemen?

Denk dat ik nog wat heb liggen, zal ook nog wel wat leuke tour-routes opzoeken!
:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan