Hornix gaat kleploos: Yamaha RD400 1977

Bocht twee ben ik wel heel wat uurtjes mee zoet geweest. Bocht was veel geler en vlekkerriger dan de eerste. Maar toch ook weer strak gekregen *O*
full

8-)
 
Ik heb hier nog een setje nieuwe vorkdoppen liggen. Bedoeling was ze op mijn SR500 te zetten maar ze passen niet. :( Na navragen zijn ze volgens de verkoper bestemd voor de oudere luchtondersteunde voorvorken. Geen idee welke.... Wist ook niet dat de SR ooit zo'n pneumovork heeft gehad :? De diameter van de draad is bijna 29,5mm en de hoogte van de windingen samen is ongeveer 10mm. Gabber Rocket heeft het vermoeden dat ze op een RD350LC zouden kunnen passen. Iemand interesse?
full
 
Laatst bewerkt:
Hoe krijg je dat bruin/gelige van de bochten weer zo mooi? :?


:)
 
Laatst bewerkt:
Dat krijg je met een heel gevaarlijke combi van Belgom en RVS polish van HG (Praxis). Ik vermoed dat die laatste het het beste deed ;)
 
Iemand nog een kek toerentellertje nodig?
M'n SR zitje heb ik van de week afgeleverd bij de vast zadelier, hawk gt. Hij gaat er weer wat moois van maken :Y Als dat klaar is ga ik aan de slag met de rem-schakelset en houten probeerschetsplaten *D
 
inderdaad een leuke teller. En inderdaad ook wel geld maar aan de andere kant zijn het wel twee tellers natuurlijk en dan ook nog geen eenheidswurst. Beetje black bomber teller valt ook minimaal in deze prijsklasse..en dan heb ik het nog niet eens over de BMW /5 tellers, die zijn echt hun gewicht in goud waard lijkt het
 



:N


Dit is beter, reageert niet met schoonmaakmiddelen, benzine enz.

Lexan Dit is de bekendste "merknaam" voor het materiaal POLYCARBONAAT.

Transparante POLYCARBONAAT platen onderscheiden zich door de optische zuiverheid, de hoge gebruikstemperatuur en een zeer hoge slagvastheid.
POLYCARBONAAT is 250 keer sterker dan glas en is daardoor uitermate geschikt voor inbraak- en vandalismepreventie en andere doeleinden waarvoor een grote sterkte is vereist.
Bij gebruik in openbare ruimtes is het door de brandklasse B1 een veilig materiaal.

"UV-werend" betekent dat deze platen niet vergelen in de zon.

:W



Edit: Prachtige machine geworden Hornix, vindt ook de kleurstelling geweldig :}
 
Laatst bewerkt:
Gewoon wachten tot je op een motorbeurs zoeentje kunt "snipen" voor 15€ :D

[http://i52.tinypic.com/2133y1z.jpg (afbeelding)]

Ik ben wel nog altijd op zoek naar een stuk plexi van 3mm om erin te stoppen :/
€15,- :o
Klinkt als een mooie belegging :)
 
Postbode kwam net langs, in de envelop zaten twee custom made plakkers voor de gele benelli tank. Die verdieping in de tank is iets van 68mm en de verkrijgbare stemvorkplakkers zijn max 60mm (links op de foto). Staat niet fraai :N
Op Ebay UK een "mannetje" gevonden die er twee heeft gemaakt van 67mm diameter, chroom op zwart. Gaat best mooi staan gok ik :Y
full
 
Laatst bewerkt:
ai...als ik dat geweten had..heb je een link van de stickermeneer? Volgende week is overigens prima wat coatwerk betreft. heb nog geen plannen volgens mij....
 
:N


Dit is beter, reageert niet met schoonmaakmiddelen, benzine enz.

Lexan Dit is de bekendste "merknaam" voor het materiaal POLYCARBONAAT.

Transparante POLYCARBONAAT platen onderscheiden zich door de optische zuiverheid, de hoge gebruikstemperatuur en een zeer hoge slagvastheid.
POLYCARBONAAT is 250 keer sterker dan glas en is daardoor uitermate geschikt voor inbraak- en vandalismepreventie en andere doeleinden waarvoor een grote sterkte is vereist.
Bij gebruik in openbare ruimtes is het door de brandklasse B1 een veilig materiaal.

"UV-werend" betekent dat deze platen niet vergelen in de zon.

:W



Edit: Prachtige machine geworden Hornix, vindt ook de kleurstelling geweldig :}

Ben er toevallig van de week achtergekomen dat polycarbonaat idd een super stukje materiaal is. Kun je gewoon bewerken met zaag, boor of wat dan ook. Heb zelfs de platen vastgezet met 5mm popnagels zonder dat de boel rare dingen deed zoals verkleuren langs de randen of scheuren, knappen etc.
 
ai...als ik dat geweten had..heb je een link van de stickermeneer? Volgende week is overigens prima wat coatwerk betreft. heb nog geen plannen volgens mij....
Cool, zaterdag dan maar?
Heb wel overwogen meer logo's te bestellen, maar had geen idee of het wat zou zijn. Imho wel dus *D
Mail je z'n adres wel.
Die Benelli-logo's laten zich trouwens prima verwijderen met 5 minuten föhnen en een stanleymesje. Wip je 'm zo los. Speciaal omdat jij het bent zeg ik het er even bij: dat föhnen doe je op je logo, niet dat je na 5 minuten uit de badkamer komt met fantastisch golvend haar en dan met je mes dat arme koude logo te lijf gaat :P :W
 
Laatst bewerkt:
op deze niet zo charmante of representatieve foto is te zien dat ik al golfjes heb als ik mijn haar nat maak. Was na een niet zo geslaagde keuring op Spa vorig jaar, motor was goedgekeurd maar,...inderdaad, getunede Sr met warme motor starten is een ding dat tegenwoordig op de "NOT list" staat...lukt gewoon niet. Kon hem dus met veel tegenzin en zweet weer naar de tent drukken.
full


(edit) die grijns is geen grijns..is een hap naar zuurstof, was helemaal kapot daar
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan