Hot dogs, kijk maar effe..

veel succes met de meest stronteigenwijze hond die er is en fratsen
mn ex heeft er 1, geen land mee te bezeilen
leert niks en hij bepaalt wat er gebeurd, niet jij

daar heb je in zekere zin gelijk in, ik heb reeds mijn 4e boxer, en leer ze altijd het commando "alstublieft", dat gaat na een jaar of zo werken, en dan luisteren ze in 1x, dit geeft hilarische effecten in gezelschap, een honden cursus is voor een boxer echt nix, die vergen een persoonlijke aanpak.Het zijn een beetje forse knuffels die toch van mening zijn dat het schoothondjes zijn, het is een zeeeeeeeer prettigehuisgenoot, binnenkort komt er een speelgenootje bij, een kortharige St Bernhardshond
( de droom van mijn vrouw )



btw, die kalender op de achtergrond, zijn vriendinnen van mijn vrouw, en wij hebben samen een afspraak: "ik zeur niet over HAAR vriendinnen, en zij zeurt niet over MIJN vriendinnen" ( over vrienden idem).
We houden het al 16jaar samen uit, dus die regels zullen wel werken! :+ :+
 
En wat moet jij met die foto's van die vriendinnen van haar Koga? ;)
Nou als je goed kijkt hangt er ook een foto van een varken naast, ik zie het meer als een gezondheids test "on the spot", als mijn hormonen goed werken, voel ik me tot deze vriendinnen aangetrokken, in andere gevallen, zoals bv dat varken, dan ren ik naar de dokter !!!!!
misc.php


:+
 
Als het toch maar vriendinnen zijn dan wil ze vast wel met ons delen. Dat betekent dus PICCIE! :)

Boxers zijn wel leuk, maar toch zweer ik bij een Duitse Herder, die kwijlen niet zo...
 
mijn boxer kwijlen nooit, dat kan je ze helemaal afleren, door ze alleen maar etenswaren te geven uit hun eigen bak.

Kwijlen vindt ik een groter probleem, bij bv Robert ten Brink, Hennie Huysman, Frans Bauer, Danny Christiaan,Ron (poepsex) Brandsteder,enz
tjeeeee, dan leg ik een dweil onder de tv of vlucht panisch naar het Motor-Forum.....

:9~ :9~ :9~
 
trouwens gisteren maar ff een "hondje" erbij bestelt, een kortharige St Bernhardshond, word omstereeks 15 april geboren !!
 
Haha, gave hond! :)

En gefeliciteerd met de nieuwe!

We hadden vroeger een teckel, geweldige hond! We hadden zo'n beetje de enige in gelderland die goed luisterde, normaal gesproken zijn ze zo eigenwijs...

Jammer dattie alweer zo lang dood is '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan